globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chip Yoshimura
 
15.6.2009 v 22:14
Zdarec chlapy nemate s timto nekdo zkusenost?Jak to funguje na co vsechno se to da pouzit.Jestli to k citelnemu ucinku potrebuje dalsi veci.Hledal jsem ohledne toho nejake stranky pro podrobne informace,ale nepodarilo se.Predem dekuiji vsem za prispevky
Předchozí
1 2
Následující

Chip Yoshimura

15.6.2009 v 22:26 | Nahoru | #1
pokud myslis viz AUKRO Tak se vsadim ze to bude jen odpor co bude oblbovat nejaky cidlo. Takze spotreba poleti nahoru a placebo efekt jak sfin.

Chip Yoshimura

15.6.2009 v 22:41 | Nahoru | #2
no to je ono,ale na masinu jsem to nenasel a docela by me zajimalo jak top funguje

1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura

15.6.2009 v 22:42 | Nahoru | #3

(reakce na) Chip Yoshimura

15.6.2009 v 22:43 | Nahoru | #4

thegrid>



asi tak, ale napred jsem to chtel napsat aby se kazdej zamyslel, ale myslel jsem na to same

1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura

15.6.2009 v 22:53 | Nahoru | #5
Ja jen ze yoshimura vyrabi neco takoveho tak me to zajimalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

15.6.2009 v 23:08 | Nahoru | #6

Spieke>Ja jen ze yoshimura vyrabi neco takoveho tak me to zajimalo



tak musis dat vyrobku zvucny nazev aby se to prodavalo. pochybuju ze to ma pod sebou nejaky svetoznamy vyrobce. Proc na masine musis menit trysky, CDI a ja nevim co abys dostal vykon a tady malym smejdem 9kW bo kolik tam pise....

Chip Yoshimura

15.6.2009 v 23:31 | Nahoru | #7
je to fakt nejaka pytlovina

Chip Yoshimura

15.6.2009 v 23:37 | Nahoru | #8

a v kombinaci s ledkama prida az 8,5HP

Chip Yoshimura

16.6.2009 v 00:01 | Nahoru | #9
? Kondenzator ?

1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura

16.6.2009 v 06:45 | Nahoru | #10
asi je to nejaky presny odpor nebo neco takoveho, mel jsem to chvili na 4kolce, ale sundal jsem to. Jedien co to udela je, ze posune maximalni otacky, tzn, posune omezovac vyse. Kone to neprida ;).

(reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 06:48 | Nahoru | #11

miyamoto>Spieke>Ja jen ze yoshimura vyrabi neco takoveho tak me to zajimalo

tak musis dat vyrobku zvucny nazev aby se to prodavalo. pochybuju ze to ma pod sebou nejaky svetoznamy vyrobce. Proc na masine musis menit trysky, CDI a ja nevim co abys dostal vykon a tady malym smejdem 9kW bo kolik tam pise....



proc to komentujes kdyz o tom nic nevis? prodava to primo yoshimura... koukni se na jejich stranky nez vypustis blaf o tom ze to zadny svetoznamy vyrobce nema pod sebou.. nebo ti yosh prida malo svetoznamy? u motoru se vstrikovanim ktery jsou ruzne skrceny vselijakejma emisnima limitama jsou v nekterych pripadech tyhle upravy mozne... proste u LTR konkretne to tak je, na jinym motoru to nefunguje...

(reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 06:50 | Nahoru | #12

babynek>asi je to nejaky presny odpor nebo neco takoveho, mel jsem to chvili na 4kolce, ale sundal jsem to. Jedien co to udela je, ze posune maximalni otacky, tzn, posune omezovac vyse. Kone to neprida ;).



upravuje to mnozstvi vstrikovaneho paliva a pridava to "az 8koni" pokud se spolu s tim udelaji upravy na vyfuku a sani...

1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura

16.6.2009 v 06:53 | Nahoru | #13
spieke: na gsxr existuje podobny zarizeni..ATRE ktery pozmenuje mapu zapalovani... a pak k tomu co dela tohle u te LTR ctyrkolky u GSXR funguje powercommander a jeho obdoby...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 07:09 | Nahoru | #14
assassin> po pravde to upravi jen ten omezovac :), mozna, ale pocitove nestacim zhodnotit tech "8 koniku" :). Neco zcela jineho je PWRC nebo jina programovatelna ridici jednotka (jasne ze cenou to je jekde jinde), tam uz jsme poznal rozdil. Jinak meli sme k dispozici dve stejne 4kolky, jednu s chipem a druhou bez. Obe na stejnych kolech a prevodech. Akcelerace byla stejna, akorat s chipem se ozval omezovac o radu otacek pozdeji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 07:11 | Nahoru | #15

babynek>assassin> po pravde to upravi jen ten omezovac :), mozna, ale pocitove nestacim zhodnotit tech "8 koniku" :). Neco zcela jineho je PWRC nebo jina programovatelna ridici jednotka (jasne ze cenou to je jekde jinde), tam uz jsme poznal rozdil. Jinak meli sme k dispozici dve stejne 4kolky, jednu s chipem a druhou bez. Obe na stejnych kolech a prevodech. Akcelerace byla stejna, akorat s chipem se ozval omezovac o radu otacek pozdeji.



no vzhledem k tomu ze vsichni ladici pisi ze to ma smysl jen s oddeklovanym airboxem a ladenym vyfukem tak tipuju ze to ovlivnuje i strikacku... a co jsem cetl testy tak se vsichni shodli ze je to znat... ale vzhledem k tomu ze je to na ctyrkolku tak nehodlam investovat cas do toho abych hledal co to doopravdy dela...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 07:39 | Nahoru | #16
assassin> ja to hledal a vyzkousel a mam zpoustu znamych co si to poridilo :). Otevreny vyfuk a airbox mam, rozdil +- placebo :).
Zkousel jsem ho z jineho duvodu nez je zvyseni koniku a omezovace, jelikoz mam otevreny vyfuk s airboxem, tak mi pri dobrzdovani motorem dodava priliz chudou smes a to se projevuje strilenim do vyfuku (bohuzel strikacka si to sama nepobere), myslel jsem ze pokud upravi "nejak" palivovou mapu tak, ze tohle zmizi, ale opak byl pravdou. Nic se nestalo, proto pro me pozbylo smysl. Testoval jsem to pak s PWRC, kde sme nahrali primo mapu pro otevreni vyfuk s airboxem (vse Stock, zadne jine dily) a tento neduh zmizel. Takze proto uz ho na 4kolce nemam.
Nicmene by se mi asi tech par otacek nad omezovac hodilo minuly tyden pro prolog na erzbergu .

Chip Yoshimura

16.6.2009 v 09:31 | Nahoru | #17
Víceméně souhlasím s assasinem, smysl to má a dělá to více výrobců. Většinou to funguje velice jednoduše. Standardní jednotka má "utlumené" mapy pro první rychlostní stupně z důvodů emisí, toto jednoduché udělátko řekne jednotce, že už je tam třeba čtverka a tímto tuto "emisní" mapu obejde a dostaví se větší výkon, to je realita, žádné placebo. Funguje na většině motorek, ale logicky přidává jen na některých (většinou prvních dvou) rychlostních stupních. Stejné udělátko má v sobě zabudovaný i např. ukazatel Gipro ATRE. Tímto je možné případně u některých modelů odstranit i omezovač max. rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 09:33 | Nahoru | #18
babynek> To je jasné, Tvůj problém toto vůbec neřeší.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

16.6.2009 v 09:56 | Nahoru | #19
Blackbirdos> dela to vice vyrobcu, mel jsem v ruce nekolik "kosticek", ale porad to same. Opravdu se posune znatelne jen omezovac. To co popisujes ty znam.
Jinak mas stim nejakou praktickou zkusenost? Chtelo by to nejak srovnat na brzde, ale nidke nic neni :-/.

Chip Yoshimura

16.6.2009 v 16:23 | Nahoru | #20
Diky vsem hlavne assassinovi myslel jsem si to jen jsem nechtel rozumovat aby me tu nekdo nesetrel Chtel bych jeste nejak poladit moto.Nedavno jsem nasel na netu zavodni karbece na srada,ale bylo to 600ccm chtel bych tam neco hodit,ale ostre vacky nebo tak ne nechci zasahovat do motoru

(reakce na) Chip Yoshimura

17.6.2009 v 09:44 | Nahoru | #21
babynek> Ano, mám to odzkoušeno, funguje. Ale grafy bohužel nemám, příležitostně můžu udělat.

(reakce na) Chip Yoshimura

17.6.2009 v 10:11 | Nahoru | #22

babynek>Blackbirdos> dela to vice vyrobcu, mel jsem v ruce nekolik "kosticek", ale porad to same. Opravdu se posune znatelne jen omezovac. To co popisujes ty znam.
Jinak mas stim nejakou praktickou zkusenost? Chtelo by to nejak srovnat na brzde, ale nidke nic neni :-/.



u tech ATRE,Gpack apod jde o to ze to tu mapu predstihu retarduje jen na castecne otevrenej plyn, tzn na prvni stupne se motorka lip chova pri castecne otevrenem plynu pri prechodu z brzdeni motorem do akcelerace apod... na full gas to nema vliv, takze to ani nezmeris na klasicke dynamicke brzde kde se akceleruje na plnej.. navic i na brzde merit na nizsi kvalty je problem...

TLkum,GSXR a treba zx10 to pomaha tolik ze je to i citelne znat...

(reakce na) Chip Yoshimura

17.6.2009 v 12:01 | Nahoru | #23
babynek> Už jsem to našel, tady na tom HD Rocker je krásně vidět kolik dělá ten retarder.

Chip Yoshimura

17.6.2009 v 12:24 | Nahoru | #24
mozne to je :) nicmene jsem nezaznamenal zadne citelne zlepseni, proto jsem psal "placebo efekt". ja hleal prave nejake meritelne grafy LTR a nic jsem nemohl najit. pokud se jedna o ATRE tak o tom zadna, me zajimal prave ta Cherry bomb. Procital jsem i LTRHQ a krome toho, ze tam kazdej pise, ze se to proste musi koupit, tak zadne grafy, eventualne neco blizsiho co to dela neni :(. ja to proto zavrhnul, nemel jsem stim zadnou pozitivni zkusenost, kazdopadne pro pocit, ze to asi jede lepe to tam muzu dat zpatky :)

edit: porad mi proste vyjde lepe si poridit PWR nebo nejakou jinou programovatelnou jednotku a odladit palivove mapy podle konkretniho modelu. cena PWR je u nas cca 3-4 nasobna cherry bombe

Naposledy editováno 17.06.2009 12:26:20

1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura

17.6.2009 v 14:17 | Nahoru | #25
Na brzdě se dá bez problémů měřit i na nižší rychlostní stupně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip Yoshimura

17.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #26

Murkin>Na brzdě se dá bez problémů měřit i na nižší rychlostní stupně



asi zalezi na tom co je to za brzdu... kdyz budu mit "lehky" valce tak se na jednicku roztoci hodne rychle a jestlize senzor co odecita zmenu otacek neni dost citlivej, uz to z toho prilis nedopocita... respektive s presnosti jinou naz na nakej vyssi kvalt nebo ne?

(reakce na) Chip Yoshimura

17.6.2009 v 14:40 | Nahoru | #27
assassin> jak říkáš, záleží na brzdě. Ještě bych doplnil i povrch válce a výkon konkrétní motorky. Právě na toto bych řekl, že má nejvymakanější brzdy Dynojet (až na tu cenu).

Chip Yoshimura

17.6.2009 v 14:45 | Nahoru | #28
spíš jde o to,že na nižší rychlosti máš na kole díky převodovému poměru více síly a dochází k prokluzu kola a tím se rozcházejí otáčky kola a válce,což je největší problém.Některé brzdy FUCHS mají optickou kontrolu kola,na které nalepíš samolepku a softvér si pak dokoriguje prokluz.Jinak čím těžší válec a nižší rychlostní stupeň,tím větší problém

1 reakcí na tento příspěvek Chip Yoshimura

17.6.2009 v 14:51 | Nahoru | #29
Hele já s tím měl také problémy a od letoška mám válec těžší,ale nechal jsem si udělat na válec rádlování jako mají na dynojetu a teď jsem schopnej změřit bez problémů i hodně silnou motorku.Třeba včera jsem s Číhou dělal mapy na stocka a měl jsem tam i jeho SBajka jen na kontrolu a v pohodičce ho změřim třeba na 4 r.s.

(reakce na) Chip Yoshimura

17.6.2009 v 14:56 | Nahoru | #30

Murkin>Hele já s tím měl také problémy a od letoška mám válec těžší,ale nechal jsem si udělat na válec rádlování jako mají na dynojetu a teď jsem schopnej změřit bez problémů i hodně silnou motorku.Třeba včera jsem s Číhou dělal mapy na stocka a měl jsem tam i jeho SBajka jen na kontrolu a v pohodičce ho změřim třeba na 4 r.s.



no ja chci brzdu udelat svoji, valec mam.. ale relativne malej prumer (cca 40cm) takze vetsi otacky, mensi moment setrvacnosti(jde hlavne o ten ne o hmotnost) a mam na nem i drazky... ale jsou sikmy... takze se bojim ze mi budou strkat kolo ke strane... valce mam dva, tak sem premejslel ze bych je dal tak ze bude dzakovani obou proti sobe a pneu pujde mezi oba valce - jako to je na automobilovejch brzdach(nekterejch) tim bych mel i 2x takovej moment setrvacnosti... proto sem ti psal ze bych se stavil nekdy ochudit te o par mouder ktere bych zuzitkoval pri stavbe...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist