Mám teď ale v garáži asi 0-1. Mám sundané víko a všechno připravené, ale nevím jestli je teď v té kose nenastavím moc malé anebo velké.
Bude mít takhle nízka teplota velký vliv?
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
každopádně je to myšleno spíš neseřizovat ventily na ohřátém motoru, což je cca +-80°C
pokud si teda řeknu že ventyl má cca 60mm při 20 stupních celsia , teplotní koeficient pro ocel je 12e-6 1/K (je to z tabulek, není uveden konkrétní druh) a změna teploty je rovna 20 stupńům celsia pak mi vyjde ...prodloužení ventilu (zde respektive zmenšení)
60e-3 * 12e-6 * 20 = 14,4 micrometru
ventilová vůle cca 0,12 mm což je 120 micrometrů
tak se mi zdá, že to celkem vliv nemá, když ještě přihlédnu k tomu, že ten teplotní koeficient je pravděpodobně pro obyčejnou ocel a meteriál použitej na ventily bude mít ten koeficient jistě mnohem nížší, tak se domnívám, že to je zanedbatelný
pro klid v duši bych to ovšem seřizoval při té pokojové teplotě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
Souhlasím, že rozdíl bude malý, ale pár setin to být může a to už není úplně zanedbatelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
Dneska už na to prdím a zítra nebo pozítří snad bude trosku tepleji tak to udělám pak.
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
standavtr>>>
tak se zmenšují nebo zvetšuji???
proč se na zahřatem motoru tuzingove štelují vůle např 0,75 místo 0,25 a proč když je nulová ventilová vule a válci podfukuje ventil tak to blbe beží a po zahřátí se to srovná a běží norm? a proč Husqvarny maj vůli 0,05mm to jako za ohřátýho motoru maj nedovřený ventily? mě to neštimuje
Naposledy editováno 25.03.2009 06:26:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
ineverexist>já bych si na to zatopil
každopádně je to myšleno spíš neseřizovat ventily na ohřátém motoru, což je cca +-80°C
Některé manuály udávají i ventilové vůle na ohřátém motoru
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
Naposledy editováno 25.03.2009 07:24:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
Mládě.Fidži>Radši nic, nebudu se zas tady s někým hádát, jak je tady zvykem
Potvrzuji ,k tématu jen to ,že ten vliv 20˚ asi nebude tak velký a je tam tolerance,k tomu jestli se vůle zmenšuje nebo zvětšuje ,záleží asi na typu motoru(ocel-hliník).Příklad GS00 0,03,takže se asi zvětšuje teplotou,Jiný příklad ,proč se dělá větší vůle na výfuku,který se víc ohřívá(dost),takže opačně,U některých motorů se při teplém opravdu nastavují větší vůle(dle výrobce ).Nechal bych to na výrobci a nastavoval dle návodu(manuálu, aby ch byl in)
Pepa GSX-R>ineverexist>já bych si na to zatopil
každopádně je to myšleno spíš neseřizovat ventily na ohřátém motoru, což je cca +-80°C
Některé manuály udávají i ventilové vůle na ohřátém motoru
jak bych to chtel delat na ohratem motoru ? nez sundas viko a dalsi blbosti, tak je motor studenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
pepeveteran>ineverexist> Pán je opravdu znalec.
misto vtipne urazky radsi vysvetli jestli si myslis ze je to jinak
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |