globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách
12.4.2009 v 11:06
Ahoj,koupil jsem ZZR 600 r.v. 99 se serviskou z IT s naj. 27tis km - motorka dle´mechaniku nebyla nikdy padla,je to fakt vonavka,neni ani skrabnuta nic. Ted kdy jsem dofouknul pneu na 2,5 a 2,7 /sada Metzeleler Sportec 90 %/ tak se mi strasne vlni od predku a moto se tak nejak divne cele kyve, z toho plyne i nejistota v zatackach. Je to znat do 80 km v hod. pak se asi frekvence zvysi natolik, ze to nepozoruju. Jeden mechanik rika, ze to je spatne vyvazeny kolo dalsi rika vymenit gumu... Ukazoval jsem to mechanikovi co ladi moto pro MČR a jednozančně řekl - "udělat" vidlice a zrepasovat central, ze pry nedopina. Prijde mi to ale divny kdyz vidlice netecou a central nevykazuje znamky opotrebeni. myslite ze to muze bejt starym olejem ve vidlich?? Ma nekdo zkusenost?Diky za info.

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:10 | Nahoru | #1
jukni se na ložiska v kole.

2 reakcí na tento příspěvek Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:25 | Nahoru | #2
na ložiska bych se taky podíval,ale jak ty píšeš že to foukáš na 2,5 až 2,7 tak to je ohromna dlbost a neskušenos předek na 1,8 a zadek 2 br.

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:25 | Nahoru | #3
může to být mnoho věcí a zatím všechno, co je tu psané, může být pravda. Mě to na Varaderu dělala sjetá přední guma, po výměně to bylo OK. Zephyr se mi teď taky vlní, ale tak od 100km/h a vejš a jen ve větším náklonu. Objednal jsem si nové pneu, takže uvidím, jak to bude po výměně. Předchozí majitel tam nazul pravděpodobně to nejlevnější, co bylo po ruce (pneu určené pro choppery) a ještě v jiném rozměru

(reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:33 | Nahoru | #4

Lukas M>na ložiska bych se taky podíval,ale jak ty píšeš že to foukáš na 2,5 až 2,7 tak to je ohromna dlbost a neskušenos předek na 1,8 a zadek 2 br.


Jo? Tak se na svém SP jukni na kyvku,co tam máš o tlaku v gumách napsáno...

1 reakcí na tento příspěvek Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:40 | Nahoru | #5
Já bych na to šel následovně:
1. nafoukat kola dle manuálu (odhadem to už máš)
2. vyvážit obě kola
3. napnutí řetězu (i kyž píšeš že je to od předku, ale tomu neublížíš)
4. zkontrolovat osy kol jeslti nehážou + souosost kol
5. ložiska v kolech + utahovací momenty na kolech
6. kontlola pístnice zadního centlálu jestli není ohlá + přřední vidlice jestli nejsou rovnaný trubky
7. množství tlumičového oleje popř. rovnou výměna
8. výměna př. pneu za novou (mohla být koupená z nějaký bouračky, v čechystánu bych se tomu nedivil

edit: doplňek v textu

Naposledy editováno 12.04.2009 11:41:56

(reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:43 | Nahoru | #6
Lukas M> Ach jo,je to dle manualu nafoukany.

Kdyz jste s Wencou tady z okoli, neznate tady nejakyho profika?
Nechce se mi s tim do phy.

Naposledy editováno 12.04.2009 11:44:42

1 reakcí na tento příspěvek Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:53 | Nahoru | #7
a když jsi to kupoval tak sis toho nevšiml?

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:57 | Nahoru | #8
koroner> Tady je s profíkem problém Byl jsem vždycky spokojenej se Šulcem v Hronově. Jednou jsem měl motorku u Rýdla v Jílovicích a mám smýšené pocity - všechno udělal perfektně, až na karburátory... Pak je ještě někdo v Jaroměři. V Hradci je pár servisů, ale jinak nevím. Co jde, to si dělám doma.

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 11:59 | Nahoru | #9
Whistler> Všeho si nevšimneš... Když jsem motorku kupoval, tak jsem se neodvážil jí ve 120 lámat do zatáčky, protože jsem na to neměl zkušenosti... Teď jsem to párkrát zkusil a zjistil to, co jsem zjistil.... Až budu mít nazuté a vyvážené nové pneu, tak dám vědět, jak se to změnilo...

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 12:02 | Nahoru | #10
podle me to bude spatna guma, pripadne blby vyvazeni.. mne tohle delala i spatna zadni guma..

(reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 12:09 | Nahoru | #11
Whistler> Kdyz jsem ji kupoval tak jsem nepoznal,ze ma gumy jen na 1.0 nafoukany to to nedelalo,normalne jsme ji projel do toho kila a nic. Predtim jsem mel bandita ci XJ tak nebylo s cim srovnavat. Nechci prodavajicimu kazit Velikonoce, ale pak se snim dohodnu ze pujdeme napul s opravou. Dle jeho ferovosti pred prodejem by v tom neme byt problem

Naposledy editováno 12.04.2009 12:13:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 12:15 | Nahoru | #12
Poggy> To co pises snad az na loziska kol se kontrolovalo, pistnice ohla neni, ale jak jsem pochopil do mechanika rikal mi ze proste zadn central, kdyz zatizi zadek se nevraci do puvodni polohy. Ale moto s 27 tis.km snad nepotrebuje repasi centralu sakra, prislo mi ze srovnaval zzr se supersportem...

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 14:00 | Nahoru | #13
koroner> Stav tachometru je nic neříkající údaj, tady mají všechny motorky maximálně 30 tisíc.... Podle toho, že píšeš, že jezdil s gumou nafoukanou na 1 atm, tak je to určitě guma... Jednu dobu jsem taky na Varaderu měl podhuštěno a ta guma se špatně sjela... To spraví jedině výměna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 17:58 | Nahoru | #14

koroner>Poggy> To co pises snad az na loziska kol se kontrolovalo, pistnice ohla neni, ale jak jsem pochopil do mechanika rikal mi ze proste zadn central, kdyz zatizi zadek se nevraci do puvodni polohy. Ale moto s 27 tis.km snad nepotrebuje repasi centralu sakra, prislo mi ze srovnaval zzr se supersportem...



Hele s km je v ČR problém. Všichni tvrdí, že motorka udělala za jednu sezónu 2-3 tkm. To ale často není úpravda. Obvzlášť v Itálii, tam můžou jezdit skoro celej rok. Ale jsou motorky co tyhle km za rok ujedou (např. já). Bohužel u dovozů jde především o co největší zisk. Doubrý je koukat na stáří pneu.
Jinak bych zkusil vyměnit přední gumu nebo když ti nějakej mechanik, co tomu podle tebe hodně rozumí, radí repasy centrálu. Tak ta vyjde na cca tři tisíce a nová př. guma na tři a půl. po netu se to blbě radí, no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 18:36 | Nahoru | #15
Poggy> Kdyz budu konkretni poradil mi to primo pan Halbich, nikoho lepsiho asi v CR nenajdu, ale proste semi nezda aby byl central v coudu, kdyz z nej nic netece a neni na nem ani smitko rzi ci oleje. K tem kilometrum - je to napsany v servisce - pismo je opravdu zasle tak, ze by to mohlo odpovidat,navic serviska koresponduje se samolepkami na vymeny oleju a taky to nevypada, ze by to tam prodavajici nalepil a vyplnil pred prodejem . Ted jsem to dofoukal predek na 2,5 a zadek na 2,9 jak rikaji zase jina data zd louis.de, ale zadna zmena. Sakra...

(reakce na) Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

12.4.2009 v 20:33 | Nahoru | #16
koroner>
Tak Halbich je v oboru kapacita. Já bych mu věřil. Repase centrálu tě vyjde zhruba na tři tisíce.

edit: překlep

Naposledy editováno 12.04.2009 20:34:18

Vlnění ZZR 600 a nejistota v zatáčkách

7.2.2010 v 19:57 | Nahoru | #17
pokud to byla opecovavana masina, casto umyvana ... mrkl bych na uloženi kyvne vidlice ... casta voda=rezava loziska a nasledne vydreni ulozeni. resim to same.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist