globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém!! Prosim pomoc
23.4.2009 v 21:17
PROSÍM VŠECHNI O RADU

TDR mi dělá to, že mezi 7-8tis. ot. začne cukat (ne pokazdy). Ted jsem otevrel krytku privery, a ona se proste nekdy v tech 7-8tis. Začlo my to dělat až ted. Kdyz tocim motorku jak na N tak pri jizde, nekdy se proste privera "tafne" tak, ze se jen malounko pootevre a zase se zavre (otacky pri tom poskakují o +-70ot.). a takle dokola. Divny je, ze to ale dela jen nekdy! A to at je studena ci tepla....

CO S TÍM? NEVÍTE NĚKDO?

Díky, Tafi

EDIT: Přívěra to nebyla - vyčištěno a závada trvá dál

Naposledy editováno 26.04.2009 23:03:24
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 21:24 | Nahoru | #1
TDR my dělá to, že mezi 7-8tis

zkontroloval a promazal bych lanka přívery, jestli někde neváznou

Naposledy editováno 23.04.2009 21:25:27

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 21:27 | Nahoru | #2
přidřena přivěra...tedy přidřena ne..spiš zasrana bordelem-olejem..a všim možnym..takže rozděla a prošistit,šecko promazat..při kompletovani dat šroubky radši na lostite..neni moc dobre,když se šroubky u přivěry povoli

1 reakcí na tento příspěvek Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 21:47 | Nahoru | #3
Axel> při kompletovani dat šroubky radši na lostite sem nepobral?

A čím promazat?

Whistler> NJN, čeština

Naposledy editováno 23.04.2009 21:48:26

1 reakcí na tento příspěvek Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 21:52 | Nahoru | #4
Loctite...má na mysli lepidlo na šrouby aby se nepovolili

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 21:55 | Nahoru | #5
Smart> THX.... jinak to je poprvý co slyšim o lepení šroubů lepidlem....

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 21:59 | Nahoru | #6

Smart-H9>Loctite...má na mysli lepidlo na šrouby aby se nepovolili



taka..nechce se mi rozsvicet světlo,tak na klavesnici necvidim a na monitoru si to po sobě nečtu

LOCTITE-lepidlo-kup druh přimo na zavity...

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:01 | Nahoru | #7
Tafi.xXx> hlavně dobře očistit od toho sračkovaciho hnusu..nespaleny olej s tim skarbonovanym shitem... pak maznout klasickym olejem...třeba aji motorovym

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:08 | Nahoru | #8
k tomu loctite...stačí ti střední pevnost

edit.: ale pozor, je to drahý jako pra.e, kdyžtak zkus jinýho výrobce, nebo někoho kdo to v Tvém okolí má....já sice mám, ale do Krumlova s tím fakt nejedu

Naposledy editováno 23.04.2009 22:11:22

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:18 | Nahoru | #9
mě to mito dělalo taky...chce to jezdit syntetiku, ta nenecháva po spálení takovej bordel... kyždopádně bych vytáhl příverový nůž a vyčistil ho a namazal lanka od přívěry...

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:18 | Nahoru | #10
Tak zrovna na závity v hliníkovým válci bych loctite moc nesral.. ale jde to no, na "tělo" vahadel do hlavy jsem to dal též.... tvrdost též doporučuji střední (modré).

1 reakcí na tento příspěvek Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:21 | Nahoru | #11
a lepidlem šrouby nelep v žádném případě!!!! v metrickém závitu ne dost veliká přesnost a pokud ho zalepíš (klidně i špatným lepidlem) tAk to pak už nepovolíš a šroub utrhneš a to je pak dost sraní ho odtamtud odvrtávat, protože ten už prost nevytočíš... pokud chceš šroub nějak rozumě zaaretovat, tak maximálne použij kapku syntetický barvy.. ale hlavně zádá lepidle, kord vteřiňáky ne!!

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:24 | Nahoru | #12
šíša17> ale prosím tě, ty už jsi nějakej šroub, kterej byl lepenej lepidlem se střední tvrdostí snad utrhl? Já ještě ne, a mám s ním pojištěný šrouby na celý motorce...ale jak myslíš

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:25 | Nahoru | #13
šíša> Syntetickou barvou..... na to jsem myslel taky, ten loctide právě myslím, že by to držel až moc. Jinak syntetika tam je....

Smart> Ještě uvidím, ale kupovat ho asi nebudu. Bud pouziju syntetickou barvu, nebo si ho sezenu jinde....

Naposledy editováno 23.04.2009 22:27:23

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:30 | Nahoru | #14
smart-H9 - jj povedlo se mi jich pár uthnout...dělali sme takový pokusy doma, protže se nám to párkrát vymstilo...a žádnej rozumnej člověk, co má ponětí o strojařině nikdy tohle nedělá....když máš dokonale odmaštěný plochy, tak to utrhneš i po zalepení kanagonem to platí ale jen do určitých průměrů... od cca M10 výš už to většinou neuthneš... ale stejne je to pokoušení náhody a pak to je dřina ten šroub odtamtud dostat...

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:30 | Nahoru | #15
Tafi - to zajištění šroubů teď asi neřeš...spíš tu závadu....

šíša - tak jo

Naposledy editováno 23.04.2009 22:30:54

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:47 | Nahoru | #16
Smart> Taky si myslím

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 22:52 | Nahoru | #17
Běžně jsem lepil šrouby na skútru vteřinovým lepidlem a nikdy se nic nepokadilo.. Taky myslím existuje i "speciální" lepidlo na šrouby. Ale znáte to... Tyhle speciální věci (tuning, modding. special) bejvaj úplně obyč akorát s 3x větší cenou

Problém!! Prosim pomoc

23.4.2009 v 23:02 | Nahoru | #18
Lukas> ICQ - offline MSN - offline ....... kde jsi?

Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 09:32 | Nahoru | #19
Loctite se lepí šrouby zcela běžně. Zvláště na veteránech, který se klepou jako ďas. Je potřeba se vyvarovat používání nejvyšší pevnosti (hochfest - zelená barva). Tam skutečně hrozí u hliníkových slitin vytržení závitu. Další vyjímka je elektron. Ten to rovněž nemá moc rád. Stačí malá kapka. Ne abys šroub do lepidla namočil!

to Poseroutka: Loctite není nějaká praštěná tuningová firmička, ale seriózní celosvětový výrobce s širokým těsnícím sortimentem. Drahý jsou proto, protože jsou bezkonkurenčně lepší než nějaké tuningové rádobyekvivalenty.

to Šíša17: Neodpustím si jedovatost Takovým názorem právě ukazuješ, že o praktické ani teoretické strojařině toho moc nevíš

Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 09:35 | Nahoru | #20
Kapka syntetické barvy většinou neslouží k zajištění šroubu (to leda tak u domácích spotřebičů), ale především k rychlé a jednoduché kontrole, zda se šroub nepovoluje. Při použití na přívěře bych měl strach, jestli se nespálí.
Nebo tam pod hlavu šroubu vraž ještě pérovou podložku, když to nebudeš chtít lepit.

Naposledy editováno 24.04.2009 09:37:50

Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 09:38 | Nahoru | #21
souhlas s docentem... sisa17 by mohl nechat poucky o znalostech strojariny.. lepidla na srouby pouzivaji primo vyrobci a i servisni manualy doporucuji jejich pouziti na nektere spoje... ono je sakra rozdil mezi loctitem na srouby a kanagomem nebo vterinakem... proste "dat sroub na lepidlo" znamena pouzit k tomu specialni na to urcene lepidlo a ne to napatlat vterinakem...

ad povoleni, taky souhlas s docentem, pripadne na sroub kterymu se nechce a je na lepidle jde pomoci ohratim...

Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 09:41 | Nahoru | #22
tak já samozřejmě nemluvim o užití nějakeho vteřínáku...ten patří na boty..
na zavity lepidlo na šroubky..nebo lepidlo...spiš to připomina tu barvy..ale radši bych tam dal to,co tam patři..tedy lepidlo na zavity..nevim,jak by se při te teplotě brava zachovala...

a v prve řadě si na tu motku sežen manual.aspon na ten moto..popřipadě mrkni na dt125.ic.cz je tam i popsany postup čištěni přivěry..neni v tom problem..za jedno odpoledne neni co řešit...hlavně rozvahu,vše pečlivě zapomenuti něčeho byva v těchhle připadech tragicke

2 reakcí na tento příspěvek Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 10:38 | Nahoru | #23
Šíša napsal, že to má odzkoušený, že loctite je na houby, takže nevím co řešíte...teoretici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 10:43 | Nahoru | #24

Smart-H9>Šíša napsal, že to má odzkoušený, že loctite je na houby, takže nevím co řešíte...teoretici



ale je to frajer, že trha desitkove šroubky zajištěne střčdnim loctitem...hold golden czech hende

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 10:45 | Nahoru | #25
Axel> třeba povoluje nesprávným směrem...to utrhneš hned

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 11:47 | Nahoru | #26

Smart-H9>Šíša napsal, že to má odzkoušený, že loctite je na houby, takže nevím co řešíte...teoretici


Chi, chi, chi..... v osumnácti jsem měl též všechno odzkoušený a všechno na světě jsem věděl Teď na starý kolena už jsem opatrnější. Některé chyby si každý musí vyzkoušet sám - a to je na šťourání v motorkách to krásný. Ať vám to všem jezdí

Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 15:26 | Nahoru | #27
Kluci dík

2 reakcí na tento příspěvek Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 21:07 | Nahoru | #28
Já to lepil univerzáním vteřiňákem od loctitu, ne speciálním na šrouby... a nevim, ale pokud si tu nekdo myslí že člověk neni schopnej strhnout desítku šroub tak asi ještě v ruce nedržel ráčnu... to je taková modernější alternativa klíčů (kdyby to někdo nevěděl) navíc pokud vám něco říká pojem samosvornost, kterej je s metrickým závitem svázanej jak tkanička s botou, tak by vám mělo dojít, že žádný šroubový spoj na dopravních prostředcích by se neměl sám od sebe povolovat... pokud ano, zjevně není něco v pořádku...a to že mi je 18 neznamená že jsem blbej.

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 23:39 | Nahoru | #29
šíša17> Šíšo nevztekej se. Já to nemyslel zle Ale uznej sám, že zkušenosti získáváš postupně. Na tom není nic špatného. Vždyt sám píšeš, že jsi zkoušel lepit závit vteřinovým lepidlem a sám jsi přišel na to, že je to blbost - závit se pak snadno utrhne. Lepidla na závity nejsou v pravém smyslu lepidla, ale spíš do určité míry tuhnoucí hmoty vymezující vůli v závitu. Metrický závit je sice samosvorný, ale na dopravních prostředcích vznikají vibrace. Každá strojní součást má svou toleranci a u šroubového spoje musí být pochopitelně v plusových hodnotách - jinak by to nešlo normálně zašroubovat. Vibracemi ve spojení s pružností materiálu pak i přes samosvornost může dojít k uvolnění šroubového spoje. Dříve se tomu zabraňovalo vytvořením předpětí použitím nějakého typu pružné podložky. Pak přišly matice s plastovou vložkou nebo samosvornými plíšky apod.(pojistné matice). Nejnovější metodou (použitelnou i pro spoje bez matice) jsou pak speciální "lepidla" na závity, jejichž úkolem právě není závit "slepit", ale vymezit vůli a udržet spoj i při vibracích v samosvorném stavu.

Ač jsem vychrtlé tělesné konstrukce, tak s trháním závitů mám bohužel bohaté zkušenosti. Golou se dá přetrhnout i M16 jako malina (také vlastní zkušenost). Proto jsem radši investoval do momentových klíčů a mám pokoj.

P.S. Neříkal jsem, že když je ti 18, že jsi blbej. Jestli jsi to tak pochopil, tak se omlouvám. Myslel jsem tím jen, že pochopitelně ještě nemůžeš mít tolik praktických zkušeností i kdybys byl kdovíjak šikovnej. A znovu opakuji, že na tom není nic špatného. Přijeď se podívat na závody. V depu u piva se hádat nebudeme muset

(reakce na) Problém!! Prosim pomoc

24.4.2009 v 23:41 | Nahoru | #30
šíša17> Jestli jsi šikovnej, tak pořád hledám mechanika chi, chi, chi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist