1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojky babety
Tommy>Startovací čelisti jsou ty dvě první, které jsou přístupné po sundání krycího plechu.
Demontáž spojek, výměna čelistí a gufer : Tato činnost je poměrně jednoduchá. Je ale potřeba přípravek. Spojka je přístupná z levé strany po uvolnění dvou šroubů M 5 x 30, které drží plastový kryt. Klíčem číslo 17 se uvolní matice v ose klikového hřídele. Přitom se musí přidržovat buben spojky. Buben spojky je na kuželu hřídele a k jeho uvolnění je třeba použít přípravek.
Po uvolnění bubnu spojky otáčíme bubnem a pomalu stahujeme gumový řemen i z velkého řemenového kola. Pozor dáme na dvě jehlová ložiska. Nyní máme demontovanou spojku,ve které jsou čelisti startovací (2 kusy) a čelisti prvního stupně (3 kusy). Taktéž máme přístup ke guferu , které těsní prostor klikové hřídele
Nyní demontujeme obdobným způsobem buben velkého řemenového kola. Uvnitř jsou řadicí čelisti druhého stupně. Těchto čelisti existují dva druhy ! (tzv. "lehké" a "těžké" a k ním příslušný regulační unášeč / to je ten velký plech/ a vnitřní unášeč / to je ten malý co se strká do velkého plechu / ).
dedek new>Tommy>Startovací čelisti jsou ty dvě první, které jsou přístupné po sundání krycího plechu.
Demontáž spojek, výměna čelistí a gufer : Tato činnost je poměrně jednoduchá. Je ale potřeba přípravek. Spojka je přístupná z levé strany po uvolnění dvou šroubů M 5 x 30, které drží plastový kryt. Klíčem číslo 17 se uvolní matice v ose klikového hřídele. Přitom se musí přidržovat buben spojky. Buben spojky je na kuželu hřídele a k jeho uvolnění je třeba použít přípravek.
Po uvolnění bubnu spojky otáčíme bubnem a pomalu stahujeme gumový řemen i z velkého řemenového kola. Pozor dáme na dvě jehlová ložiska. Nyní máme demontovanou spojku,ve které jsou čelisti startovací (2 kusy) a čelisti prvního stupně (3 kusy). Taktéž máme přístup ke guferu , které těsní prostor klikové hřídele
Nyní demontujeme obdobným způsobem buben velkého řemenového kola. Uvnitř jsou řadicí čelisti druhého stupně. Těchto čelisti existují dva druhy ! (tzv. "lehké" a "těžké" a k ním příslušný regulační unášeč / to je ten velký plech/ a vnitřní unášeč / to je ten malý co se strká do velkého plechu / ).
Hezká teorie ale pokud ti babeta dělá to co autor popisuje a sice že mu prokluzujou právě lamely které řadí dvojku babeta nejde nastartovat!!! řešil sem tento problém na svojí babetě několikrát. Při sundání krytu a pokusu o start je krásně vidět že člověk při prošlápnutí točí lamelama dvojky které ovšem sílu nepřenesou na koš spojky a nebo jen v takové míře že nepřetlačí kompres motoru. To je celé pokud dvojkové lamely dobře odmastí trochu víc zatíží vymění si gufero a o-kroužek pod lamelama mělo by to zas jezdit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 12 | Včera v 21:37 pitbikeros |
Zapalování Babbeta Babetta 210 | Mira- | 3 | Včera v 12:27 krokoš |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 20 | Včera v 08:34 Mira- |
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 | Babetta-Sam | 12 | 27.4.2024 v 23:07 Drakl |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |