bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Máte tu někde na zephyru 550 laďák?
3.7.2009 v 17:34
Zdravím,pokud tady někdo vlastní tuto mašinu s laďákem, nebo je znalý v této problematice, nechŤ se mi ozve. Rád bych to prokonzultoval..A hodně by mi pomohly fotky, jaxe ten laďák přidělává..Předem všem díky!


1 reakcí na tento příspěvek Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

3.7.2009 v 20:44 | Nahoru | #1
neni to na takovou motorku zbytecny??? (btw ja taky zephyra zvazuju)
vzdyt je to krasna klasika, a ty dva krasny vyfuky k tomu perfektne sedi... nehlede na to ze Zeph ma krasny zvuk uz v serii, aspon mne se teda libi... je sice tissi, ale krasny

1 reakcí na tento příspěvek Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

3.7.2009 v 20:53 | Nahoru | #2
To nemůžeš svému Zephyrovi přeci udělat

(reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

3.7.2009 v 23:00 | Nahoru | #3

FILODENDRON>To nemůžeš svému Zephyrovi přeci udělat



1 reakcí na tento příspěvek Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

4.7.2009 v 10:07 | Nahoru | #4
Sorry ale i mne tato otazka docela zaskočila!!!!!!!! Spiše bych uvžoval je maximalne troch vykucha, pokud by to teda vlastně šlo.
Ale fakt to raděj nedělej a nech tu krasku jak je

(reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

4.7.2009 v 17:41 | Nahoru | #5

Matisek>Sorry ale i mne tato otazka docela zaskočila!!!!!!!! Spiše bych uvžoval je maximalne troch vykucha, pokud by to teda vlastně šlo.
Ale fakt to raděj nedělej a nech tu krasku jak je



vykuchat?? kuchat vyfuky je hrozny bastl.. to uz bych tam radsi fakt dal ladak....
ale zephyr by podle mne mel zustat takovy jaky je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

4.7.2009 v 19:40 | Nahoru | #6

Cosmogagy>"a ty dva krasny vyfuky k tomu perfektne sedi..."



Zephyr ma pouze jeden vyfuk.

(reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

4.7.2009 v 19:43 | Nahoru | #7

Danke>Cosmogagy>"a ty dva krasny vyfuky k tomu perfektne sedi..."

Zephyr ma pouze jeden vyfuk.



jo promin, nechal jsem se unest, posledni dobou slintam a uvazuju nad 750, a ten ma vyfuky dva... to ale nic nemeni na tom ze i 550 ma ten vyfuk krasny, ktery perfektne sedi k retrostylu masiny.. a zvuk ma taky nadherny, na svoji kubaturu

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 00:03 | Nahoru | #8
jasny, v poho

1 reakcí na tento příspěvek Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 00:16 | Nahoru | #9
Zdravím vás chlapy,
díky za vaše názory! Jako nevím no jestli nemám nějaký divný kousek, vy tady všichni píšete, že má zvuk OK. Ale já při jízdě téměř nic neslyším a jsem z toho trochu flustrovanej, ptz si myslím, že je 4válců se dá dostávat výbornej zvouček.. Navíc jezdím většinou v partě a fakt trochu trpím, když slyším jen zvuky ostatních mašin. Asi to bude tím, že jsem byl z viraga 250 zvyklej na dobrej rachot (mělo kuchaný laufy)
Jako de spíš o to,že od IXILu stojí přes 6000 a to se mi do něj moc dávat nece..
Jo a myslíte že má na zvuk vliv že ten můj je skutečně zavřečn na 25KW. To víte, zephyrů je tak málo že opravdu nemohu porovnávat s ostatníma, to není jako GS nebo ER5, kerejch deně potkávám quanta..
Mějte se pište,co si o tom všem myslíte..

(reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 08:07 | Nahoru | #10
borek.cefyr> myslim ze to jestli je nebe neni zavreny na 25kW opravdu vliv nema... na ER-5 to alespon vliv nema, slysel jsem jich povic zavrenych (vcetne moji) i otevrenych, a vsechny zni stejne.. takze pochybuju ze u Zepha to bude mit nejaky vliv....

Jinak k tomu ze je tichy... tak oproti rvoucimu chopperovi (pro rejpaly, rvoucimu na svoji kubaturu) se nedivim ze ti to prijde tichy... a ano, ze ctyrvalu se da dostat hlasity a krasny zvuk (viz ostre sestky napriklad)... Zeph je sice tissi, ale je to klasika, nadherna klasicka motorka, a k te se prece ten ujeceny zvuk otevreneho laufu nehodi...

co maj za motorky ti se kteryma jezdis?? ono pokud maj moderni stroje, a ostre ziletky, popripade choppery, tak se nediv ze jsou hlasitejsi...

1 reakcí na tento příspěvek Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 10:11 | Nahoru | #11
Já bych se sériovým výfukem žít nemohl.. Nemám rád uřvané, vykuchané stroje, ketré pak houby jedou, ale decentní laďáček patří prostě ke každé moto..



Nijak jednoduše ho ale doma nenasadíš, nejlépe svěřit servisu (klidně auto, kdekoliv se zabývají výměnou výfuku), protože se to musí říznout a navařit část svodu + koncovka. Nebo nedestruktivně říznout a upravit tak, že ten orig můžeš zpět nasadit. Není to žádná věda, říznout, na orig navařit jako přírubu převlečenou trubku a je to..

Nebo nedestruktivně- koupit a upravit starší svody (celý výfuk), ať ten krásný orig. zachováš.. :)

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 11:11 | Nahoru | #12
ja nevim, radsi bych uz nechal vyrobit teda nejaky co je hodne podobny originalu.. treba Tenax dela vyfuky i na zakazku.. otazka ale je kolik by to stalo, chtelo by se to zeptat..
jak iXil, tak VanceHines tak tady ten Thender na videu.. nevim, k te motorce to proste vzhledove vubec nesedi....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 11:20 | Nahoru | #13
C.J.>
Díkes za první známku podpory v této diskusi.. Jako na jednu stranu je fakt,že je to klasika atd..Mě by osobně ale třeba takovej laďák, jako je na tomto videu, vůbec nevadil.
No a při prodeji přeci můžu přidat originál,ať si ho tam dá, kdo ho chce..
Ale ještě dotaz, kdybych se třeba rozhodl koupit starší laďák (připadá mi to fajn, protože pochybuju že u výfuků se projevuje nějaké opotřebení), tak jaké jsou alternativy?
Musí být každý výfuk naladěn přesně na typ, nebo spíš na kubatúru( beru samozdřejmě výfuky pro 4válcové stroje)
Bořek

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 11:27 | Nahoru | #14
hlasity to zas tak moc neni. pri jizde mi vic huci v helme nez rve motor. (nepocitam horni pasmo otacek. Kuchat origo vejfuk neni moc dobrej napad. Muj vejfuk uz neni v uplne dobre kondici a tak holt upadly 3 nyty co drzely cast vnitrku vyfuku (resp jednu z tech trubek vevnitr) a ztratil jsem to (taky je mozny, ze uz se v tom nekdo hrabal. bylo mi receno, ze je to prevlozkovany a ja neznalej v ty dobe jsem to neresil). Jsem si furt rikal kde je jaka motorka, ze to obcas strili do vyfuku a on to byl muj vyfuk!
takze nechtene mam trosku kuchlej vejfuk. Vliv na spotrebu a vykon moc nepozoruju, zvuk o malinko lepsi a obcas to chrchla pri padani otacek a zavrenym plynu.
Ale ze by me tenhle stav nejak uspokojoval.......
btw. ty ladaky kdyz uz, tak to chce sehnat ve tvaru trumpety jako je origo a ne ten hnusnej valec jako je vetsina vyfuku!

(reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 11:27 | Nahoru | #15

borek.cefyr>C.J.>
Díkes za první známku podpory v této diskusi.. Jako na jednu stranu je fakt,že je to klasika atd..Mě by osobně ale třeba takovej laďák, jako je na tomto videu, vůbec nevadil.
No a při prodeji přeci můžu přidat originál,ať si ho tam dá, kdo ho chce..
Ale ještě dotaz, kdybych se třeba rozhodl koupit starší laďák (připadá mi to fajn, protože pochybuju že u výfuků se projevuje nějaké opotřebení), tak jaké jsou alternativy?
Musí být každý výfuk naladěn přesně na typ, nebo spíš na kubatúru( beru samozdřejmě výfuky pro 4válcové stroje)
Bořek



tak samozrejme ze nikdo ti ruky nebude trhat kdyz to tam das, ani z nas odpurcu original ale pridat budes moct pouze pokud bys ten ladak navaril na druhe svody, protoze jak pise CJ, musi se rezat a varit...

jinak vyfuk naladeny byt nutne nemusi, je mozny ze to motorka pobere bez ztraty vykonu (nebo jen s minimalni ztratou), ale doporucuje se dat k tomu jeste minimalne pruchozi filtr (K&N napriklad), a nejlip DynoJet kit, a nechat to seridit na brzde....

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 11:29 | Nahoru | #16
No tak výfuky jsou samozřejmě věda, při navrhování laděného výfuku se vychází z objemu motoru, požadovaném průběhu výkonu, jestli má táhnout lépe nahoře nebo dole, rychlostí výfukových plynů, jejich expanzi, rychlosti zahřívaní výfukového systému.. Tak tohle platí tak pro Moto GP..

A v praxi? Je to jedno :D Vem kterýkoliv průchozí výfuk, který bude +- sedět k motorce a budeš happy Samozřejmě je lepší to dát někomu poladit, ale pokud nasadíš výfuk a nezhorší se průběh motoru, tak není důvod.. Maximálně přidat bohatost směsi.

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 11:45 | Nahoru | #17
A co si myslíte že na laďáky říkají na technický?

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

5.7.2009 v 22:59 | Nahoru | #18
z 99% procent neřeknou nic, pokud to není nějaký domací svářenec ze sardinkových konzerv, ale jak natreviš na idiota, tak může chtít vidět vyraženou homologaci.. Což se mi jednou stalo, naštěstí v době kdy jsem měl ještě orig. Honda výfuk (vykuchaný), ale o zvuk mu nešlo, chybělo mu tam nějaké značení, fakt jsem se s ním pohádal a šel do kanclu pro jeho šéfa, protože brblal na origo výfuk s vypáleným logem Honda a všemo homolgacema, ale ta jedna co chtěl tam prý nebyla.. Smozřejmě se pak prošel, i když pak zase technik brblal, že nemám kryt řetězu - je tam původní plastový, ale mu vadiolo, že řetěz není dolé zakrytý (tak jako u jawy ), prostě idioti a němečtí turisti jsou všude..

Ale fakt nemusíš mít kvůli laďáku strach na STK..

Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

6.7.2009 v 11:18 | Nahoru | #19
to CJ: sroubkem bohatosti stejne doladis jen volnobeznou smes. pridat na bohatosti v celym spektru otacek jde jedine vymenou trysek...

1 reakcí na tento příspěvek Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

14.7.2009 v 13:16 | Nahoru | #20
fuj, to je ale prasárna cpát tam tu hnousnou tubu... Když laďák, tak musí bejt stylovej, aby seděl k motorce... Leda nechat vyrobyt nějakej ve stylu, jako měly závodní Hondy ze 70. let... Ale stejně je to prasárna...

(reakce na) Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

14.7.2009 v 17:05 | Nahoru | #21

WenCa>fuj, to je ale prasárna cpát tam tu hnousnou tubu... Když laďák, tak musí bejt stylovej, aby seděl k motorce... Leda nechat vyrobyt nějakej ve stylu, jako měly závodní Hondy ze 70. let... Ale stejně je to prasárna...



Máte tu někde na zephyru 550 laďák?

24.7.2009 v 09:02 | Nahoru | #22
Ahoj přátelé, tak mám několik novinek. Mohu většinu diskutujících uklidnit, asi teda nakonec nebudu na zephyra přidělávat laděnej lauf. Nechal jsem si to projít hlavou a došel jsem k závěru, že by to bylo příliš komplikovaný a drahý. Kdybych totiž nechal původní svody, říznul původní lauf a navařil koncovku, tak by mohl být problém jak na technický, tak při prodeji.. Shánět potom rezervní originální lauf by bylo takřka nemožné..
A problém u mojí motorky bude zřejmě v tom, že to seškrcení není výkonově, ale údajně je tam nějaký udělátko, co nedovolí plynu jít naplno. ( Otáčkám se nechce přes 8 000) takže toto nějak vyřeším a myslím že ve spektru ode 5 tis výše není ten zvuk až tak nejhorší..
Přeji všem fajn den!
Bořek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Kawasaki Zephyr 550 - přední vidlice Kawasaki Zephyr 550 ACO 3 25.11.2023 v 15:55 Kohlstein
Zephyr 550 Sháním futra do vidlice Kawasaki Zephyr 550 F.i.s.h.men 7 25.11.2023 v 08:30 ACO
Technické data kawasaki 550 zephyr Kawasaki Zephyr 550 Jardatriumph 3 4.6.2023 v 22:00 kokoška.
držáky na brašny Kawasaki Zephyr 550 zafira 2 8.3.2022 v 15:30 zafira


TOPlist