globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit 1200
19.4.2009 v 19:55
Zdar všichni,
mám v plánu koupit bandita 1200 N. jak jsou na tom motoricky? Jak je na tom jeho motor kdyz má najeto 45000 Km. Jaky pocit má človek při zatáčení v nižsích rychlostech cca 50-60 Km/h . . . diky za odpovědi.

Bandit 1200

19.4.2009 v 20:25 | Nahoru | #1
Jestli máš na mysli starší model (což asi jo podle objemu) tak je to prý držák a víceméně "nesmrtelnej" motor...hodně informací najdeš na suzukibandit.cz
btw. nejel jsi dneska z Příbramy směr Zdice? Jeli jsme dvě RSV kus za sebou...a myslim že jsem tě viděl kousek před Příbr...jinak asi sem nepozdravil, ale po jedný mojí zkučenosti už to nedělám...

Bandit 1200

19.4.2009 v 20:26 | Nahoru | #2
jezis to je zase otazka.... 45000km a uz tu budou zase keci ze je po smrti. na 48t km myslim se u suzuki dela prvni vetsi serizovacka (ventily a tak). Stav je tedy uplne normalni

Bandit 1200

19.4.2009 v 20:35 | Nahoru | #3
Motor nesmrtelnej, prostě držák, origo vidlice jsou měkký jak žvejka, já tam měl USD z GSX1100R a hodně jiných úprav viz. můj profil. Při pomalý jízdě jsem problém nikdy neměl, jedinej problém jsem měl s rámem, kroutil se, ale zase motor byl mega poladěnej, tak možná proto. 48tkm, to je akorát tak zajetý.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200

19.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #4
Jen mě to teší, že se o tomto motoru řika to co se řiká. To co jsem myslel při jízdě v mwenší rychlosi zatáčkou, dělá na mě pocti že má tendenci zatáčet sema, do prava i do leva stejne a na rovině když člověk pustí řidítka tak jede rovně a drží pěkně stopu. a jde bandita z roku 2001.

U Příbramy jsem se dneska opravdu nevyskytoval. Ale neva stejně zdravím!

Bandit 1200

19.4.2009 v 23:23 | Nahoru | #5
to zatáčení to mě taky sralo a někdy to bylo dost nepříjemný a pořešil jsem to přefouknutím pneu. Má mýt 2,25 a mám 2,5 a je po problému.

(reakce na) Bandit 1200

20.4.2009 v 08:17 | Nahoru | #6

assasim>drží pěkně stopu. a jde bandita z roku 2001.


2001 = dej si pozor na olej některý z tohodle roku ho rády baštěj (od suzuki je tolerance kolem 1l/1000 km, ale většinou je to kolem 0,5l... na funkci to vliv nemá, ale trochu to votravuje, že to musíš furt hlídat)

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200

20.4.2009 v 08:39 | Nahoru | #7
lihy:jako na funkci rostlináře jo ?

(reakce na) Bandit 1200

20.4.2009 v 09:40 | Nahoru | #8

Palec_caferacer>lihy:jako na funkci rostlináře jo ?


Na tu už vůbec ne :)

Bandit 1200

20.4.2009 v 18:53 | Nahoru | #9
No je to asi pravda, protoze její majitel má v servisce ma ještě v záruce tento problém odsranovaný, je tam myslím napsaný zě byli měněny pisty kroužky a snad valce. nebo cosi.
Takže by to mohlo být OK. Co myslíte?
A teď řika že nebere nic!

Bandit 1200

21.4.2009 v 06:16 | Nahoru | #10
u serie 2001 byla špatná ovalita válců, žraly běžně k litru oleje na 1 tkm.Pokud má za sebou svolávačku, bude to v rychtiku

Bandit 1200

21.4.2009 v 18:54 | Nahoru | #11
mám 2001,najeto 43000km a absolutně bez problémů .jinak s tou spotřebou oilu je fakt,že 01 papá víc.Leju tak 0,5l na1000 km.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200

21.4.2009 v 19:18 | Nahoru | #12
Kdyz o tom tak přemýšlím, tak mi nejde do hlavy jaky má vliv ovalita vačky na spotřebu oleje. Protože ovalita vačky zajištuje to kdy a jak dlouho jsou otevřeny ventyly. A kdyby byla spatná ovalita tak by motor treba šel lepe ve větších otáčkách nebo na opak. Ale proč by to bralo olej mě nenapadá.

Ledaže by vznikal nějaký šílený podtlak a nasával olej, ale to se mi moc nezdá, zdá se mě to technicky malo ložný.

A odporuje si to stím že byli měněny i kroužky a písty atd... to by preci stačila vyměnit jen vačka ne?

(reakce na) Bandit 1200

21.4.2009 v 21:11 | Nahoru | #13

assasim>Kdyz o tom tak přemýšlím, tak mi nejde do hlavy jaky má vliv ovalita vačky na spotřebu oleje. Protože ovalita vačky zajištuje to kdy a jak dlouho jsou otevřeny ventyly. A kdyby byla spatná ovalita tak by motor treba šel lepe ve větších otáčkách nebo na opak. Ale proč by to bralo olej mě nenapadá.

Ledaže by vznikal nějaký šílený podtlak a nasával olej, ale to se mi moc nezdá, zdá se mě to technicky malo ložný.

A odporuje si to stím že byli měněny i kroužky a písty atd... to by preci stačila vyměnit jen vačka ne?



americkej psal ovalita válců tj. že jsou šišatý a nedeléhá k nim pístní kroužek a pak psal svolávačku tj. svolávací akci při který se vyměněj inkriminovaný díly kterejch se ta která svolávačka týká

Bandit 1200

21.4.2009 v 21:27 | Nahoru | #14
Tak to je prdel! Asi bych se měl naučit číst! No pravda, tak to už jsem doma! Hmmm ja sem vůl, jinak díky!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66


TOPlist