1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
Spieke>Ja jen ze yoshimura vyrabi neco takoveho tak me to zajimalo
tak musis dat vyrobku zvucny nazev aby se to prodavalo. pochybuju ze to ma pod sebou nejaky svetoznamy vyrobce. Proc na masine musis menit trysky, CDI a ja nevim co abys dostal vykon a tady malym smejdem 9kW bo kolik tam pise....
1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura
miyamoto>Spieke>Ja jen ze yoshimura vyrabi neco takoveho tak me to zajimalo
tak musis dat vyrobku zvucny nazev aby se to prodavalo. pochybuju ze to ma pod sebou nejaky svetoznamy vyrobce. Proc na masine musis menit trysky, CDI a ja nevim co abys dostal vykon a tady malym smejdem 9kW bo kolik tam pise....
proc to komentujes kdyz o tom nic nevis? prodava to primo yoshimura... koukni se na jejich stranky nez vypustis blaf o tom ze to zadny svetoznamy vyrobce nema pod sebou.. nebo ti yosh prida malo svetoznamy? u motoru se vstrikovanim ktery jsou ruzne skrceny vselijakejma emisnima limitama jsou v nekterych pripadech tyhle upravy mozne... proste u LTR konkretne to tak je, na jinym motoru to nefunguje...
babynek>asi je to nejaky presny odpor nebo neco takoveho, mel jsem to chvili na 4kolce, ale sundal jsem to. Jedien co to udela je, ze posune maximalni otacky, tzn, posune omezovac vyse. Kone to neprida ;).
upravuje to mnozstvi vstrikovaneho paliva a pridava to "az 8koni" pokud se spolu s tim udelaji upravy na vyfuku a sani...
1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
babynek>assassin> po pravde to upravi jen ten omezovac :), mozna, ale pocitove nestacim zhodnotit tech "8 koniku" :). Neco zcela jineho je PWRC nebo jina programovatelna ridici jednotka (jasne ze cenou to je jekde jinde), tam uz jsme poznal rozdil. Jinak meli sme k dispozici dve stejne 4kolky, jednu s chipem a druhou bez. Obe na stejnych kolech a prevodech. Akcelerace byla stejna, akorat s chipem se ozval omezovac o radu otacek pozdeji.
no vzhledem k tomu ze vsichni ladici pisi ze to ma smysl jen s oddeklovanym airboxem a ladenym vyfukem tak tipuju ze to ovlivnuje i strikacku... a co jsem cetl testy tak se vsichni shodli ze je to znat... ale vzhledem k tomu ze je to na ctyrkolku tak nehodlam investovat cas do toho abych hledal co to doopravdy dela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
Zkousel jsem ho z jineho duvodu nez je zvyseni koniku a omezovace, jelikoz mam otevreny vyfuk s airboxem, tak mi pri dobrzdovani motorem dodava priliz chudou smes a to se projevuje strilenim do vyfuku (bohuzel strikacka si to sama nepobere), myslel jsem ze pokud upravi "nejak" palivovou mapu tak, ze tohle zmizi, ale opak byl pravdou. Nic se nestalo, proto pro me pozbylo smysl. Testoval jsem to pak s PWRC, kde sme nahrali primo mapu pro otevreni vyfuk s airboxem (vse Stock, zadne jine dily) a tento neduh zmizel. Takze proto uz ho na 4kolce nemam.
Nicmene by se mi asi tech par otacek nad omezovac hodilo minuly tyden pro prolog na erzbergu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
Jinak mas stim nejakou praktickou zkusenost? Chtelo by to nejak srovnat na brzde, ale nidke nic neni :-/.
babynek>Blackbirdos> dela to vice vyrobcu, mel jsem v ruce nekolik "kosticek", ale porad to same. Opravdu se posune znatelne jen omezovac. To co popisujes ty znam.
Jinak mas stim nejakou praktickou zkusenost? Chtelo by to nejak srovnat na brzde, ale nidke nic neni :-/.
u tech ATRE,Gpack apod jde o to ze to tu mapu predstihu retarduje jen na castecne otevrenej plyn, tzn na prvni stupne se motorka lip chova pri castecne otevrenem plynu pri prechodu z brzdeni motorem do akcelerace apod... na full gas to nema vliv, takze to ani nezmeris na klasicke dynamicke brzde kde se akceleruje na plnej.. navic i na brzde merit na nizsi kvalty je problem...
TLkum,GSXR a treba zx10 to pomaha tolik ze je to i citelne znat...
edit: porad mi proste vyjde lepe si poridit PWR nebo nejakou jinou programovatelnou jednotku a odladit palivove mapy podle konkretniho modelu. cena PWR je u nas cca 3-4 nasobna cherry bombe
Naposledy editováno 17.06.2009 12:26:20
1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura
Murkin>Na brzdě se dá bez problémů měřit i na nižší rychlostní stupně
asi zalezi na tom co je to za brzdu... kdyz budu mit "lehky" valce tak se na jednicku roztoci hodne rychle a jestlize senzor co odecita zmenu otacek neni dost citlivej, uz to z toho prilis nedopocita... respektive s presnosti jinou naz na nakej vyssi kvalt nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura
Murkin>Hele já s tím měl také problémy a od letoška mám válec těžší,ale nechal jsem si udělat na válec rádlování jako mají na dynojetu a teď jsem schopnej změřit bez problémů i hodně silnou motorku.Třeba včera jsem s Číhou dělal mapy na stocka a měl jsem tam i jeho SBajka jen na kontrolu a v pohodičce ho změřim třeba na 4 r.s.
no ja chci brzdu udelat svoji, valec mam.. ale relativne malej prumer (cca 40cm) takze vetsi otacky, mensi moment setrvacnosti(jde hlavne o ten ne o hmotnost) a mam na nem i drazky... ale jsou sikmy... takze se bojim ze mi budou strkat kolo ke strane... valce mam dva, tak sem premejslel ze bych je dal tak ze bude dzakovani obou proti sobe a pneu pujde mezi oba valce - jako to je na automobilovejch brzdach(nekterejch) tim bych mel i 2x takovej moment setrvacnosti... proto sem ti psal ze bych se stavil nekdy ochudit te o par mouder ktere bych zuzitkoval pri stavbe...