Téma: KTM SX 150
 
27.5.2009 v 17:04
Tak co,už jste na tom někdo jel?Nebo to má někdo doma?Podělte se o zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

28.5.2009 v 10:24 | Nahoru | #1

Wario>kastrol- Proč myslíš ,že SX144 z roku 08 nebyli vychytaný ??

jinak bych jí bral hned motorka která má i trochu spodek a váží 90 kg .

Spíš mě zajíma , kolik vydrží ten motor a jestli tam není nějaká se často objevující se závada.

Zatím jsem slyšel , že řetez škrtá o karter(když se mezi řetez a kolečko dostane bordel)tak se má dát o zub menší kolečko ( tenhle problém by měla asi mít i 125ka 07-08) ,
a dát větší trysky .



jedna bába povídala prej tam jsou komponenty z dvácy akorát to má větší válec takže se to opotřebovává rychlejš než je třeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

28.5.2009 v 10:55 | Nahoru | #2
kastrol> říkal kluk co jí měl asi půl roku , já myslím že v 09 nebude v motoru rozdíl . ze 125 to má společnou jen převodovku a spojku . Válec , píst , ojnice , klika je jiná

na motkářích psali :

první test
Poslední se mi do ruky dostala KTM 150 SX a musím se přiznat, od téhle motorky jsem čekal nejmíň. I když mám dvoutakty rád, tak mi u stopětadvacítky obvykle vadí ten totálně “mrtvej” spodek. I endurovou EXC 125 jsem vloni musel hodně spojčit, aby se při výjezdech chytla. Ale tahle stopade, ta mě teda dostala.
Člověk by neřekl, co s motorem udělá 25 kubíků navíc, ten projev je úplně o něčem jiném. I když to je motorka určená na krosové tratě, ani v téhle lesní klikatici jsem nemusel ani jednou při výjezdu ze zatáčky sáhnout na spojku. A ten zvuk! Jako když prásknete bičem. Průběh výkonu nebyl tak plynulý jako u třístovky, ale rozhodně se nejednalo o žádný nepříjemný skok. A podvozek? Jestli jste někdy jeli na horském kole, tak tohle je něco podobného - devadesát kilo suché váhy! Kam se podíváte, tam jedete, s tímhle se fakt rvát nemusíte. Dost mě překvapilo, že i když to je stejně jako předchozí čtyřipade motokrosová motorka, na hrbech při sjezdech jsem ji fakt vůbec necítil. Dokonalá souhra motoru a šasi – takhle nějak to píšou v katalogu KTM a to teda mají recht. Na ní jsem byl rozhodně nejrychlejší, teda bohužel ne nejrychlejší jezdec na trati, ale z motorek které jsem měl, jsem s ní objezdil nejvíc kol.
Představa, že tyhle objemy jsou jen pro teenagery, kteří od svých pěti let tráví tři dny v týdnu na motokrosové trati, vzala rychle za své. Takže jakou motorku chci k narozeninám? Vyhrála by určitě 150 SX - i kdybych ji měl těch osmdesát kiláků domů tlačit!

Druhý test

KTM SX 150
Druhou vyvolenou je novikna 2009 KTM 150 SX. Stala se nástupkyní loňské stočtyřiačtyřicítky a zajímá mě také proto, že jsem před chvilkou sedlal čtyřtaktní dvěpade. Tyto mašiny spadají do stejné kategorie, ale svou koncepcí a charakteristikou jsou naprosto jiné.
Obsah motoru SX 150 činí 143,6 ccm, takže stopadesátka v názvu může na první pohled klamat. Oproti čtyřtaktní dvěstěpadesátce je dvoutakt 150 zhruba o 7 kilogramů lehčí a nebýt tohoto přímého srovnání, nikdy bych si nemyslel, jak velký rozdíl to může být. SX 150 vás přímo vybízí k vytáčení, protože jak známo, nízko objemový dvoutakt zátah od spodku nenabízí. O to více je potřeba řadit a při výjezdech ze zatáček spojovat, zkrátka držet ji stále pod krkem. Prostě, horkokrevná stopadesátka potřebuje o něco déle osahávat a přicházet ji na chuť. Odmění se jedinečným dvoutaktním zážitkem a pořádnou porcí temperamentu. Je fajn, že se v KTM stále věnují vývoji dvoutaktních mašin. Dostupnost a především mnohem levnější provoz a nároky na údržbu, než tomu je u čtyřtaktů, jim stále hraje do karet.



Naposledy editováno 28.05.2009 11:02:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist