globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
15.4.2009 v 12:52
Italofilové, je to relativně mladá mašina, ale pokukuji po ní jako k protipólu k mojí S4RS (abych se mohl na něčem "tak nějak trochu normálně nostalgicky povozit" . Nějaké testíky na motorkářích sem tu našel, ale spíše mně zajímá, na které konkrétní věci se mám zaměřit při koupi. Jo a taky mám prosbu, nemáte někdo doma srovnávací testík co vyšel v motocyklu 3/2007, kde jej srovnávali s baworem R1200S. Nebo podobné testy z toho ročníku kdy vyšla? Díky DUCDUC (jak je to DUCDUC vlastně po GUZZICKU?)
Anketa: Motor-Šli by jste do klasického 2ventilu, nebo do nového 4v?
2 Ventil
56%
15
4 Ventil
44%
12

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

5.5.2009 v 20:15 | Nahoru | #31
není celkem i pohodlná,je prostě pohodlná

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

5.5.2009 v 21:57 | Nahoru | #32
Tak jsem měl možnost okusit na předváděcím dni D-mota novinku Sportky 1200 4V. A hodně se mi to začíná líbit. Po pravdě řečeno se mi to hodně zamlouvá a je přesně taková, jakou jsem si představoval. Nejel jsem sice nikdy před tím na straší 2V ani na žádné GUZZI, takže nemohu přímo porovnat, ale přece jenom jsem si o ní udělal nějaký názor. (Mojí Desmokámoši se nad ní divně šklebili, utíkali od ní a hned mi jí vraceli při střídání, prý jsem se zbláznil)
Motor je pohodka, samotný proces startování, to se musí zažít. Pěkně vibruje, ale ne nepříjemně. Originál výfuk je i na pohled hezký ale to hlavní, nemusí se za svůj zvuk v době Eura3 za nic stydět. Převodovka mě překvapila, oproti Ducatkám není tak tvrdá, naopak přesná, malá síla, žádné problémy s hledáním neutrálu apod. Na samotný projev nového motoru jsem byl zvědav. Od spodu pěkně zatahuje, dokonce není problém jej nechat spadnout třeba na 1700 ot/min (na 3-jku jsem jej nechal spadnout v úzké uličce na 30 km/hod a pak otočil plynem).Žádné brutální kopání, jako například Ducatek, které ty 3 tisíce mají jako minimum. Jen mohutný tah směrem vzhůru. Kolem 4 tis otáček tam je opravdu trošku dírka v tahu, která byla už popisována v mnoha testech u nových Guzzi s tímto motorem (Stelvio, Griso8V). Ale pak po překonání této hranice motor vybuchuje vřed. Kolem 5 tis otáček je to už pěkná svižná jízda. Reakce kardanu je minimální, kývavý pohyb je ale samozřejmost. Při startu je to sranda jak se to celé naklopí nebo při vrknutí plynem. Brzdy jsou v pořádku, nejsou to sice radiální třměny, nicméně brzdí to opravdu pěkně. Motka je opravdu těžší a tomu i odpovídá samotný průběh jízdy. Musel jsem na to neustále myslet, když jsem na ni přesedl z mnohem lehčích a obratných ducatek. Nicméně na naše rozbité cesty je to opravdu universální motorka, která doveze dvoučlenou posádku kamkoliv si zamane. Ale sport od ní opravdu nečekejte. (Ale to jsem ani nechtěl) No a design? Ten se mi opravdu moc líbil i v té titanově šedé. Budíky, budka, i to čiré světlo vzadu z led diod, prostě dádhera. Byl to fajný den, pěkné svezení na MOTTO GUZZI Ještě by to chtělo skočit hned na dvouventil a porovnat.....

Foto z vyjížďky
[img]

Naposledy editováno 06.05.2009 17:23:49

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

5.5.2009 v 22:11 | Nahoru | #33
Škoda, že tam neměli černé provedení. Taky by jistě byla fajn

Naposledy editováno 05.05.2009 22:31:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

5.5.2009 v 23:29 | Nahoru | #34

motocvok>není celkem i pohodlná,je prostě pohodlná


To jo, ale dost lidí co nemaj >190cm zvedá nebo vyměňuje řidítka kvůli pohodlnější pozici pro větší porce km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

6.5.2009 v 08:29 | Nahoru | #35
Dunric> já mí 204cm a je mi akorát,což je opravdu vyjímka,na většině motorek jsem jak na dětském kole

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

6.5.2009 v 08:30 | Nahoru | #36
motocvok> na opravdu větší porce kilometrů je letadlo,motorka je na výlety

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

6.5.2009 v 08:34 | Nahoru | #37
Je to opravdu velká motorka. Mám 195 cm a sedělo se mi na ní jak v gauči. Žádné hrbení přes nádrž (při mé výšce). Posez je pěkně vzpřímený a neúnavný. Pohodka, dovedu si na ní představit výlet třeba až k moři, kde sesednu a nebudu se muset půl dne z toho narovnávat a vzpamatovávat.

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

6.5.2009 v 12:11 | Nahoru | #38
věřte mi,že když máte dva metry,není moc pohodlných motorek,většinou to dělaj pro děti nebo co

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 08:06 | Nahoru | #39
Kdyby měl někdo zájem, jeden malý odkaz:

Motto Guzzi 1200 Sport]

Naposledy editováno 07.05.2009 08:11:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 11:17 | Nahoru | #40
Bond_age> Máš k ní krovku sedla spolujezdce? A ten výfukový set tam byl od novoty, nebo máš k ní i origo výfuk?

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 13:17 | Nahoru | #41
ty výfuky jsem chtěl taky,je to paráda,ale nejdou tam kufry,tak jsem nakonec koupil jen koncovku

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 13:20 | Nahoru | #42
jojo, to jsou výfuky vpravdu luxusní

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 13:25 | Nahoru | #43
prodává se to origo i s hlavama,řídící jednotkou a přímým sáním,jediná chyba je,že to překáží těm kufrům,stojí to asi 40 000 což mi přijde dobrý

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 13:27 | Nahoru | #44

motocvok>prodává se to origo i s hlavama,řídící jednotkou a přímým sáním,jediná chyba je,že to překáží těm kufrům,stojí to asi 40 000 což mi přijde dobrý



jo, to sání jsem viděl když to Jirka montoval na nějakou předváděčku, kam se hrabou moje přímý filtry, tohle je prostě drátěnka v kornoutku a čau

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 13:50 | Nahoru | #45
tak nějak,viděl jsem to na vlastní oči,jenomže bez tý řídící jednotky to prý hraje falešně a stejně to nejde koupit samotný,jen s výfukama,nebo komplet i s hlavama

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 13:58 | Nahoru | #46

motocvok>tak nějak,viděl jsem to na vlastní oči,jenomže bez tý řídící jednotky to prý hraje falešně a stejně to nejde koupit samotný,jen s výfukama,nebo komplet i s hlavama



tak tak, smysl to má jen jako komplet ;)

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

7.5.2009 v 14:02 | Nahoru | #47
já si vybral ty kufry,s Mistralem to vrčí taky hezky a výkonu to má pro mě haba kuk

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

11.5.2009 v 17:00 | Nahoru | #48

Šuty>Bond_age> Máš k ní krovku sedla spolujezdce? A ten výfukový set tam byl od novoty, nebo máš k ní i origo výfuk?



No krovka na sedlo k tomu je a origo výfuky myslím také. Jinak ty laďáky jsou také origo, měněno v DMoto

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

11.5.2009 v 17:10 | Nahoru | #49
Tak jsem se na té Guzzi o víkendu svezl do Jižních Čech. Tentokrát jsem na ní jel sám a zjistil jsem, že se s tou motorkou sportovně dá jet.
Když jede člověk sám a zatáčku jede pod plynem s tím, že v půlce zatáčky tomu dá kakao a koncem zatáčky případně hodí vyšší kvalt, motorka pak ukáže co umí. Jinak jsem byl udivený i tím, jak je i při vyšším náklonu klidná a to dokonce i při nerovnostech v zatáčkách.
Co se týče laděných výfuků, jedná se o celou originál sadu montovanou a autorizované opravně. Dle mého názoru má motor vyrovnanější chod a větší zátah oproti serii. O zvuku ani nenluvě.
Jinak v zatáčkách jsem bral zatím jen boty, udivilo mě jak se s tím dá dračit. Původně jsem posuzoval jízdu ve dvou, nyní jsem vyzkoušel solo a super

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

11.5.2009 v 18:24 | Nahoru | #50
já bych řekl,že oproti jiným motorkám je rozdíl mezi jízdou v jednom a ve dvou minimální,a jinak mě taky překvapilo,jak se chová klidně,zvlášť v rychlejších zatáčkách,čekal jsem to horší,na oko působí dost neohrabaně.

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

11.5.2009 v 21:32 | Nahoru | #51
ve dvou jezdit sportovní jízdu je o ústa

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

11.5.2009 v 22:06 | Nahoru | #52
já a sportovní jízda? asi ses zbláznil,navíc jezdím ve třech,mám 120xkilo asi jsem jedinej,kdo ještě nebyl výfukem na zemi,zatím jsem jen jednou škrtnul stupačkou a málem jsem si špricnul trenýrky

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 07:40 | Nahoru | #53

motocvok>já a sportovní jízda? asi ses zbláznil,navíc jezdím ve třech,mám 120xkilo asi jsem jedinej,kdo ještě nebyl výfukem na zemi,zatím jsem jen jednou škrtnul stupačkou a málem jsem si špricnul trenýrky



v poho, včera jsem si decentně dal levá pravá, hlava, ramena kolena palce kolena palce

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 09:36 | Nahoru | #54
to už jsi s tím zase třísknul? to by se vyplatilo si nechat vyrobut gumový kapoty

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 11:39 | Nahoru | #55
s názorem o brevě = hrob nemohu souhlasit.. proti všem mým předchozím motorkám to jede, zatáčí, drží stopu.. prostě i po 2 letech spokojenost!
možná kdybych si jí koupil k supersportu jako druhou moto do rodiny na cestování - asi bych naspsal to samé, ale takhle mi vyhovuje. Ale je fakt že jí měl půjčenou kamarád a jel na ní max.110km/h, že prý ho to ani nelákalo za ní tahat a nechápe že na ní jezdím tak jak jezdím.. Asi jsem jinej

jinak ta sportka vypadá moc hezky, začínám uvažovat že prodám brevu, vyberu stavebko, vyseru se na okna a kuchyň a dojedu si pro ní
stejně jsem jí měl koupit rovnou, jsem debil..

A jízda ve dvou? Dlouho mi vyhovovala daleko víc, bo mám sám 60kg živé váhy a ve dvou jsem měl z toho podvozku takovej jistější pocit, ale po dlouhém laborování s nastavením tlumení už jsem schopný brousit stupny i sám a neušpinit si u toho trencle

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 11:50 | Nahoru | #56
s tvojí váhou musí jet i fichtl

(reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 11:54 | Nahoru | #57

motocvok>to už jsi s tím zase třísknul? to by se vyplatilo si nechat vyrobut gumový kapoty



už mi jdou z ebaye za 50e druhý :)
ale docela pohoda viď, x cm vody na trati aspoň byla prča :)

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 12:03 | Nahoru | #58
válet se v kalužích je prča? mě to ani tak moc veselý nepřijde. Myslím,že jseš mistr ve vyhledávání na netu,já jsem hrozný kopyto negramotný,nekouknul by ses mi prosím po starteru na cagivu canyon 500? docela nutně ho sháním,stačila by kotva

Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 12:08 | Nahoru | #59
to je tohle?

1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky

12.5.2009 v 12:12 | Nahoru | #60
ne,to je ta věc,co se točí vevnitř ve starteru,tohle nevyhazuj,to bude spínač nebo jak se to jmenuje,prostě to malým proudem spíná velký proud do starteru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co je na tehle Sportce spatne Moto Guzzi Sport 1200 Animals21 26 23.7.2023 v 21:33 Ozzy_
sedlo moto guzzi 1200 Sport Moto Guzzi Sport 1200 2val 5 24.1.2019 v 11:18 Gahan37
moto guzzi 1200 sport 4V nebo 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... Kawa75 2 14.8.2016 v 09:25 dva_hrnce
Moto guzzi sport 1200 4V či 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... Kawa75 4 15.7.2016 v 13:55 Tom-K
Zvuk Guzzi - konkrétně Brevy 1100 -... [1, 2] Moto Guzzi Breva 750, Moto Guzzi Breva 1100, Moto Gu... The_Rock 51 13.3.2016 v 23:56 XTZka


TOPlist