globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAk na to, aneb pár rad do začátku
31.3.2009 v 01:22
Ahoj. Dneska jsem se stal majitelm ER-5tky. Nemáte někdo doma manuály, přírůčky a jiný potřebný "ptákoviny" na tuhle motorku? V ideálním případě bych si to zkopíroval, nebo alespoň nějaký linky. TAky bych byl rád za postřehy a rady do začátku. Nerad bych udělal něco, co by mohlo mít fatální následky pro moto. Startování s/bez sytiče jsem pobral hned, ale hlavou mi vrtá x možnejch poloh palivovýho kohoutu. A určitě se toho najde ještě víc. Za všechny rady předem děkuju.

JAk na to, aneb pár rad do začátku

31.3.2009 v 01:31 | Nahoru | #1
na příručky se vyprdni z nich se jezdit nenaučíš, ujeď pár kiláků a sžij se s mašinou k čemu ti bude pamatovat si z hlavy typ svíček když to pak napereš nějakýmu strejdovi do auta,
palivovej kohout má akorát 3 polohy , jednu poznáš hodně brzo pač ti to chcípne ještě u garáže (off) druhá ti zachrání prdel (on) a třetí tě donutí k troše tělocviku (res)
a jesli chcípneš chcípákem nebo klíčkem je taky jedno.

Hodně zdaru a doufám že letos neuvydím další er5 podsyoanou vapexem na nově

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

31.3.2009 v 06:59 | Nahoru | #2
jakých x možných poloh palivového kohoutu??
jsou 3 - já mám on, res a pri - to slouží na přepínání mezi res a on, nedoporučuju dělat za jízdy (taky asi záleží na roce výroby, někde možná bude off)

manuál mám v el. podobě servisní, v angličtině

jinak je vše jako na ostatních obdobných motykách

JAk na to, aneb pár rad do začátku

31.3.2009 v 08:30 | Nahoru | #3
Manuály a podobný ptakoviny si stáhni na WWW.KAWA.CZ
pokud umíš hledat,najdeš

jinak do začatku ti to bude stejně k ničemu tak se měj,a at slouží

JAk na to, aneb pár rad do začátku

31.3.2009 v 09:23 | Nahoru | #4
třeba tady to zkus

edit: a tohle je mrtě moc důležitý !!

Naposledy editováno 31.03.2009 09:24:45

JAk na to, aneb pár rad do začátku

31.3.2009 v 21:39 | Nahoru | #5
Zkus se podívat tady a tady.

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

3.4.2009 v 10:25 | Nahoru | #6

lowriderka>
jsou 3 - já mám on, res a pri - to slouží na přepínání mezi res a on, nedoporučuju dělat za jízdy



A to jako proč?
Třeba jako mě, když dochází benzín tak to začne trošku cukat a pochcípávat tak normálně otočim na res. zajízdy, bez chcípnutí motoru a jedu dál přímo na benzínku :). Vzhledem ktomu, že nemám na budíkách ukazatel paliva asi ani jiná možnost neni. Ale když zastavim tak to zdechne, přepnu na res. a musim tak 10min čekat než to tam nateče.
Nějak mě nenapadá proč nedoporučuješ dělat za jízdy?

JAk na to, aneb pár rad do začátku

3.4.2009 v 20:55 | Nahoru | #7
taky jsem dnes přepínal s polohy on na res:)..nikde jsem se nedočet že to není doporučené tak taky nevím proč jako by se to nemělo...

pro Hofner-jak budeš menit olej dávej pozor na boční šroub na vypuštění oleje,je z měkkého matroše tak at ho neukroutíš:)..mě už se stalo:D..a měl jsem štěští že jsem sehnal,jinak fungl novej je leda nekdy v eu a za 400kila:)..no jinak asi další postřehy nemám,asi víš ale že er-5 moc dobře nebrzdí tak si dej majzla:)..no a hodně štastných Km,,třeba se někdy potkáme čaues

JAk na to, aneb pár rad do začátku

5.6.2009 v 13:01 | Nahoru | #8
Nemáte někdo katalog náhradních dílů? Servisní manuál sem díky vám už splašil, ten už jen ty náhrádní díly a budu mít všechno, co potřebuju :)

JAk na to, aneb pár rad do začátku

28.1.2010 v 14:50 | Nahoru | #9
Zdar draci, mám pár dotazů ohledně ER-5tky a nechci kvůli tomu zakládat nové vlákno.
1. Nemáte někdo seznam náhradních dílů v el. podobě, popř. nevíte kde by se dal na netu splašit?
2. Je v Praze nějaký dobrý servis na motorky? Budu potřebovat seřídit karbece, zkontrolovat tlumiče, zkontrolovat vůle ventilů + projet ložiska na motorce- Běžnou údržbu, jako je výměna provozních kapalin zvládnu sám doma.
3. Chci si pořídt na motorku padáky, vyhřejvané hefty, nosič pro tři kufry + tři kufry. A uvažuju, zda se po tom poohlédnout v ČR, nebo zajet do Německa- otázka je, zda ušetřím víc, než za případnej benzín (asi bych se s tejně přifařil k někomu, kdo by se tam chystal, takže náklady na benzín +/- 500 Kč) a zda nemůže vzniknout problém, že by něco nepasovalo. Oblečení si člověk vyzkouší na místě, ale jeslti sedne konstrukce na motorku jak zadek na hrnec, to ne :-/ Nebyla by pak asi sranda to reklamovat.
4. Chci si pořídit i přímaz řetězu- máte s tím někdo zkušenosti? Podle všeho docela prima věc. většinou nejezdím moc daleko, ale třeba loni jsem dal 1000 km jako nic a není zrovna praktický s sebou tahat navíc sprej na řetězy, natož pak celou sadu (řetěz by se měl správně vždycky vyčistit a pak znova stříknout, mám na ČZtu sadu od ČZ chains). Aletos bych se vydal rád někam na jih evropy, odhad min. 2000 km. nechce se mi cestou pořád stříkat řetěz a táhnout s sebou kvůůli tomu zbytečný krámy navíc...
Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

28.1.2010 v 16:42 | Nahoru | #10
Podle mého by si měl napsat Eabovi..ten má kufry atd a určitě ti poradí kde co sehnat..já od něho bral pár věci na er-5 když jsem ji míval,,třeba ladák+zadní madlo a za dobré ceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

30.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #11

zdend.a.>Podle mého by si měl napsat Eabovi..ten má kufry atd a určitě ti poradí kde co sehnat..já od něho bral pár věci na er-5 když jsem ji míval,,třeba ladák+zadní madlo a za dobré ceny





To je rada za všechny prachy - ten kluk ušatá (EAB) se opravdu vyzná. A je schopnej poradit i po telefonu. Já řešil v létě ucpané trysky a pomohl.

Pánové, já vím, že to je ještě daleko, a ani já nevím co bude, ale doufám, že se sejdeme na obědě v Kersku.... Viz srázek na klubových??? stránkách

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

1.2.2010 v 14:23 | Nahoru | #12
Taky si myslím že EAB bude vědět víc než většina znás!

er-5 uz nevlastníma mám to tam kvám hooooooodně daleko..tak si to pak užijte!

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

1.2.2010 v 19:35 | Nahoru | #13
zdend.a.> EABovi jsem, psal, zatím neodpověděl.

U Luise jsem našel nosiče, ale nevím jak to funguje, německy trochu umím, ale u tohodle bych proseděl mládí se slovníkem
www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
Nerozumím dvěma věcem- za prvé- dělá se zvlášť nociš na zadní kufr a na postranní? za druh=- co znamená BJ za poznámka k er-5 (když dáte vyhledávat, vyplivne vám to kde jsou nosiče k ER-5tce i s poznámkama. Já mám rok v.r. 1999 a mám podezření, že tohle je pro mašiny 01-05, i když nevím, jeslti je mezi staršíma er-5tkama a novějšma takovej rozdíl a kvůli tomu by to na mojí mašinu nepasovalo

taky jsem našel padáky:
www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
Ovšem pokud jsou všechny cgromované, bude to jak pěst na oko. Chtěl bych černé

Potom pravděpodobně spojkové lanko, ale překladač to slovo nezná
www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php

díval jsem se i na zavazadla na nádrž (nevím, ja kse to přesně jmenuje): líbí se mi tohle: www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
Ale nejradši bych něco nejenom na magnety, ale i s jistícím páskem, abyse to nehrnulo zs strany na stranu (alespoň sjems e někde tady ve fóru dočetl, že je to lepší i s páskem, jelikož když se do toho nacpe víc věcí, má potom tendenci ujíždět do stran).

Předposlední věc- kufry: dost se mi líběj tyhle. Co si o nich myslíte? www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php

A poslední věci- plexi- líbí se mi tohle, ale přijde mi hrozně drahé. nexci na motkru jen nějakej štítek, čím větší, tím lepší www.motosp.cz/a-660-kourove-plexi-s-montazi-na-riditka-vxs-425x420-mm-se-sadou-d-40-20887.html, bohužel nevím, kde to u luise hledat, nevíte, jak se řeknou němexi plexi štítky? Stejný problém mám i s přímazem řetězu a vyhřejvanejma heftama, to taky za boha najít a ještě sada na opravu pneu...

Jak se dívám na ceny v ČR a u Luise, Luis jednoznačně vítězí.
Můžete na to chlapi kouknut a říct, jeslti jsem vybral dobře- nepotřebuju žádnou top kvalitu, jde mi o to, aby mělo dobrý poměr kvalita/cena :)

A sorry, že s tím tady prudím, ale s nakupováním těhle věcínemám zkušenosti a bezedný konmto taky ne, tak špekuluju jak nakoupit dobře a levně. třeba to tady pomůže i někomu dalšímu při nakupování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

1.2.2010 v 20:14 | Nahoru | #14

Trutnovacek>

To je rada za všechny prachy - ten kluk ušatá (EAB) se opravdu vyzná. A je schopnej poradit i po telefonu. Já řešil v létě ucpané trysky a pomohl.

Pánové, já vím, že to je ještě daleko, a ani já nevím co bude, ale doufám, že se sejdeme na obědě v Kersku.... Viz srázek na klubových??? stránkách



Nemáš na něho ještě někde telefon? Vím, že se většinoiu tel číslo nedává, ale já mu psal v pátek na mail a zatím bez odpovědi. ne, že by to úplně nutně hořelo, ale čím dřív vybavím motorku, tím líp. nechci se s tím pak už patlat v průběhu sezony.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

3.2.2010 v 16:19 | Nahoru | #15
Hofner> To je právě to.. něčí číslo se mi tu nechce nějak roztrubovat do světa.

A pak, má rodinu, nevím co dělá "v civilu", takže prodleva v jeho odpovědi může mít racionální důvod...

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

3.2.2010 v 16:20 | Nahoru | #16
ty vole to je zase otázka,nechápu tyhle blbce...

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

3.2.2010 v 18:58 | Nahoru | #17
Ještě jedna věc...
Když kufry, tak určitě topcase. Ten využívám prakticky na 90% všech jízd.
Boční kufry.... no nevím kolik toho chceš nacestovat....

Ale na jedno denní výlety se mi osvědčila kombinace tankvak a topcase. Pokud jedu sám, stačí tankvak.

Těch vícedenních výletů moc neudělám, tak jeden/dva do roka. A na to mi bohatě postačí brašny.

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

3.2.2010 v 21:06 | Nahoru | #18
on pisne neboj sa .Jinak má i web to možná už si našel eabovistránky nebo nějak tak..

Naposledy editováno 03.02.2010 21:06:35

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

4.2.2010 v 11:01 | Nahoru | #19

Netáhlo>ty vole to je zase otázka,nechápu tyhle blbce...


???

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

4.2.2010 v 11:02 | Nahoru | #20

Trutnovacek>Hofner> To je právě to.. něčí číslo se mi tu nechce nějak roztrubovat do světa.

A pak, má rodinu, nevím co dělá "v civilu", takže prodleva v jeho odpovědi může mít racionální důvod...



To je mi jasný ale zeptat jsem se mohl

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

4.2.2010 v 11:03 | Nahoru | #21
zdend.a.> NA stránky sjem se díval. neobjevil jsem na nich nic nového, co bych už předtím dávno nevěděl.

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

4.2.2010 v 16:49 | Nahoru | #22

Trutnovacek>Ještě jedna věc...
Když kufry, tak určitě topcase. Ten využívám prakticky na 90% všech jízd.
Boční kufry.... no nevím kolik toho chceš nacestovat....

Ale na jedno denní výlety se mi osvědčila kombinace tankvak a topcase. Pokud jedu sám, stačí tankvak.

Těch vícedenních výletů moc neudělám, tak jeden/dva do roka. A na to mi bohatě postačí brašny.



Bočáky určitě využiju. rád bych si letos dal jižní evropu- 14 dnů v luftě a to už člověk nějkam ty věci musí poskládat. NA ježdění kolem komína jsem si zatím vystačil s baťůžkem na zádech. Tankvak taky hodlám pořídit. Chci mít mašinu na cestování, ne jen na popojíždění kolem baráku :) Proto i ten větrnej štítek , vyhřejvaný hefty, padáky a ostatní věci. Kdybych neměl ambice jet někam dál, jezdil bych i nadále na svojí číze

1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku

4.2.2010 v 18:00 | Nahoru | #23
k těm kufrům..... už je to trošku extrém, ale BigHusky z Ostravy, pokud se nepletu, dělá hlinikáče a na jejich stránkách byly i fotky napasovaných kufrů na ER-5ce....

(reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku

5.2.2010 v 18:07 | Nahoru | #24

Trutnovacek>k těm kufrům..... už je to trošku extrém, ale BigHusky z Ostravy, pokud se nepletu, dělá hlinikáče a na jejich stránkách byly i fotky napasovaných kufrů na ER-5ce....



Dík za typ. Až budu pořizovat enduro, vím, kam se obrátit. Ale na er-5tce to nevypadá moc hezky, navíc to bude určitě těžší, než klasický kufry, navíc i dražší

JAk na to, aneb pár rad do začátku

5.2.2010 v 23:24 | Nahoru | #25
er-5tka je malá na tom kufry nic moc no..ale jak sem viděl zminovaného eaba tak to bylo maso.Ten to mel napraskané..vzadu kufry v predu ezte tankvak ..dobre vyber!

JAk na to, aneb pár rad do začátku

30.8.2010 v 18:18 | Nahoru | #26
Nazdar kolegové. Po delším čase jsem tu opět s několika dotazy.

1. Co za pneu na ER-5? Rád bych něco s potencionálním vysokým nájezdem km. Nepotřebuju nic, co budedržet jak přilepený, spíš univerzální pneu, co nezklame ani za deště. jezdím od brzkého jara do pozdního podzimu, i hodně za deště (počasí prostě neřeším, nejsem biker). Jsem spíš krajinkář a rovinkář....

2. Jak na nástřik svodů? Už to mám rezavý jak lišku. Originál byly myslím na er-5tkách černý nástřiky. Dokážu si na moto udělat plno věcí sám, ale četl jsem, že spreje stojej za hovno- jsou hodně naředěný (díky tomu je tam méně aktivní barvy, brzo to začne bělat, odchází to po pár projížďkách v dešti a pod), takže uvažuju spíš si to někde nechat stříknout něčím kvalitním. Případně víte ještě o jiných alternativách? Stříkací pistoli bohužel doma nemám :(

JAk na to, aneb pár rad do začátku

31.8.2010 v 20:48 | Nahoru | #27
cagos hele pneu se tu nekde na forum resilo takze vyuzij policko Hledat...a zas vybirej peclive..nez najet na gzme o litr km vic ale v zatackach mi to ustrelovat to bych nechtel tedaa..jinak co vim tak rikali ze origo snad dunlop GT 501G byli celkem fain..ale jak rikam zkus hledat a najdes..
jinak ty svody resim take a vidim to na klasickou overenou barvu v plechovce a bude too..na spreje sem take koukal ale ale cenove jinde nez plechovka..a nekdo je chvali a nekdo rika nic mocc to nevydrzi..takze jeste se nekde jukni co kdo o tom pise a uvidis..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist