1 reakcí na tento příspěvek Starty
jawacekk>no jo ale než se to zahřeje tk to pořad chcípá no
A taky je samozřejmostí dobře seřízený karburátor (tuším jehla šoupátka na 2. zářezu shora, šroubek volnoběžné směsi povolený o cca 0,5-1,5 otáčky z úplného zašroubování - přesně to nastavíš tak, že teplý motor pak nemá po přidání plynu z volnoběhu tendenci chcípat a plynule po puštění plynu zas na volnoběh spadne, tzn. není mezi volnoběhem a vyššími otáčkami nějaké zřetelná díra).
1 reakcí na tento příspěvek Starty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty
jawacekk>karboš je seřizený dobře!! Jo mimochodem co je to difuzor sem to ješte neslyšel!
To je ta část karburátoru, co je nejvzdálenější od motoru (tam vstupuje do karburátoru vzduch a vytváří s benzínem směs). Na starších karbech, co měly místo filtru jen drátěnku, ja přes to taková klapka a tím se to přivře, aby tam ten vzduch skoro nešel. Ale koukám, že ty tam máš ten karb nějaký novější než z kejvy, s přímým filtrem? Každopádně buď na studený start zavřít ten vzduch, nebo u novějších Jikovů pustit sytič.
1 reakcí na tento příspěvek Starty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty
jawacekk>Jaký zas cepák??
Míněno teda asi přeplavovací kolíček, kterým přeleješ plovákovku benzínem před startem, abys hodně obohatil směs Takhle se to pro start obohacuje na karbech, co nemají mechanické uzavírání vzduchu ani sytič (jako např. na panelkách a 634, což jsem si nahoře neuvědomil ).
Prostě tu motorku na start přelej, párkrát prošlápni s vypnutým zapalováním, pak zase přelej a pořádně na to se zepnutým zap. dupni
Jiný problém by ovšem byl, jestli ti to studený chcípá z ničeho nic, jestli to předtím nedělalo. To pak může být nějaký problém s karbem, většinou způsobený usazenou nečistotou...
1 reakcí na tento příspěvek Starty
Otázka je taky, co ti s tím udělala ta tvoje úprava výfuku, na 2T dělá výfuk s průběhem otáček hoodně, jestli ti to třeba takhle nezlobí od té doby.
1 reakcí na tento příspěvek Starty
Ale jenom těmi to, zdá se, nebude. Hlavně musíš mít v pořádku ten karburátor (čistý, průchodný, plovák správně vysoko...). Taky pro jistotu zkontroluj i filtr, jestli už třeba není zanesený. Třiapůle je nenáročná, zahřátý motor s nabitou baterkou už lecos odpustí, ale na startech a za studena se i menší problémy s karburátorem nebo zapalováním projeví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty
Jestli jsi s tím ale teď nic nedělal (na některých jehlách lze totž pomocí závlačky změnit polohu plováku nahoru nebo dolu), musí to být OK. Občas se teda stává, že plovák prorezne a natéká do něj benzín, ale to už hodně fantazíruju, to bys poznal, že by to pořád přetékalo.
Hlavně musíš mít profouknuté trysky a kanálek volnoběhu (profoukneš tu díru, kde je vodorovný šroub=šroub volnoběžné směsy), často se tam dostane třeba jen zrnko prachu a už to rozhodí směs.
Je to jen JAWA, žádná záhada, to se vyřeší
Naposledy editováno 23.04.2009 19:39:16
3 reakcí na tento příspěvek Starty
Můžeme tady o tom psát romány, ale prostě je základ mít seřízený zapalování, což asi, kromě těch svíček, máš(?), a pak správně nastavenej a průchodnej karbec... vždyť to není letadlová loď
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3890, 3891] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116715 | Včera v 22:53 Sema |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |