1) na duku me zlobi nepravidelny chod na volnobeh. Kdyz pridam z volnobehu uplne plenj plyn, motor ma tendenci se v pocatku dusit. Jakmile ale dosahne mirne vyzsich otacek tocit jde jak nic. Zkousel jsem vuli na sitici, ale zdala se byt vporadku. Nevite co s tim?
2) mam tam vzduchovy filtr. Zda se, ze je uz dost zasrany. Podle fotek je to asi naky molitan. V manualu pisou cistit specialni tekutinou, ale uz ne jakou. CO tedy zvolit?
3)mam malo oleje a asi bych ho i vymenil. Jen nevim, jaky olej tam byl pred tim. (druhy majitel :) ) Vim ze mam zvolit nejaky tridy a pak aspon 15 w40 nebo 15w 50. Coz o to, olej bych podle toho koupil, jen me spis zajima, jestli nevadi kdyz ho vypustim a trocha tam stejne zsutane a pak to smicham s novym? Co s tim?
4)zadni kotouc je vice sjety nez maximalni tolerance 0,4 mm. Konkretne nejvic jsem nameril 0.7 mm. Navic neni uplne rovnomerne sjety. Desticky se zdaji byt ok, asi 4-5 mm, nemeril jsem. Mam to menit? Zadni brzda mi brzdi bezproblemove. Tak nevim.
Jo, a pak vubec nechapu k cemu je tohle na motoru. takova ta sklenena cocka, Je vys nez hladina oleje pri kontrole, takze to vubec nechapu k cemu to tam je.
2) Nevim.
3) Vypusti olej, vymen filtr a nalej novy olej který vyhovuje specifikacim od vyrobce. Takhle urcite nic nezkazis.
4) Na tatovym freewindu je zadni kotouc taky kousek pod toleranci, ale brzdi dobre a "nekope" do packy, takze to neresime.
2. Vyměnit za novej
3. Olej dle manuálu - spr8vn8 viskozita + API
4. Zadní brzda není tak kritická
5. Čočka by měla ukazovat hladinu oleje. Měla by u ní být i ryska
Naposledy editováno 24.04.2009 21:16:07
2 reakcí na tento příspěvek Par otazek - jarni uklid
1) těžko říct, možná špatně nastavený karburátor (bo je to tím zasraným filtrem..)
2) DENICOL > maziva a vzduchové filtry > moto ostatní (zde máš přípravky na praní pěn. filtrů i oleje na jejich ošetření (olej je lepší v té plechovce, je na víc použití než spray; to na čištění si kupovat nemusíš, stačí pořádně vyprat v jarové vodě a pak pořádně vysušit..(jak to máš přesně dělat máš popsáno pod DENICOL DOPORUČENÍ A POUŽITÍ FILTRŮ , nebo to dej někomu kdo dělá servis endur a krosek- ten to bude mít určitě..
3) olej si taky najdi na DENICOL > maziva a vzduchové filtry > 4-dobé oleje > pro jednoválce je speciální THUMPER LUBE 10W40 či 15W50, nebo možná radši SHELL ADVANCE ULTRA, je i levnější než předchozí a také je doporučován KTM... že tam trochu zůstane nevadí (to zůstane vždy trochu starýho..)
4) co to píšeš o tolerancích? Co já vím, většinou se na kotoučích píše minimální přípustná tloušťka (třeba 4,5 mm...) ale 0,4 0,7 mm- nevím přesně co myslíš...ale vzadu bych to moc neřešil (a pokud budeš kupovat kup repliku od Goldfrenu či MOTOZLOCH jezdil enduro a dojel 10. na Dakaru a motorkám rozumí.. určitě to vyjde levněji než originál..
a okýnko- myslíš to na pravé straně co je na víku zapalování?? Pokud ano- kontrola nastavení předstihu. Já měl 620 SC a tam bylo plastové víčko, po jehož vyšroubování se ukázalo magneto zapalování a na pevné i otočné části sou rysky a když je píst v HORNÍ ÚVRATI (žádný kousek před či pod.) musí být rysky proti sobě (řeší se to povolením šroubků víka a jeho pootočením, ale myslím, pokud se v tom nikdo nešťoural že to bude OK- tak se v tom radši nevrtej!!
Ready To Race!!
Naposledy editováno 25.04.2009 02:09:15
Pujdu do toho shellu, ikdyz tovarne davaj do KTM motul. S vymenou udelam i filtry, nepocitam ze budou stat vic jak 600 od KTM.
Ten vzduichac vycistim v jarove vode a pote koupim ten olej jak radis a mirne to napustim.
Ten vzduch. filtr vyper víckrát v té jarové vodě, ze začátku tam dej víc jaru ať pustí ten bordel a nakonec to vyper v čisté vodě dokud nepřestane pěnit, pak VYSUŠIT (fakt úplně, třeba na sluníčku) a pak jej napusť tím olejem (já ho vždy zmačkám v dlani a naleju na něj ten olej a promačkávám dokud není rovnoměrně olej na filtru (dobrý způsob bude možná jak radí Deniícol, dát filtr do igel. pytlíku, nalejt tam olej a promačkávat..)
Tak ať ti to jezdí..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto | gugo | 44 | 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr |
Jak přeměřit cívku KTM Duke 640 | endstand | 18 | 8.12.2019 v 16:09 gugo |
Adaptér kotouče KTM Duke 640 | _SHIFT_ | 0 | 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_ |
Nestartuje KTM Duke 640 | Fandi | 6 | 20.1.2018 v 15:20 Fandi |
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 | scouser | 2 | 8.8.2017 v 07:34 scouser |