paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XV/XVS, 1600/1700
22.5.2009 v 21:15
Ahoj, dobry den.
Tak se pokoukavam po databazich motorek na cruisery znacky Yamahy a zacinam v tom mit docela velkej zmatek
Potreboval bych trochu osvitit, protoze se mi ztraci rozdily mezi nekterymi pojmy.
Tak asi takhle.. Koukam na XV1600 Wild Star, XV 1700 Wild Star a uz tu mam nejake nesrovnalosti. Proto bych mel nekolik dotazu..
1. Jaky je rozdil mezi XV a XVS ?
2. Jak je mozne, ze jen zde v databazi moto jsou XV1600 s vykonem 46 kW - 70 kW (nejcasteji 46 a 63 kW). Tenhle bod me obzvlast zajima, protoze rozdil je dost razantni. Cim je to zpusobeno?
3. Co se tyce XV 1700 Wild Star, na strankach Yamahy jsem ani tuto moto nenasel, vzdy jen Warrior takze by me zajimalo, proc ji moc nevidet..

No a pokud jsem spravne vydedukoval, tak 1600 ma karburator a 1700 strikacku? Pokud se mylim, tak me opravte.
Dekuju za objasneni a vas cas

2 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

18.8.2009 v 23:15 | Nahoru | #1
Čau.Mám Wildstar XV1600 (r.v. 12.2002) již rok a zatím samá chvála.Co mě ale nemile překvapilo, byly vibrace.Po krátkém čase jsem zjistil,že se dá jezdit i bez vibrací (nebo spíše s minimálními – dvouválec je prostě dvouválec).Koupil jsem ho v naprosto perfektním stavu (všichni si mysleli,že je nový),najeto skutečných 9.600 km,výbava Silverado + mnoho extra,originál stav bez úprav a oprav.Jediná "oprava" byla provedena v Yamaze v Německu,a to preventivní výměna části převodovky v rámci svolávací akce (na konci čísla za hvězdičkou je vyražen důlek,je to způsob označení této opravy v Německu,mám to potvrzené přímo z Yamahy v Německu,kde oprava proběhla).S originál výfukama a sáním jsem jezdil do 5 litrů.Pak jsem dal výfuky V&H clasic II a vzduchovou vložku K&N,poladil jsem karburátor bez výměny dílů,vyřadil AIS.Výkon (hlavně krouťák) šel znatelně nahoru a spotřeba zůstala stejná.Jediné co je pravda je,že ten "zvouček" z výfuků není na dlouhé cestování a těm za mnou se údajně "klepe rypák",když za to vezmu.Teď tam mám sání Kuryakyn Hypercharger Pro-R včetně JET-kitu dodaného s Hyperchargerem.Výkon je neuvěřitelný (trhá to od řidítek),spotřebu zatím nemám změřenou (při využívání výkonu bude zřejmě vyšší),ještě dolaďuji nastavení karburátoru.Pokud budu výkon opravdu využívat na plno,budu muset dát výkonější spojku,originální to nezvládne (při plném plynu na 4-ku a 5-ku proklouzne).S výfukama jsem si poradil,jsem schopný je do 5-ti minut bez rozebírání ztlumit v cca 6 variantách (skoro až na úrověň originálů - paráda je jedna věc a dlouhá cesta druhá).Jediné co mi vadí,je občasné střelení do sání při "hraní si" s plynem z volnoběhu (rychlé přidání několikrát za sebou),dělají to i nové motorky,prý to nemají rády (náhle ochuzená směs).Trochu to zhoršují i otevřené výfuky.Celkově jsem si s naladěním vyhrál a stane se to jen vyjímečně,úplně odstranit se mi to ale zatím nepovedlo.Wildstara můžu celkově vřele doporučit - super svezení,ohromný zátah už odspodu,super spotřeba,honosný vzhled,pořádná velikost,možnost přestavování a doplňků.Pokud však chcete často jezdit nad 120 km/hoď,tak byste si to měli pořádně rozmyslet.Není to tím,že by tak rychle nejel,je to o vibracích,které tam pak prostě jsou a v kombinaci s hlučnými laďáky je to ještě o hluku a „dunění makovice“.Ve své podstatě je to motorka k pohodové jízdě a „kochání se“,moje požadavky splnila na 120%.Kdo však chce jezdit po dálnicích,měl by si koupit něco jiného.Vzal jsem to trochu zeširoka,snad to někomu pomůže.Jsou to mé názory a v případě zájmu se rád podělím i o své znalosti a zkušenosti,ale rád si poslechnu i vaše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 10:00 | Nahoru | #2
DragonDrak> nahoď photo tvého moto!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 10:16 | Nahoru | #3
DragonDrak>

Hergot draku,si se teda rozepsal a já myslel ,že jsem tak ujetej jenom já
Můžeš mrknout ke mě do profilu,taky jsem si udělal takový malý SILVERADO,akorát jsem to neměl koupený už v základu ale bohužel tvrdě dokoupit extra a něco tam taky o něm píšu.Ale co jsem ti chtěl hlavně říct,zajímal by mne tvůj zlepšovák na Vance na uklidnění a hlavně k těm vibracím,nesváděl bych vibrace jen na dvouvál,dle mých zkušeností to z velké části dělá NEVYVÁŽENÍ kol !!!! šáhni si do svědomí jestli jsi to někdy dělal?!
Můžu za sebe říct,že jsem to nechal vyvážit aniž bych měnil gumy,prostě jen tak vyvážit kvůli dobrému pocitu ,že to mám,a bylo neuvěřitelný co se s tou motorkou stalo !!!! Nádherně se právě v té rychlosti okolo 120 uklidnila a ty obrovské vibrace jak říkáš byly ty tam,stálo to za to a nemělo to chybu !!!! Setkal jsem se totiž s názorem v pneu servisu,že to není třeba,že vyvažují jen silniční mášy ale chyba lávky !!! Bylo to fakt úžasný a navíc v kombinaci s generálkou předních tlumičů to byla prostě peckááá,bylo jedno jestli jsem jel 100 nebo 140,bylo to skoro stejné
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar georges63 4 30.5.2024 v 14:18 georges63
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD


TOPlist