globalmoto_duben_nolan





Téma: Dobyjeni TL1000R
 
27.6.2009 v 16:44
Mam problemy s tlr porad mam prazdnou baterku a i kdyz ji nabyju na plno tak po vyjizdce chcipnu a uz nenatocim dvakrat se to tezkopadne prevaly a konec musi me nekdo roztlacit. Mel nekdo takovej problem? V manualu je ze pri 5000ot/min to ma dobyjet 13,3-14,3V ale me to pri 5000ot dobyji cca 12,9-13V. Nekdy kdyz protocim tak se tam objevi i 12,5V treba. A zda se mi ze pri volnobehu to dobyji vic nez pri vyssich otackach.

Dobyjeni TL1000R

27.6.2009 v 16:59 | Nahoru | #1
Ta hodnota je nízká, buď máš trop regulátor, nebo altík. Proměř to podle návodu z motoride.sk.

Dobyjeni TL1000R

27.6.2009 v 18:03 | Nahoru | #2
Tak jsem zjistil ze misto baterky YT12A-BS tam byla baterka FTX9BS. Muze to mit nejakej vliv?

1 reakcí na tento příspěvek Dobyjeni TL1000R

27.6.2009 v 18:18 | Nahoru | #3
Pokud to na nižší otáčky dobíjí víc než na vysoký tak bych to tipoval na regulátor - obecbě známé slabé místo TL

Dobyjeni TL1000R

27.6.2009 v 18:39 | Nahoru | #4
Tyjo, dobyjení jo? To neznám. Nějaké kurvítko navíc?

(reakce na) Dobyjeni TL1000R

27.6.2009 v 19:27 | Nahoru | #5
Číkus: Nemusí nutně být pravidlem. U hodně motorek jsem naměřil, že v nižších otáčkách je napětí lehce vyšší, než po vytočení. Je to asi tím, že impulsy z alternátoru jsou ve vyšších otáčkách kratší, a tím klesá účinnost dobíjení.

Dobyjeni TL1000R

28.6.2009 v 08:44 | Nahoru | #6
mje to robyla baterya :\ Pašla f pyzdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist