Téma: Dokaze to nekdo spocitat?
 
19.3.2009 v 13:13
Litrova motka ma maximalku 285kmh se standartnim prevodem.
S prevodem minus jeden zub na retezovem kolecku bude topspeed druhe motky asi 265.
Druha motorka bude mit pri sprintu rovne lepsi akceleraci a bude te s tezsim prevodem ujizdet a ziskavat naskok.Pri dosazeni jake rychlosti motorek se vzrustajici naskok motky 2 zastavi a zacne mit navrch motorka 1?A jaky bude v te chvili naskok te prvni?
Jak dlouha rovina se pouziva na otestovani maximalky.Myslim litru,ne simsonů.
Funguje to tak,nebo je to jen teorie?

Naposledy editováno 19.03.2009 13:46:12
Předchozí
1 2 3
Následující

Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:19 | Nahoru | #1
neni to nejaky pomotany ?
prosim napis motorka A ma vlastnosti .... motorka B ma vlastnosti a neco odvodime

1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:24 | Nahoru | #2
já myslím že na 100% vyhraješ Fíre...ostatně jako vždycky

E: Náskok první mototrky se začne umazávat jakmile dosáhne svojí topspeed..

Naposledy editováno 19.03.2009 13:25:45

Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:25 | Nahoru | #3
no pomotany to neni,jen asi zname malo velicin do rovnice
Mozna by pomohlo vedet,na jake vzdalenosti se testuje maximalka motorek...cili po kolika ujetych KM dosahne topspeed.
Nevis?Tak 3-5 KM?

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:27 | Nahoru | #4
Ruck> hele konstruktere nezavodime,ale teoretizujem,tak zapoj mozek sup

edit:Myslis ze motka A bude s lehkym prevodem zvysovat svuj naskok presne do dosazeni maximalky?Cili do 265 a pak zacne ztracet?To podle me neni pravda.

Naposledy editováno 19.03.2009 13:30:59

2 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:30 | Nahoru | #5
Tobě ty převody nedaj spát co?

no když na motorce číslo jedna pojedu já a na motorce číslo dvě ty tak je to jedno páš já se pře 8000 otáček stejně nedostanu

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:32 | Nahoru | #6

stepos79>Tobě ty převody nedaj spát co?

no když na motorce číslo jedna pojedu já a na motorce číslo dvě ty tak je to jedno páš já se pře 8000 otáček stejně nedostanu



v těch otáčkách máš nulu navíc, tak si to oprav ať to odpovídá realitě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:34 | Nahoru | #7
stepos79> Jo neda mi to spat,protoze v utery jsem s mladou z te mrdky nedostal vic nez 265 a to je kurva rozdil,kdyz to driv jelo 300 Tak me ten jeden zub pekne sere Ale pravda je,ze mi zas drive hodne kecalo tacho.
Proste me to zajima ale spise z pohledu nahanani policejnimi passaty vis.Jestli se mi vyplati mit lepsi akceleraci do 260,nebo vetsi topspeed nez oni...to mi neda spat. To vis uz jezdim a musim se pripravit na otevreny souboj dobre.

1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:36 | Nahoru | #8
kde presne ubiras ten zub? ja to pochopil tak, ze ne na rozete (takze menis napr. z 16/45 na 15/45)... pokud jsem to pochopil spravne, tak uz na zacatku mas chybu...

1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:37 | Nahoru | #9
Fíre Fíre nalep si to zevnitř na plego ať je mužeš lépe identifikovat

[img]

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:39 | Nahoru | #10

Tchert>kde presne ubiras ten zub? ja to pochopil tak, ze ne na rozete (takze menis napr. z 16/45 na 15/45)... pokud jsem to pochopil spravne, tak uz na zacatku mas chybu...



kde mam chybu?Chci porovnat motky s prevodem 17/39 a 16/39 napriklad....proste minus jeden zub na pastorku ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:39 | Nahoru | #11

NoFear4>stepos79> Jo neda mi to spat,protoze v utery jsem s mladou z te mrdky nedostal vic nez 265 a to je kurva rozdil,kdyz to driv jelo 300 Tak me ten jeden zub pekne sere Ale pravda je,ze mi zas drive hodne kecalo tacho.
Proste me to zajima ale spise z pohledu nahanani policejnimi passaty vis.Jestli se mi vyplati mit lepsi akceleraci do 260,nebo vetsi topspeed nez oni...to mi neda spat. To vis uz jezdim a musim se pripravit na otevreny souboj dobre.


Tak si kup starou busu, ta jezdila v poho pres 300. Nebo na novy sundej omezovac, dalsi moznost je turbo, kompresor, jiny vnitrnosti, ....

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:41 | Nahoru | #12
stepos79> No diky voe,prave zacinam mit nervy ze kdyz tam vratim tu 16ku kolecko,ze je po kratke honicce misto v zrcatku uvidim pred sebou a to me lehce znervoznuje

2 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:43 | Nahoru | #13
Ty fakt nejsi moc chytrej viď. Přečti si to po sobě lamo: Prvni motorka ma vetsi maximalku a zaroven vetsi akceleraci => ta druha ji nikdy nedozene. Aspon to napis spravne, pocitam, ze spravne ma ta druha motorka vetsi akceleraci. Jenze bobanku, musis rict jaky ma zrychleni, alespon pomerove, jinak se to totiz spocitat neda, fyzika stredni skoly kemo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:43 | Nahoru | #14
Hejnoptaku> nechci busu,opravdu me zajima v jake chvili zacne ktera motorka ztracet,pripadne ziskavat svoji vyhodu.

Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:45 | Nahoru | #15
«Litrova motka ma maximalku 285kmh se standartnim prevodem.
S prevodem minus jeden zub na retezovem kolecku bude topspeed druhe motky asi 265.
Druha motorka bude mit pri sprintu rovne lepsi akceleraci a bude te s tezsim prevodem ujizdet a ziskavat naskok.»

nahore je opraven aspon ten zaklad...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:48 | Nahoru | #16

steve4ever>Ty fakt nejsi moc chytrej viď. Přečti si to po sobě lamo: Prvni motorka ma vetsi maximalku a zaroven vetsi akceleraci => ta druha ji nikdy nedozene. Aspon to napis spravne, pocitam, ze spravne ma ta druha motorka vetsi akceleraci. Jenze bobanku, musis rict jaky ma zrychleni, alespon pomerove, jinak se to totiz spocitat neda, fyzika stredni skoly kemo



Uz jsem to opravil,jsem se spletl.Ja vim tobe se to nikdy nestalo.No kazdopadne tady nic noveho,staci prvni strana vlakna a uz se najde nekdo kdo me posila do prdele.ze sem vubec jeste lezu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:49 | Nahoru | #17

NoFear4>Hejnoptaku> nechci busu,opravdu me zajima v jake chvili zacne ktera motorka ztracet,pripadne ziskavat svoji vyhodu.



ztracet zacnes vzdycky, kdyz budes mit tezsi prevod nez tvuj konkurent

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:54 | Nahoru | #18

Tchert>NoFear4>Hejnoptaku> nechci busu,opravdu me zajima v jake chvili zacne ktera motorka ztracet,pripadne ziskavat svoji vyhodu.

ztracet zacnes vzdycky, kdyz budes mit tezsi prevod nez tvuj konkurent



To samozrejme,ale me zajima kdy se projevi(pri jake rychlosti,pripade po jake ujete vzdalenosti) vyhoda tezsiho prevodu a vetsi maximalky.Rick rika ze pri dosazeni 265 motky 2,ja si myslim ze by to melo byt drive ne?Mnohem drive musi nastat stav,ze motka 2 uz zacne slabnout smerem ke sve maximalce a prvni bude jeste mohutne zrychlovat...nez prinejmensim presahne maximalku te dvojky ne?

1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:56 | Nahoru | #19
Feare hod sem jake motory to jsou a jake jsou vysledne prevodove pomery motor-kolo. jestli dale doplnis jaka bude strategie razeni pilotu, tak nebude problem dat velmi presny prubeh jakehokoliv zavodu.

Jo a take alespon nejake odhady cx, nebo budem predpokladat stejne odpory?


Naposledy editováno 19.03.2009 13:57:26

1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:58 | Nahoru | #20
ja si myslim, ze by nam stacila draha, na ktery se dostanes na tu maximalku, u obou motorek, a urcite bysme z toho neco vymlatily

kazdopadne co se tyce PCR

v hustym provozu ocenis zrychleni a dobry brzdy,
kdyz te budou honit po prazdny silnici jak ti zrychleni nepomuze

nicmene jak to tak zhruba pocitam
kdyz jim bude ujizdet maximalkou na prazdny silnici tak rozdil mezi 265 a 285 je 300m za jednu minutu

kdyz budes dobre zrychlovat v provozu tak tohle udelas taky i s tou pomalejsi

Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 13:59 | Nahoru | #21
nofear: to je easy.. pokud motorku s tim tezsim prevodem rozmotas az do omezovace otacek, tak samozrejme bude mit vetsi top speed nez ta s lehcim prevodem - tu omezovac otacek zarazi na mensi rychlosti...

pokud to nema vykon na to aby to tu sestku dostalo na omezovac, tak se to neda odhadnout, zalezelo by na vice vecech...

napriklad na mem TLS je origo prevod 17/38 a motor ma spicku nekde kolem 9ti, omezovac nekde kolem 10ti ... nema to vykon abych dal 6ku do omezovace, mam tam 9tis otacek a vic uz to neleze...

kdyz dam lehci prevod tak to vytocim vejs, maximalku mam +- stejnou a lepsi akceleraci...

ale nejvic u tehle polemik top speed vs omezovac otacek vs prevody dela prubeh vykonu ke konci otackoveho spektra, kazda motorka se tam muze chovat jinak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:01 | Nahoru | #22

NoFear4>Tchert>NoFear4>Hejnoptaku> nechci busu,opravdu me zajima v jake chvili zacne ktera motorka ztracet,pripadne ziskavat svoji vyhodu.

ztracet zacnes vzdycky, kdyz budes mit tezsi prevod nez tvuj konkurent

To samozrejme,ale me zajima kdy se projevi(pri jake rychlosti,pripade po jake ujete vzdalenosti) vyhoda tezsiho prevodu a vetsi maximalky.Rick rika ze pri dosazeni 265 motky 2,ja si myslim ze by to melo byt drive ne?Mnohem drive musi nastat stav,ze motka 2 uz zacne slabnout smerem ke sve maximalce a prvni bude jeste mohutne zrychlovat...nez prinejmensim presahne maximalku te dvojky ne?



no tezkej prevod se pozna az ve chvili kdy motorka s lehcim bude na sestku v omezovaci... pokud ma ta s tezkym prevodem jeste vykon tak dosahne vetsi rychlosti- dojede tu s lehcim ktera jede rychlosti odpovidajici omezovaci otacek a predjede ji... zalezi na vzdalenosti... pokud se nebudes pohybovat v oblasti top speedu tak moderni ctyrvalce budou vzdy rychlejsi ten s kratsim prevodem...

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:02 | Nahoru | #23

Dawe02>Feare hod sem jake motory to jsou a jake jsou vysledne prevodove pomery motor-kolo. jestli dale doplnis jaka bude strategie razeni pilotu, tak nebude problem dat velmi presny prubeh jakehokoliv zavodu.

Jo a take alespon nejake odhady cx, nebo budem predpokladat stejne odpory?



Hele kapacito,nepitvej to a rekni mi jak to je!!
Neres drobnosti,proste dve stejne motky-vsechno stejne.
Chci slyset,ze jedna vahraje zavod na 400m,na 1000m na 2000m na 3000m ale na 3500 metru uz ho treba prohraje...kapisto? A tobe se to taky bude hodit az budes ladit prevody na okruh

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:02 | Nahoru | #24
NoFear4> To jsem pochopil, že to mělo být obráceně, ale k tomu abys to spočítal, je potřeba znát veličinu zrychlení, jinak je to nemá logiku. Pokud a2=2a1 je rozdíl než třeba a2=3a1...asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:04 | Nahoru | #25
NoFear4> na moto 2 budes prumerne zrychlovat rychleji nez na moto 1 do te doby, nez moto 2 dosahne max. rychlosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:09 | Nahoru | #26

Tchert>NoFear4> na moto 2 budes prumerne zrychlovat rychleji nez na moto 1 do te doby, nez moto 2 dosahne max. rychlosti



Nezlob se,ale to podle me neni pravda...prumerne zrychlovani moky 2 bude krivka,ktera s priblizovanim se maximalce uz nebude stoupat,ale zacne klesat...nemuze byt neustale vzrustajici az do bodu maximalky....tim padem motka s tezsim prevodem bude mit davno vyhodu toho,ze ma jeste do vadnuti sily motoru u maximalky daleko,ale jeji zrychlovani bude uz daleko vetsi nez te druhe ne?a zacne ten naskok umazavat drive,nez ta druha dosahne maximalky??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:12 | Nahoru | #27

NoFear4>Tchert>NoFear4> na moto 2 budes prumerne zrychlovat rychleji nez na moto 1 do te doby, nez moto 2 dosahne max. rychlosti

Nezlob se,ale to podle me neni pravda...prumerne zrychlovani moky 2 bude krivka,ktera s priblizovanim se maximalce uz nebude stoupat,ale zacne klesat...nemuze byt neustale vzrustajici az do bodu maximalky....tim padem motka s tezsim prevodem bude mit davno vyhodu toho,ze ma jeste do vadnuti sily motoru u maximalky daleko,ale jeji zrychlovani bude uz daleko vetsi nez te druhe ne?a zacne ten naskok umazavat drive,nez ta druha dosahne maximalky??



hele vicemene sedi to co pise Tchert.. ta druha bude rychlejsi az do te doby nez skonci na svym omezovaci rychlosti...

samozrejme ze ma vliv rozlozeni vykonu podle otacek, ale kdyz vezmu v uvahu ze to jsou moderni ctyrvalcove litry tak tem se bude ten motor chovat mezi 12-14tis plus minus stejne...

takze souhlasim s Tchertem...

az do topspeedu bude ta druha (s lehcim prevodem) rychlejsi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:14 | Nahoru | #28

assassin>
no tezkej prevod se pozna az ve chvili kdy motorka s lehcim bude na sestku v omezovaci... pokud ma ta s tezkym prevodem jeste vykon tak dosahne vetsi rychlosti- dojede tu s lehcim ktera jede rychlosti odpovidajici omezovaci otacek a predjede ji... zalezi na vzdalenosti... pokud se nebudes pohybovat v oblasti top speedu tak moderni ctyrvalce budou vzdy rychlejsi ten s kratsim prevodem...



No ale v tomto priade se prave resi oblast topspeedu.Nemluvim o okruhu,ale o zavodu treba na letisti,pripadne velmi dlouhe rovine.Kde bude muset jasne vyhrat tak s tezkym prevodem,ale nevim kolik na to bude potrebovat casu,pripadne delky drahy..??A jak dlouho ji bude trvat nez se vubec na to prvni misto dostane?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:14 | Nahoru | #29
steve4ever> To se pleteš,tady má fír pravdu.Než něco napíšeš,zkus napřed popřemýšlet.Je to stejné,jako když na kole dáš vepředu menší kotouč.

Aha,byla provedena oprava,tak sorry.

Naposledy editováno 19.03.2009 14:15:15

(reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?

19.3.2009 v 14:18 | Nahoru | #30

verybusy>steve4ever> To se pleteš,tady má fír pravdu.Než něco napíšeš,zkus napřed popřemýšlet.Je to stejné,jako když na kole dáš vepředu menší kotouč.

Aha,byla provedena oprava,tak sorry.



souhlas, ten co bude mit na kole vepredu mensi kotouc, bude rychlejsi az do okamziku kdyz uz nedokaze nohama smrdlat tak rychle.... pak ho ten co ma tezsi prevod dojede a mozna predjede (kdyz na to bude mit dost sily a bude dost dlouha draha)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist