bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 1000 N - duhy a neduhy
6.11.2006 v 10:26
Kdo máte SV 1000 N pište Dík Vlk. :lol:
Předchozí
1 2 3 4
Následující

SV 1000 N - duhy a neduhy

8.11.2006 v 15:47 | Nahoru | #1
hm co bych ti o ní napsal... ney duha: pěknej kus dvouválce za pár peněz.. prostě hodně muziky za pusinku, to jsou fakta. o tom jak komu sedne 2V či design nemá smysl debatovat, mě sedí obojí *yes*

a ney neduh pro mne, je trochu horší podvozek, ale prej se s tím dá ještě něco udělat, já si bohužel za těch 12kkm nenašel čas, abych si s tím v nějakém vhodném úseku celý den hrál, takže porád jezdim factory settings..
možná je to jen v porovnání s Trumfem, kterej má podvozek na jedničku (+sportovní řidítka, takže na něm o tom předku vím v každej okamžik víc), protože nikoho z majitelů sem neslyšel na podvozek u SV nadávat...

kapotka mi nechybí, rád se s tim větrem pohraju.. nejvíc sem jel něco přes 240 tachometrovejch (absolutní max je asi těch 250) a to se mi už snažil vítr urvat hlavu, to na eSku by byla 100x větší pohoda, ale nejsem hrotič rovinek, takže mě naked verze nijak neomezujou..

jinak pro mne ideální kompromis mezi 2V na cestování i palbu. je to individuální, ale moje polovička (cca 160cm) není moc natčená.. subjektivně to hodnotí hůř než monstra a Speedfoura, nicméně dovolenou v alpách přežila bez většího reptání :)

byl to sňatek z rozumu s krásnou holkou, která mě hned tak neomrzí, moc mě nestojí a vždy vyhoví bez reptání mému chtíči :thmubup: na druhou stranu přiznávám, že pošilhávám i po jiných krasotinkách, které mě přirozeně vytáhnou z kapsy větší balík..

kdyby tě zajímalo něco konkrétního, tak stačí napsat.. :)

SV 1000 N - duhy a neduhy

8.11.2006 v 16:53 | Nahoru | #2
pRst: kolik ti tam vydrzi gumy? nekdo v databazi na to trochu nadaval..

SV 1000 N - duhy a neduhy

8.11.2006 v 17:56 | Nahoru | #3
Nevím, jestli je důvod nadávat, ale gumy vydrží málo. Při otevřeném plynu se hobluje zadní guma a při zavření plynu a prudkém brždění z vysoké rychlosti je zadek na hranici adheze. Když se v tomto režimu dotkneš zadní brzdy,kolo se zastaví a jdeš do smyku. Já jsem na nové moto (1500Km záběhový režim) najel na Michelin Pilot Sport 3500Km a zadek byl na plátno a v předu se vzorek začínal ztrácet. Pravda je, že necestuju, ale jen tak blbnu a týrám motor a brzdy a taky trochu ty gumy.

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 07:55 | Nahoru | #4
neřek bych, že to nějak šetřim, naopak si užívám otvírání a zavírání plynu s tou luxusní zvukovou kulisou..
nicméně první gumu sem přezul v <strong>6000 km</strong> s tím, že sem nevěl kolik o dovolené najedu a nechtěl sem riskovat někde na plátně, nicméně počítám, že na ní ještě tak 2kkm najedu...
na druhé (pilot road) 6000km a zdaleka se neloučí, takže minimálně <strong>7-8kkm</strong> určitě vydrží. není to žádné lepidlo, ale mě nikdy nevypekla a to ji jezdim (když je silnice) až na hranu..
takže gumy žeře +/- stejěn jako SpeedFour (čtyřválec)

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 13:27 | Nahoru | #5
zeby z toho vyplyvalo, ze pRst vazi o hodne min nez Ludwig? ;))
panove, a jak casto jsou tam servisni prohlidky?

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 13:57 | Nahoru | #6
je fakt, že sem něco schodil :D

první klasicky v 1000 pak hned v 6000 a další už po šesti tj.
12000
18000
24000
30000
36000
42000
48000
54000
60000
66000
72000
78000
84000
90000
96000
102000
108000
114000
120000
126000 a pak to stočim na 26000 km a střelim jí lehce zajetou :lol:

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 15:59 | Nahoru | #7
cudzoziemniak> Mam najeto 6500km na Michelin pilot road a určitě 8-9 tis vydrží. :thmubup:
Nemyslím, že by gumy SV žralo nějak víc než ostatní litry.

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 16:19 | Nahoru | #8
:) Neduhy už jsme skoro popsali a teď už jsou jen samé výhody a pozitiva. :thmubup:
Tak vážně. Kus pěkné,výkonné motorky s krásným zvukem za dobrou cenu. Ten poměr použité techniky a ceny je asi pádný argument. A výběr dvouválců není zas takový. Pro dlouhány vynikající ergonomie,impozantně tvarovaná nádrž a příjemné sedlo. Na životnost pneumatik má podle toho co tady píšete zásadní vliv tvrdost směsi. V mé hmotnosti to těžko bude, protože vážím 75Kg v plné polní. :cool:

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 16:27 | Nahoru | #9
choose: dik, to rad slysim..
Ludwig: no vidis, ja vazim o nejakych 10-15 min, takze mi ty gumy urcite vydrzi jeste mnohem vic :D

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 18:33 | Nahoru | #10
Jak se SV1000 chová k "začátečníkům"? Jezdil jsem teď 3 roky na CB500 spíš ostřeji známý trasy kolem komína.

SV 1000 N - duhy a neduhy

9.11.2006 v 23:00 | Nahoru | #11
karf>Já jsem na SV přešel po 4000 km na GS 500E a absolutně bez problémů, na výkon jsem si snadno zvykl, táhne pěkně od spodu a super výjezdy ze zatáček. Akorát budu měnit řidítka bolí z nich ruce, vyvraceji zápěstí.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

10.11.2006 v 08:47 | Nahoru | #12
Vidím že jsem se rozhodl dobře, původně jsem uvažoval o jeté VTR ale vzhledem k tomu že jsem na motu neseděl nějakých 20 let, jsem musel přehodnotit priority, a jít do něčeho "normálnějšího" jenom doufám že zima bude krátká.

Někdo tady psal o změně profilu zadní pneu a řezaným slicku. Rozumím tomu tak, že se zvětší původní obvod kola a pak proměřuje tachec.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

10.11.2006 v 12:05 | Nahoru | #13
a ještě by mě zajímalo pár věcí. v ČMN (testovali sv1s s celokapotou) a i v jednom profilu v DB, že se s sv hůř jezdí v pomalých zatáčkách. v čmn doslova psali, že je na ně moc velká - silná. já na CB vracečky taky jezdím pomalu a užívam si zatáčky tak od 50km/h do 120.

sv1000s vs n. teď mam na CB štítek puig - klasika sice je s ním větší hluk protože zvedá vzduch přímo na helmu ale zase neni problém jet 180 bez zalehnutí. funguje ta polokapota na sv líp? případně s vyšším plexi
http://images.tipmoto.com/t/i/24533_2.jpg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

10.11.2006 v 14:03 | Nahoru | #14
Vlk> To jsem psal já. Tachometr proměřuje vždy, to bych neřešil. Ukazuje 250 ale to ještě nejedeš. Jinak dopravní P. to za určitý obnos umí změřit o něco přesněji. :cool:

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

10.11.2006 v 14:09 | Nahoru | #15
Ludwig>
no GPS je taky hodně přesný :) fakt je, že mě při >200kmph ani nenapadne abych tam ty číslíčka hledat, to pak může být servis od PiČiR k nezaplacení :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

10.11.2006 v 14:25 | Nahoru | #16
karf>Redaktor ČMN měl asi na mysli, že SV je trochu těžkopádnější oproti menšímu,lehčímu a hmotou centralizovanému supersportu. Je to relativně velká motorka.
K té kapotě. Při vzpřímené pozici, kterou na SV docílí jen dlouhoruký člověk, fouká tak na ramena. Při zalehnutí na poměrně rozměrnou a vysokou nádrž to trochu hučí ale jede se pěkně. Při prudkém brždění a vzpřímení se nad 200 se mi nepříjemně rozvibruje přilba, tak než to zbrzdím na 190 tak vidím mlhu. Asi jsou nad plexi silné turbulence,nebo mám velkou hlavu. Já jezdím většinou v zálehu protože SV1000S dává v opačném případě jasně najevo svoji neochotu spolupracovat v zatáčkách. Vím že SV1000N má jinou geometrii tak doufám že tady bude ve vzpřímené pozici vše OK. :cool:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

15.11.2006 v 19:19 | Nahoru | #17
Ludwig>>
a znamená to teda, že je ovladatelnější a stabilnější v zatáčkách než cb500? :rolleyes:
Ludwig>>
se 170cm bych teda jen ležel? sv650s je podle tabulky stejně velký takže bych ležel stejně i na něm?

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

16.11.2006 v 21:43 | Nahoru | #18
karf>To si musíš vyzkoušet.Nezáleží na výšce postavy ale na tělesných poměrech a délce rukou. Já jsem jen psal,jak se jezdí mně. Měřím 185 ale rozpětí křídel mám 2,10. Od ostatních,kteří SV zkoušeli jsem slyšel,že byli ve větším předklonu a na zápěstí. Já tyto pocity nemám. :cool:

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

24.11.2006 v 18:48 | Nahoru | #19
karf>Ja jsem si ted nove koupil SV 650s ojetinu teda, a myslim, ze kdyz se na to trosku zameris i na Skove verzi jde jet napohodu bez pretezovani zapesti. Neni to teda urco vzprimena poloha ale jde to vydrzet.Ja mam asi 180cm a musim rict, ze za 3dny nonstop jezdeni me trosku trnuly zadovy svaly v bedrech,ale po mesici jezdeni je budes mit tak namakany, ze ti to ani neprijde a ten vytr polokapota bere fakt paradne :thmubup: Skoda jen porad mekyho predku :/

2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

30.11.2006 v 18:21 | Nahoru | #20
Hello vsichni, poradte kde koupit klin pod motor na Suzuki SV650 r.v. 2003+.Nasel jsem jen ERMAX, ale ten ma jen do r.v.2003 a jeste fakt drahy....Dekuji

Jinak SV po 4 valcovych strojich nema chybu.Hodne zabavy.Je divoka a zvuk je nadherny.Takze nechavam, ale chce to ten klin pod motor jako u litru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.11.2006 v 19:30 | Nahoru | #21
d2d>Cus chlape,tady je asi nejlevnejsi klin co jsem nasel!!! Levnejsi fakt uz nevim ale za tu cenu oproti ermaxu,no nadhera!!!

http://www.motolamino.com/frameset.htm

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.11.2006 v 19:47 | Nahoru | #22
d2d> já našel nejdostupnější tady http://www.motolamino.com/frameset.htm 1550,- bez laku a montážní sady (190,-)

je dle originálu, všechny ostatní co sem na SV viděl se mi fakt nelíbí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.11.2006 v 20:32 | Nahoru | #23
Milan SV>pRst>Tak to je presne ten klin jsem nenasel.Videl jsem ho na par SVckach.Diky moc chlapi uz je objednany...Jsem z Ostravy tak snad mi ho poslou postou.Odpovedel mi jeste Neith a psal , ze mel mensi problem s montazi..Tak uvidime.Aspon bude co delat na Biku ted kdyz uz se temer nejezdi.

SV 1000 N - duhy a neduhy

30.11.2006 v 20:46 | Nahoru | #24
Jeste bych se chtel zeptat nebo poradit:

- Nemate nekdo tip na koupi pneu na SV 650 r.v. 2003+? Mam sjetou predni pneu Dunlop SportMax 220 FST 120/60 ZR 17,zadni tu samou Dunlopu jsem menil letos po 8tis km.Je to factory obuti.

- Muze byt v predu jiny typ nebo vyrobce pneu nez vzadu????

- Shanim manual na SV 650 r.v. 2003+ Cesky nebo Anglicky mam jen nemecky a to neumim.

Jinak diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.12.2006 v 00:58 | Nahoru | #25
Dneska uz jsem utahanej jak pes,ale manual na SV jsme tady uz resili.Kdyztak mi napis na mail a ja ti preposlu co uz jsem dostal od kamaradu motorkaru :thmubup:Mam tam myslim uzivatelskej manual v CZ ale naSV1000 a nekde mam odkaz na dilenskou prirucku na 650 v anglictine.Pisni.Cus

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.12.2006 v 01:01 | Nahoru | #26
Jo a pneu mam myslim Micheline Pilot Road nebo nejak tak.A neslysel jsem na to nic spatnyho.Neni to lepidlo ale vydrzi,uvidime pristi sezonu jak to bude drzet

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.12.2006 v 01:03 | Nahoru | #27
d2d>Jo ja tam mam taky ten samej.Uz to mam ud majitele pred tim takze s montazi moc nevim.Ale je krasnej.Skoda jen laku,je tam trochu jinej odstin :mad:

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

26.12.2006 v 01:19 | Nahoru | #28
Jen tak na okraj, zvedá se SV 1000N/S na zadni jen za použití plynu?

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

26.12.2006 v 20:06 | Nahoru | #29
Vodny>Moje SV650, když šikovně zařadimz 1na 2, tak jedu chvili s přednim kolem deset čísel nad silnicí.(1 je jasna) Tipuju, že SV1000 pujde i na dvojku jak fík.

SV 1000 N - duhy a neduhy

27.12.2006 v 09:45 | Nahoru | #30
nevim jak ostatnim, ale mě se plynem zvednout nedaří.. na Trumfu to vytočim - zavřu - otevřu - a je to, ale na SV mi to takhle nejde, člověk musí trochu zaspojčit.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist