globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterka
 
11.3.2009 v 15:09
Cus pri poklesu pod jakou teplotu zacina trpet baterka?Nechce se mi kdyz uz se da ted jezdit vynadavat baterku z motorky ale nerad bych aby byla zachvili K.O.Diky

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

11.3.2009 v 15:25 | Nahoru | #1
obecne se rika pod bodem mrazu to neni pro baterku to pravy orechovy, ted uz ji tam v klidu muzes nechat...

Baterka

11.3.2009 v 15:34 | Nahoru | #2
jestli je dobře nabitá a má správnou hustotu elektrolitu, evropská zima jí nevadí. To by muselo v zimě hodně lidí vyndavat baterky z aut

(reakce na) Baterka

11.3.2009 v 15:35 | Nahoru | #3

lukfa>obecne se rika pod bodem mrazu to neni pro baterku to pravy orechovy, ted uz ji tam v klidu muzes nechat...



Přesně tak - baterce škodí mrazy, v horku se naopak rychle samovybíjí - teploty okolo dnešních 5 jsou ideální .

Baterka

11.3.2009 v 16:45 | Nahoru | #4
Nejlepší je preventivně před každou zimou vyndat baterku z mašiny a dát jí někam, kde nemrzne

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

11.3.2009 v 17:04 | Nahoru | #5
na zimu ji vyndavam ale ted v noci je stejnak pod nulou a to batrku nevyndavam tak bych ji nerad odrovnal:D

Baterka

11.3.2009 v 18:06 | Nahoru | #6
Doporucuje se ji jednou za 14dni z kontrolovat popriklade dobit.Pokud nebydliz nahorach tak nemej obavy

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

11.3.2009 v 18:36 | Nahoru | #7
no na horach primo ne Jeste jaky si ma normalne baterka udrzet napeti aby byla dobra?Diky za odpovedi

Baterka

11.3.2009 v 18:43 | Nahoru | #8
Ideální skladovací teplota je mezi +5 a +15 stupni Celsia. Při teplotách nad 25 stupňů už dochází k rychlejšímu samovybíjení. Baterku zkontroluješ jednoduše, použitím voltmetru, nad 12,6 V je napětí v pořádku, pod 12,4 V je třeba ji dobít.

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

11.3.2009 v 18:47 | Nahoru | #9
Jo a pokud měříš přibližný stav nabití pomocí voltmetru, doporučuje se provádět měření na baterii, která je několik hodin před měřením v klidu.

A kdysi jsem našel zajímavou tabulku, tak ji sem hodím:

EDIT:
tak nakonec je



Naposledy editováno 11.03.2009 18:55:27

(reakce na) Baterka

11.3.2009 v 18:54 | Nahoru | #10
Raptor660> pochybuju, že ten malej mráz se přes zimu dostane do garáže, obzvlášť, pokud do í jezdíš autem

Baterka

11.3.2009 v 20:32 | Nahoru | #11
diky vsem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka

11.3.2009 v 20:59 | Nahoru | #12
JirkaFM> u moto-bezúdržbovek se používá větší hustota než v tabulce uvedené dolévací aku asi 1,32-34

(reakce na) Baterka

13.3.2009 v 00:12 | Nahoru | #13
Jurawood> dík za upozornění, to jsem nevěděl

(reakce na) Baterka

13.3.2009 v 21:06 | Nahoru | #14
Raptor660>
nesmí se vybít pod 10,5V jinak začne sulfutovat.

Baterka

13.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #15
ta tabulka je moc dobrá, hed si jí někam uložím

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

13.3.2009 v 23:01 | Nahoru | #16
A co chudaci ridici aut, kteri musi parkovat venku pri -25 C a prece celou zimu bez problemu jezdi ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka

13.3.2009 v 23:12 | Nahoru | #17
dedek new> jezdit = dobíjet, nemůžeš to srovnávat s motorkou, kde baterii vyjmeš a půl roku nejezdíš...

(reakce na) Baterka

13.3.2009 v 23:27 | Nahoru | #18

JirkaFM>dedek new> jezdit = dobíjet, nemůžeš to srovnávat s motorkou, kde baterii vyjmeš a půl roku nejezdíš...



Ptal se na teplotu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist