globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Upside down?
 
16.9.2007 v 14:04
chlapi vcem se lisi vidlice upside down?nevyznam se v tom a docela by me zajimalo v cem sou lepsi.díky :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Upside down?

16.9.2007 v 14:22 | Nahoru | #1
je to obracena klasicka vidle, takze mas mensi neodpruzenou hmotu, nepotapi se tolik pri brzdeni. Jinak je o tom popsano dost stranek v casacich, takze pokud ctes motohouse, tak v nem to nedavno bylo. myslim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upside down?

16.9.2007 v 16:18 | Nahoru | #2
Slash> čím je způsobené to menší potápění ?

(reakce na) Upside down?

16.9.2007 v 16:34 | Nahoru | #3
Vana666>>
imho blbost

(reakce na) Upside down?

16.9.2007 v 16:40 | Nahoru | #4
Řízek>jsou tužší (myšleno na ohyb - při brždění. jinak nastavení předpětí, útlumu atd může být stejný), mají hustej look (jak tu někdo trefně psal)...

Upside down?

16.9.2007 v 17:09 | Nahoru | #5
jj,,tuzsi na ohyb a fajn look..:),,jinak zadny vetsy vyhody..

Upside down?

16.9.2007 v 17:18 | Nahoru | #6
zajimavy je treba, ze ZX9R mela 94-97 upside down, pak 98+ zas klasicky, asi v tom fakt extra vyhody nebudou

Upside down?

16.9.2007 v 18:03 | Nahoru | #7
pisu myslim, nebyl jsem si tim jistej, ale neco s brzdeni( asi teda ten ohyb) tam bylo

Upside down?

16.9.2007 v 21:52 | Nahoru | #8
spis jde o to, jak je resen vnitrek vidlice - jestli je to kartridge nebo to tahlo (nevim jaky je na to termin cesky, anglicky damping rod).

Upside down?

17.9.2007 v 14:41 | Nahoru | #9
ta pevnost je způsobena i tím že USD maji asi 1,5x delší styčnou plochu trubka-kluzák, ale zas jsou tak pevne, že při bouračce mnohdy poškodí i krk řízení, kdežto u klasických vidlí se pouze ohne trubka, která není nijak závratně drahá

1 reakcí na tento příspěvek Upside down?

17.9.2007 v 14:48 | Nahoru | #10
Já kdybych si tu samou motorku mohl vybrat s upsidama nebo s klasickýma tak beru klasický. Upsidy nic nevdrží a pořád tečou a jak psál Láďa bouračka na předek = ohlej krk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upside down?

3.11.2007 v 00:24 | Nahoru | #11
Vespa>Bouračka na předek=většinou už tě nezajímá nějakej
ohlej krk :(

Upside down?

3.11.2007 v 01:16 | Nahoru | #12
<span class="underline">Vidlice typu Upside-Down.</span>
Jak již plyne z názvu, jedná se o klasickou teleskopickou vidlici umístěnou v převrácené poloze. Vnější pevná, mohutně dimenzovaná, trubka z lehké slitiny je velmi odolná proti ohybu a zkroucení. Vnitřní zásuvnou trubku přesahuje o velký kus, což stabilitu vidlice ještě zvyšuje. Díky vývoji těchto vidlic byly zdokonaleny i ty klasické, a tak jsou v poslední době opět na vzestupu. Avšak téměř výlučné použití vidlic typu Upside-Down u sportovních speciálů svědčí o jejich nesporných kvalitách.
Dnes se u většiny teleskopických vidlic, ať již klasických nebo Upside-Down, používá progresivně vinutých pružin a sílu tlumení lze podle charakteru jízdy u moderních vidlic nastavit jednoduchým způsobem pomocí jehlových ventilů pro úroveň tlaku i tahu.

(reakce na) Upside down?

3.11.2007 v 07:23 | Nahoru | #13

Targa píše: Vespa>Bouračka na předek=většinou už tě nezajímá nějakej
ohlej krk :(


s tím bych až tak nesouhlasil....ted nemám na mysli předek totálne na kaši, ale pokud treba lehce tuknes do nárazníku auta, tak u obyč. vidlis se vetšinou lehce ohnou trubky, který vymeníš a mas klid. Ale u USD podle me už lehce hneš krkem..... :rolleyes:

Upside down?

3.11.2007 v 11:34 | Nahoru | #14
Targa> Zajímá to toho, co si chce koupit levnou bouračku a opravit ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist