Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
na www.redmonkey.co.uk někdo nabízel wsbk rám, nový CR karbce, Mg kryty na závodní wsbk zx7rr, pak ještě zadní ohlins,..ale nějak ten prodej váznul. rám nechával za 500GBP což je směšná cena. Nový karbce 500GBP už tak ne a Mg kryty 400GBP a měl dokonce dvě sady, jednu prodal do Kanady.
wsbk rám byl ručně vařen, základ byl stejný, ale rám byl vystužen dalšími pláty a sváry, zaadní kyvka byla celá nová, podsedlák také jiný. Spousta dílů z Mg a Ti. Zajímala by mne hmotnost celé motorky, myslím, že se mohli dostat na 150kg. Výkon motoru byl od 155 do 160 koní oproti 123 bhp u série.
Další rozdíly byly v třmenech - předek racing Brembo, zadní 2pístek Nissin, kola Mg Marchesini 5 loukotí, Mg brýle u vidlice, dva chladiče, karbon airbox, racingové přepáčko, přepákování tlumiče, ohlins měl i Mg horní část pro upnutí, jiná elektronika, racing kawasaki otáčkoměr, extra teploměr z kit katalogu.
Jen by mě zajímalo, v katalogu dílů je hadice od systému na převodovce-spojce, která vede do airboxu, je to označeno jako breath system. U RR verze wsbk to bylo upraveno tak, že byla přídavná nádrž na olej na konci podsedláku a odtud teprve vedla hadice zpět do airboxu.Nevíte někdo k čemu? Nějak nechápu jakou funkci to plnilo, zachytávalo olej, nebo tam byla regulérní nádrž s olejem? K čemu by vedla do airboxu???
Tak tyhlety speciální věcicky jsou vždycky z extra materiálů. Samej mangan a titan. Bohužel cenovky tomu odpovídají. S tím výkonem jsemnněkde viděl graf s asi 145 koněma na zadním kole. Skusím to pohledat. Ale nebyla to verze pro WSBK, ale nějaká domácí úprava.
Ten podvozek bude asi to nejcitelnější. Ono přecejen jiný brzdy, o hodně lehčí kola, jiné odpružení udělají hodně. Tím nechci říct, že nezáleží na motoru, ale na okruhu je ten podvozek o něco důležitější.
Ta hadice do airboxu musí být na každý motorce ze zákona. Pochopil jsem, že mluvíš o YX7RR prodávanou s TP (ve WSBK to být určitě nemusí). Oni ti nesmí unikat výparu ropných produktá do ovzduší. Proto je to vedený do sání, kde tyhle výpary spálí motor. Proč tam ale dávali přídavnou nádobku netuší, Snad aby nějak omezili nebo upravili tlak v klikové skříni?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |