1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jede letos terlicko?
Perňa_81>petridas> Jo táák, tos ty byl! Hezky tyyy!
No mě jen napadlo, jestli ponechat převod pro SK-ring, co teď hodlám zkoušet (ta rovinka je tam fakt dlouhá i na "KaTeřinu"), anebo tam dám univerzál Brno-Most,.. a bude to nějak vycházet k omezovači, nikoliv 200m před brzdama v něm..
Díky
Ten SK prevod neni vubec spatnej napad. Ja byl loni s brnenskym prevodem v omezovaci uz v prvnim zkusebnim kole a podle laptimeru jsem v nejrychlejsim kole byl v omezovaci celkem 300m! Takze za mne muzu rict, ze brnenskej prevod rozhodne ne! Osobne to vidim, ze nakonec skoncim nekde blizko origo prevodu... a z toho plyne vsechny rozety a kolecka sebou .
Na KTM pojedes na cilovce urcite nekde blizko 300, technickejch pasazi tam moc neni, snad jenom zpomalovaci vlasenka s par zatackama, ale ta je zase tak uzka, ze se na ni da vydelat jedine kdyz ji vezmes rovne, jako nekteri experti . Mozna trochu techniky prida ten novej retarder, ale to tedka tezko rict. Terlice jsou o tom bejt dobrej brzdar a mit silnej bajk.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jede letos terlicko?
Doufy>Ten SK prevod neni vubec spatnej napad. Ja byl loni s brnenskym prevodem v omezovaci uz v prvnim zkusebnim kole a podle laptimeru jsem v nejrychlejsim kole byl v omezovaci celkem 300m! Takze za mne muzu rict, ze brnenskej prevod rozhodne ne! Osobne to vidim, ze nakonec skoncim nekde blizko origo prevodu... a z toho plyne vsechny rozety a kolecka sebou .
Na KTM pojedes na cilovce urcite nekde blizko 300, technickejch pasazi tam moc neni, snad jenom zpomalovaci vlasenka s par zatackama, ale ta je zase tak uzka, ze se na ni da vydelat jedine kdyz ji vezmes rovne, jako nekteri experti . Mozna trochu techniky prida ten novej retarder, ale to tedka tezko rict. Terlice jsou o tom bejt dobrej brzdar a mit silnej bajk.
Takže nás Mrtvola lakuje? paráda jdu shánět o zub větší kolečko
Naposledy editováno 09.08.2010 10:59:01