globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojky babety
8.3.2009 v 20:24
Zdar! mam problem s babetou (2rychlosti). takove ty velke čelisti se nedokažou dostatečně opřit aby se protočilo to kolo s řemenem a překonalo to kompres motoru, prostě to ani za boha nechytne, muže mi někdo poradit co s tim? už jsem to odpaštoval arvou, ředidlem, šmirglem jsem to škrabal, a nic nepomaha, dřiv to jezdilo normalně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojky babety

9.3.2009 v 20:45 | Nahoru | #1

Tommy>Startovací čelisti jsou ty dvě první, které jsou přístupné po sundání krycího plechu.



Demontáž spojek, výměna čelistí a gufer : Tato činnost je poměrně jednoduchá. Je ale potřeba přípravek. Spojka je přístupná z levé strany po uvolnění dvou šroubů M 5 x 30, které drží plastový kryt. Klíčem číslo 17 se uvolní matice v ose klikového hřídele. Přitom se musí přidržovat buben spojky. Buben spojky je na kuželu hřídele a k jeho uvolnění je třeba použít přípravek.
Po uvolnění bubnu spojky otáčíme bubnem a pomalu stahujeme gumový řemen i z velkého řemenového kola. Pozor dáme na dvě jehlová ložiska. Nyní máme demontovanou spojku,ve které jsou čelisti startovací (2 kusy) a čelisti prvního stupně (3 kusy). Taktéž máme přístup ke guferu , které těsní prostor klikové hřídele

Nyní demontujeme obdobným způsobem buben velkého řemenového kola. Uvnitř jsou řadicí čelisti druhého stupně. Těchto čelisti existují dva druhy ! (tzv. "lehké" a "těžké" a k ním příslušný regulační unášeč / to je ten velký plech/ a vnitřní unášeč / to je ten malý co se strká do velkého plechu / ).

(reakce na) Spojky babety

10.3.2009 v 09:32 | Nahoru | #2

dedek new>Tommy>Startovací čelisti jsou ty dvě první, které jsou přístupné po sundání krycího plechu.

Demontáž spojek, výměna čelistí a gufer : Tato činnost je poměrně jednoduchá. Je ale potřeba přípravek. Spojka je přístupná z levé strany po uvolnění dvou šroubů M 5 x 30, které drží plastový kryt. Klíčem číslo 17 se uvolní matice v ose klikového hřídele. Přitom se musí přidržovat buben spojky. Buben spojky je na kuželu hřídele a k jeho uvolnění je třeba použít přípravek.
Po uvolnění bubnu spojky otáčíme bubnem a pomalu stahujeme gumový řemen i z velkého řemenového kola. Pozor dáme na dvě jehlová ložiska. Nyní máme demontovanou spojku,ve které jsou čelisti startovací (2 kusy) a čelisti prvního stupně (3 kusy). Taktéž máme přístup ke guferu , které těsní prostor klikové hřídele

Nyní demontujeme obdobným způsobem buben velkého řemenového kola. Uvnitř jsou řadicí čelisti druhého stupně. Těchto čelisti existují dva druhy ! (tzv. "lehké" a "těžké" a k ním příslušný regulační unášeč / to je ten velký plech/ a vnitřní unášeč / to je ten malý co se strká do velkého plechu / ).



Hezká teorie ale pokud ti babeta dělá to co autor popisuje a sice že mu prokluzujou právě lamely které řadí dvojku babeta nejde nastartovat!!! řešil sem tento problém na svojí babetě několikrát. Při sundání krytu a pokusu o start je krásně vidět že člověk při prošlápnutí točí lamelama dvojky které ovšem sílu nepřenesou na koš spojky a nebo jen v takové míře že nepřetlačí kompres motoru. To je celé pokud dvojkové lamely dobře odmastí trochu víc zatíží vymění si gufero a o-kroužek pod lamelama mělo by to zas jezdit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 12 Včera v 21:37 pitbikeros
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 Včera v 12:27 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 20 Včera v 08:34 Mira-
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros


TOPlist