globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co do vzduchového filtru??
2.3.2009 v 09:48
Ahoj.
Kámoš vymyl molitanový vzduchový filtr na Suzuki 650 Free Wind a teď chce jezdit, ale neví jaký olej tam patří.
Prosím o radu.
Díky
Předchozí
1 2
Následující

Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 09:56 | Nahoru | #1
Přestříkat olejem pro vzduchové filtry (např. KN) z obou stran - vrstva asi jako první vrstva při lakování (nesmí stékat).

Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 09:59 | Nahoru | #2
[url=

Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 10:01 | Nahoru | #3
JJ chlapí, dík moc

1 reakcí na tento příspěvek Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 18:17 | Nahoru | #4
Nalej trochu třeba toho Motulu do igelitového sáčku,lupni tam molitanový filtr a pořádně ho promačkej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 20:50 | Nahoru | #5
mirektds> NEDOPOROČUJU!!! - Jak jsem napsal - jen přestříkat z obou stran - rozhodně v tom nemáchat, aby z toho kapalo...

edit: to ho můžeš rovnou hodit do normálního oleje .

Naposledy editováno 02.03.2009 20:51:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 20:54 | Nahoru | #6

Kokarna>mirektds> NEDOPOROČUJU!!! - Jak jsem napsal - jen přestříkat z obou stran - rozhodně v tom nemáchat, aby z toho kapalo...

edit: to ho můžeš rovnou hodit do normálního oleje .


nemáš pravdu,trochu oleje do sáčku a promnout, a je to bez chyby.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 21:03 | Nahoru | #7
prackarr> Dobře - ale pak pořádně vyždímat. Osobně si myslím (a nemám to ze sebe + ověřeno praxí), že postřik je nejlepší - zajišŤuje ochranu a průchodnost filtru. Ono asi výrobci nejsou blbí a nedávaj olej na filtry do sprejů pro nic za nic. - ale každý si to přebere podle svého...

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 21:08 | Nahoru | #8

Kokarna>prackarr> Dobře - ale pak pořádně vyždímat. Osobně si myslím (a nemám to ze sebe + ověřeno praxí), že postřik je nejlepší - zajišŤuje ochranu a průchodnost filtru. Ono asi výrobci nejsou blbí a nedávaj olej na filtry do sprejů pro nic za nic. - ale každý si to přebere podle svého...



jo??no ja na te flašce od motulu teda moc srpej nevidim olej KN(a podobne) jsou na filtry t+chto značek,na "normalni" filtry jsou oleje v butelkach(aspon sem žadny ve spreji neviděl)takže lepe aplikovat než tim sačkem se asi nepodaři..ale tak samozřejmě-do toho sačku par kapek...možna že aji pulka male štamprle je moc...

Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 21:11 | Nahoru | #9
mel sem u motorky v navodu - umejt ve vlazny vode s jarem, potom promejt cistou vodou nechat uschnout zadny topeni nebo tak neco. púo poradnym proschnuti na to nalejt prevodak sae 80-90W pak to promackavat - olej se dostane vsude a prebytecnej olej vymackat. ja sme to delal jako kdyz se vymackava houba akorat sem stim nekroutil teda . Zustane to pak krasne mastny a nic z toho netece...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 21:16 | Nahoru | #10

Kokarna>prackarr> Dobře - ale pak pořádně vyždímat. Osobně si myslím (a nemám to ze sebe + ověřeno praxí), že postřik je nejlepší - zajišŤuje ochranu a průchodnost filtru. Ono asi výrobci nejsou blbí a nedávaj olej na filtry do sprejů pro nic za nic. - ale každý si to přebere podle svého...


for all - namočit a ždímat je blbost,protože ždímáním ten filtr ničíš.
dáš do sáčku trochu oleje a promneš ten sáček bez filtru!
Sáček udělá na stěnách film.
Pak dáš filtra mneš s filtrem.
Filtr se pravidelně namaže olejem,nemusí se ždímat a je to bez chyby! Popřípadě při fleku bez oleje dostříkat sprayem.
Dělat to zrovna sprayem je taky dobré,ale o hodně dražší. Pokud máte někdo doma 9 motorek,jak já a z toho 7 na molitanovém filtru,vyjde spray draho. Ve flašce je to levnější a ten sáček to nahradí.
Hlavně nenamáčet!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 21:58 | Nahoru | #11
prackarr> Kristova noho - tohle jsi mohl napsat na začátku a nemuseli jsme rozvíjet nesmyslný vlákno. Napsal jsi ideální postup pro práci bez spreje . Samozřejmě, že pokud filtr začneš ždímat kroucením, tak jde do kytek . Pořád si ale myslím, že dát 200kč za sprej, kterej vydrží hafo (počítám 2x za sezónu čistit při seřizování karbeců) se bohatě vyplatí, než se s tim patlat. Ovšem tvoje důvody a sáček chápu - na tolik mašin bych to asi taky tak řešil .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 22:01 | Nahoru | #12

Kokarna>prackarr> Pořád si ale myslím, že dát 200kč za sprej, kterej vydrží hafo (počítám 2x za sezónu čistit při seřizování karbeců) se bohatě vyplatí, než se s tim patlat. Ovšem tvoje důvody a sáček chápu - na tolik mašin bych to asi taky tak řešil .



ani nemusíš mít tolik motorek jako kolega, ale stačí mít enduro, kde se filtr maže prakticky každou vyjížďku, takže pak to leze do peněz když máš plnej sklep motorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 22:05 | Nahoru | #13
Lada.s> tož jasně - ale dotazovaná motorka není zrovna bahňák a nemyslím, že by se u ní čistil filtr víc jak 2-3 do roka .

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

2.3.2009 v 22:07 | Nahoru | #14
Kokarna> jasně

Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 12:35 | Nahoru | #15
Tak jsem rád, že už budeme znát všechny možné postupy.
Ještě jednou díky.

Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:28 | Nahoru | #16
Dobrá debata jeden o voze druhý o koze ale hlavně že ste na to nakonec došli

1 reakcí na tento příspěvek Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:31 | Nahoru | #17
mě nepřijde,že by každý mluvil o něčem jiném...

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:36 | Nahoru | #18

prackarr>for all - namočit a ždímat je blbost,protože ždímáním ten filtr ničíš.
Hlavně nenamáčet!!!



já když naposledy napouštěl filtr tak sem to normálně prolil olejem a pak po filtru přejel rukou a přebytečnej olej vytlačil. Fungoval potom normálně. Nenapadá mě jak by se mohl takto zničit.

1 reakcí na tento příspěvek Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:40 | Nahoru | #19
Ničí se ždímáním,ne tím olejem. Pokud ho namočíš,nikdy ho nevyždímeš tak,aby tam toho oleje bylo akorát. Vždy ho tam pak bude moc. Takže nejlepší je to tak,jak jsem popisoval 2.3.2009 tu.

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:45 | Nahoru | #20
prackarr> to já chápu, ale nemyslím že by ho tam bylo moc, spotřeba nestoupla, a to stačilo párkrát přejet rukou. Dělal jsem to teda jenom 2x a použil Fuchs, kterej se mi zdál hodně těkavej, stačilo pár minut a už byl skoro odpařenej. Ale přít se nebudu, zkušeností máš o dost víc

1 reakcí na tento příspěvek Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:47 | Nahoru | #21
Odpařuje se každej,na tom principu je to založeno. Pokud jsi filtr potřel rukou,tak o.k.,ale namáchat v oleji,jako školní houbu,o to jde. A proč se v tom sajrajtu patlat? Já to dělám přes sáček a čistá práce. Akce čisté ruce.

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 13:53 | Nahoru | #22
prackarr> ne, prolil jsem ho v nádobce zhruba tak aby to ještě neprotékalo skrz, a pak zbytek vytlačil tak že jsem po tom párkrát přejel rukou. Ale sajrajt to je, o tom žádná

Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 14:00 | Nahoru | #23
zkus ten sáček,jak jsem popisoval a uvidíš,že to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 14:03 | Nahoru | #24

prackarr>mě nepřijde,že by každý mluvil o něčem jiném...



Kokarna už od začátku reagoval na to že se jedná o filtr do cestovního endura pravděpodobně usazený v kusu plastu který je asi opravdu nejjednodušší jednou za sezonu vzít tím sprejem a hotovo. Ty si reagoval jako by šlo o kross nebo ostré enduro kde se filtr pere každý týden a postup čištění je o něčem jiném, protože jde o klasický hříbek.

1 reakcí na tento příspěvek Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 14:04 | Nahoru | #25
a nebylo by lepší dedikovat na olej jeden štětec, namočit do oleje, potřít z obou stran a finito? Aplikuju takhle olej na KN a pohoda...

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 14:09 | Nahoru | #26

Prda1>prackarr>mě nepřijde,že by každý mluvil o něčem jiném...

Kokarna už od začátku reagoval na to že se jedná o filtr do cestovního endura pravděpodobně usazený v kusu plastu který je asi opravdu nejjednodušší jednou za sezonu vzít tím sprejem a hotovo. Ty si reagoval jako by šlo o kross nebo ostré enduro kde se filtr pere každý týden a postup čištění je o něčem jiném, protože jde o klasický hříbek.


Ne. Věděl jsem,na co se ptá,a u cestovního i terénního motocyklu je molitanový filtr ošetřován stejně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 14:10 | Nahoru | #27
ilMedvědGuzzini> potřít ten děrovanej plech z druhý strany asi nemá moc smysl Ale jinak to štetcem taky půjde

(reakce na) Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 14:11 | Nahoru | #28

Stev>ilMedvědGuzzini> potřít ten děrovanej plech z druhý strany asi nemá moc smysl Ale jinak to štetcem taky půjde



dobrá, pokud máš z druhý strany kov tak nemusíš, ale aby ti nezreznul

1 reakcí na tento příspěvek Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 19:35 | Nahoru | #29

sekyk>Ahoj. Kámoš vymyl molitanový vzduchový filtr na Suzuki 650 Free Wind a teď chce jezdit, ale neví jaký olej tam patří. Prosím o radu. Díky


Tak primo v manualu na Freewinda je v popisu cisteni vzduchoveho filtru napsano: SAE 10W/40 OIL

Naposledy editováno 09.03.2009 19:36:14

Co do vzduchového filtru??

9.3.2009 v 19:59 | Nahoru | #30
já jsem taky někde četl že buď motorový olej,nebo speciální olej na filtry, já dávám ze spreje od motorexu a je to v klidku.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind Míra-Prcek 9 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind Kane1905 4 27.4.2024 v 22:43 Kane1905
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
motor Suzuki XF 650 Freewind jawaboy1 17 6.11.2023 v 08:55 primera
Moderní moto místo veterána [1, 2] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, Suzuki XF 650 ... Theor 53 14.8.2023 v 12:48 Koudy01


TOPlist