Téma: MiPova Okruhovka ;o)
1.3.2009 v 19:55
Tak to trochu oživíme...nové foto...už v laku Sice ještě ne finálním...ale všechno bude!

Těsně po nastrojení

poprvé spolu na okruhu v Mostě

S Dawem....a Pepovou R1

S Dawem na trati....

S NoFearem pod Matadorem

Leváááá.....

Pravááá.....

Tak "novina" TA MAŠINA JEDE JAKO KRÁÁÁÁÁÁVA!!!"
Teď jí jdu odstrojit....a půjde do modrokabátku... Teda doufám...ve středu musí být ve 100% stavu. Připravená aby se mohla vokázat v Mostě v nejlepších "barvách"

Zdar a sílu...tak sice trochu opožděně(neboť už víc než týden stojí v garage) dávám na vědomí, že Perňa je ta nejvetší "dohazovačka" na fóru... Za letošní zimu už "prodal" 3 okruhovky... Ta poslední zakotvila u mě.

Vítězný stroj v kategorii "volná nad 600" Suzuki GSX-R 1000 K5 už čeká u mě v garáži na nový "kabátek" a nedočkavě vyhlíží jaro ;o)

Tak...voalááááá tady je ;o)

[IMG] garáži začíná být nějak těsno....a to má 16x4 metry

[IMG]

Naposledy editováno 18.04.2009 10:56:20

29.4.2009 v 20:42 | Nahoru | #661

stepos79>jo jo za všim hledej mišuge kucí jste borci jsem rád že to vyhrál někdo novej a vubec nejaději že vy dva jen škoda že do toho Lamy nemohli zasahnout a Fír v jiném složení.

Hele....von to byl první závod...takže každopádně by to vyhrál někdo novej...bez ohledu na to, kdo by vyhrál

No jet Pepa s Fearem.....a vydržet mu motorka....tak to bylo bedna na 99% a o první místo by byl lítej boj

1.5.2009 v 12:51 | Nahoru | #662
Tak pááár fotos....

[img]

1.5.2009 v 12:53 | Nahoru | #663
MiP_> gratulace,četl jsem!

1.5.2009 v 12:59 | Nahoru | #664

2LEKO>MiP_> gratulace,četl jsem!

Díky chlape Škoda, že jsi nemohl dorazit! Pořádně srůstej...ať se v Srpnu sejdem v Mostě

1.5.2009 v 13:02 | Nahoru | #665

Naposledy editováno 01.05.2009 13:14:55

1.5.2009 v 13:40 | Nahoru | #666
Upřímná gratulace jeli jste suprově...

1.5.2009 v 17:19 | Nahoru | #667

2LEKO>MiP_> jasan,postavím z gsxr okruhovku,srostu,.........a hlavně gumy,a je to!.a budu si kroužit pro zábavu.....a vy hlavně trénujte,at to celé vyhrajete

Já si na tebe vzpomněl Leoši..a taky na tu svoji držku...vůbec jsem se nemohl chytit...první trénink..no hrůza. Takže jsem hned naběhl za Michalem Fillou co tam prodával pneu..a koupil novou sadu Bridgestone slicků.... Parádní poježdění....ani náznak klouzání....super svezení. Je to sice drahý....ale za tu jistotu...to opravdu stojí
Trénink už bychom měli mít s Dawem zařízený 18-21.května u Action Bike s Kubou Smržem Taky by to chtělo uhnat ty rychlíky od vás ze severu...ať nás naučí jak to jet rychleji....a přitom víc v "klidu".

1.5.2009 v 17:40 | Nahoru | #668

Vldouš> Upřímná gratulace jeli jste suprově...

No máme tam ještě velké rezervy...ale budeme se snažit s Dawem to zlepšit. Jinak nálada v paddocku byla super. řekl bych že i o dost přátelštějsí, než při velkých CECkách. A zajezdili jsme si myslím všichni perfektně....akorát druhej den mě teda bolel celej člověk..teda vlastně i třetí

2.5.2009 v 01:39 | Nahoru | #669

3.5.2009 v 22:35 | Nahoru | #670
První vyhrání....z kapsy vyhání :\

Takže dněšní závod ČMN ProSpeed Cupu pro mě nedopadl zrovna nejlépe....

Volný trénink jsem ještě cítil nějaké bloky v hlavě...takže jízda nebyla zrovna OK....i když po nějaké přetahované jsme se asi 3 kola hezky vodili s NoFearem...nakonec se mezi nás připletli nějaký pomalejší jezdci...tak mě lump cuknul....a na jeho nahánění jsem se vykašlal...závodění so schovej na závod...sem si říkal. A raději počkal na Dejwa...který se tahal někde vzadějc s Corelou...čas tréninku...1:53,3

Kvalifikace ukázala, že na trati je daleko víc rychlíků, než při CECdvojkách....nejlepší časi kolem 1:47....já osobně jsem odjel asi 5kol...než jsme se začali mýchat s pomalejšíma jezdcema....potom jsem zajel do boxů..Honit čas v takovém provozu není moc smysluplné...a navíc....musím se přeci šetřit na závod!!!

Do závodu jsem startoval ze 4 řady...14 místo na startu....čas 1:51,9 ...skoro o 2 vteřiny horší než můj best lap v Mostě....Ale i těch 1:50 by stačilo "jenom" na cca osmé místo!!! Přede mnou bylo docela husto....myslím, že cca 5 jezdců ve vteřině....to by mohlo jít...říkám si...vzestupnou (vlastně sestupnou) tendecni časů...jsem si samozřejmě zcela přesně propočítal, že v tom rychlo závodě...musím dát těch 1:49 jen to fikne

Start do zahřívacího kola......SUPER! Trhnul jsem na startu cca 5 míst...úžasný...ono to pude!!! ... Start do ostrého kola.....héééééééén....hek.. Stalo se to, z čeho sem měl strach....rychle jsem zaspojčil...a motor zdechnul....než jsem nastartoval..a rozjel se (celou dobu se zaťatejma zubama jestli mě někdo neskočí na záda ) Jsem se rozjel fo závodu někde kolem 25-30 místa...
První šikana na vnitřek...a pěkně pomalinku...abychom se tam nějak poskládali...přede mnou houf motorek... "no nazdar" povídám..a jal se prokousávat....prvních pár se mě povedlo v retardéru.....dva tři v technické pasáži...další dva na výjezdu z vracáku....rychlou pravou do kopce před matadorem...předjíždím Majkla....a těsně před matadorem vybržďuju další moto...Do konce kola se mě povede ještě jedno moto..a stáhnout nějakou R1 přede mnou... Na cílovce rychlý výjezd...beru R1 před sebou...a ještě jednu moto....přede mnou chumel motorek na levé straně dráhy...jdu tedy na vnitřek....blíží se cedule 200m do zatáčky..jdu na brzdy jako obvykle.....a TO BYLA CHYBA... :\ Přece jen je něco jiného najíždět si vracák z venku..a lámat ho....jak jsem to celý den aplikoval....kolem mě se svět zastavil....motorky přede mnou brzdí o poznání dřív...cca 4-5 cuknu...blíží se šikana....motorka se mě kroutí pod zadkem....ale dobrý...nikdo nezavírá....vejdu se tam...jenže to je OMYL z levé strany najíždí nějaká motka retardér téměř na pravý obrubbník...stojím na brzdách a pokládám to do zatáčky....ale jsem ještě pořád moc rychlej...drbnu si o hošanovo zadní kolo....Gixíro se staví...a já jdu rychle k zemi....padám na hubu....kotrmelec....zvedám se nanohy....uff nikdo mě něvjel na záda....zvedám hlavu...jestli jsem kluka nesestřelil...ale nikde nikdo....zvedám toho svýho otloukánka.... Na první pohled....OK....sedám na ní....škyt škyt...nechce chytit...přibíhá traťák...a talčí mě přes trať k plotu....zkusím vypnout a zapnout klíček....Gicíro chytá a já opouštím trať a obslužkou mířím do boxů.....

Tak to je v rychlosti popis dněšního "závodu"....no bída... Jsem rád, že to hošan na DucDuc ustál. Nakonec ještě zvládnul dojet na 11.fleku a uzmul si pohárek Podle mě přidal..protože si myslel, že ten magor co ho otlouká zezadu...tam pořád někde je

4.5.2009 v 06:40 | Nahoru | #671

Já tam brzdím na 160-ti metrech a většinou tam předjíždím, než abych byl předjížděný, ale tys nás po vnitřku předjížděl rozdílem třídy!!! Bylo mi jasné, že někoho z té skupinky, ve které jsem jel, musíš zákonitě trefit.....sorry

4.5.2009 v 06:49 | Nahoru | #672

Plejba jr.>MiPe, byl jsem jeden z těch, které jsi předjížděl na cílovce v nájezdu do druhého kola. Jsem rád, že uznáváš, že ten Tvůj manévr byl hodně optimistickej a byl jednoznačně hop nebo trop.

No byla to kokotina....jsem zvyklej to jezdit vnějškem...brzdím na 200metrech...jenže z vnějšku je tam místo ...člověk je prostě přinejhorším...dlouhej o metr dva a o nic nejde :\ Včera sem tam potřeboval ten metr k dobru a bylo to cajk...Ale sem rád, že sem nikomu nepokurvil závod...teda kromě sebe. :\
Koukal jsem na video...a po startu jsem se propadl na šesté místo od konce...takže 33místo...chtělo si to srovnat v hlavě ...protože po tom startu, nebylo to cca 22té v cíli prvního kola tak špatný....určitě se dalo kolem toho 15 dojet.

Tak kluci slibuju...pro příště už jenom vnějškem....a brzdy o 50metrů dřív

MiPova Okruhovka ;o)

4.5.2009 v 07:05 | Nahoru | #673

4.5.2009 v 09:41 | Nahoru | #674
Stane se
Zavod to byl nabity, ale nakonec velmi pekny. Dost me prekvapilo premotivovani nekterych jezdcu, kteri ac nebyli vyrazne rychlejsi se proste snazili to tam cloveku poslat nekompromisne kdekoliv - u MiPa to byl blby odhad, ale u rady jinych zamer .
Nekolikrat jsem resil krizovku nekoho jineho a casto jsem v treningu jednoduse uhnul a pomyslel si neco o prdeli.
Kluci, priste pokud na to nemam, tak nepredjizdim. I v zavode se musi premyslet ne?

4.5.2009 v 09:56 | Nahoru | #675

Jita002>Mipeeeee, už máme na webu i video, ty jsi tam v kvaldě tu A.F.I. vomet jako blázen....aby ti příště ještě nějakou tu ameriku poslala..

žádám cenzuru
add držkopády, asi to k tomu patří, jsem s tím taky praštila v Brně (nijak obšírně bych to nepopisovala, prostě jedu jedu jedu brzdim brzdim brzdim jsem dlouhá házim držku no ) a zbytek závodu jsem odjezdila v kategorii naked ... už na plasty kašlu a nezbejvá nic jinýho než z ní stvořit okruhovku a pak ... pak to video bude opáčně

4.5.2009 v 12:26 | Nahoru | #676
MiP_> ...jooo to se může stát každýmu taky jsem rád že jsem to ustál,tobě že nic neni, snad i moje motka je v poho a neodsralo to kolo-nějako to po té ráně vybrovalo :\ každopádně super závody,zlepšení osobáčku z loňska o 5 sekund,pohárek,nádherný počásko co víc si přát?

4.5.2009 v 12:46 | Nahoru | #677
NoriHaga> Takže ty jsi ta potrefená husa? Mě bylo divné, že se k tomu nikdo nehlásí.

MiPova Okruhovka ;o)

4.5.2009 v 13:26 | Nahoru | #678
MIPE jezdils dobře a tohle se na jednu stranu může stát každýmu.. příště víc s rozvahou a určitě to vyjde..
Já to taky schytal jak už jsem včera na místě hlásil když mě kdosi na čemsi, buď bílym biku nebo bílý kombi, sestřeli na konci tréninku ve vracáku. Tak se koukejte přiznat, kdo to byl?
Jak řikal Dawe tý bezohlednosti od ostatních tam občas bylo docela dost. ale co, hold jsme jeli amaterský race, tak s tim že to někomu nepůjde jsme museli počítat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MiPova Okruhovka ;o)

4.5.2009 v 13:27 | Nahoru | #679
pepazdepa-84> přesně tak-jsem to já.po závodě jsem na výfuku našel typickou Mipovsko-Daweovskou barvu takže jsem k nim vyrazil optat se co se stalo,Mip měl pobitou motku tak bylo jasno.Omluvil se,podali jsme si ruku a hotovo

Naposledy editováno 04.05.2009 13:30:21

4.5.2009 v 14:08 | Nahoru | #680
P.S.:jen Dawowu poznámku o tom že jsem to měl po té ráně radši zabalit(reakce na to že jsem Mipovi říkal že mi motka začla trochu vybrovat) čímž by on poskočil ze 13.na 12.místo a měl pohár jsem radši přešel asi si dělal srandu [/quote]

jasně, že si dělal srandu
edit: sarkasmus k Dawovi

Naposledy editováno 04.05.2009 14:11:59

4.5.2009 v 14:11 | Nahoru | #681
Jita002>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MiPova Okruhovka ;o)

4.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #682
NoriHaga> jezismarja, jasne ze sranda
Jsem rad ze jsi dojel a nedoplatil na cizi chybu

4.5.2009 v 14:47 | Nahoru | #683

Dawe02>NoriHaga> jezismarja, jasne ze sranda
Jsem rad ze jsi dojel a nedoplatil na cizi chybu

co kecáš Dawe ses rozčiloval sprostej si byl raději najdi toho zmetka co tě předjel pod žlutou vlajkou a vytlučeme z něho pohárek

4.5.2009 v 14:51 | Nahoru | #684

4.5.2009 v 15:10 | Nahoru | #685

Dawe02>stepos79> je fakt Stepo, ze me to namichlo, ale to nema s Ducati nic spolecneho, to byla modra R1 co me predjela pod zlutyma...ale nema cenu to resit, priste si ten poharek vyjedu bez komplikaci

Koukám, Dawe, že jezdíš především pro pohárky....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MiPova Okruhovka ;o)

4.5.2009 v 15:15 | Nahoru | #686
Smrk> no pochopitelne, takovy poharek za cca 5000 kc (na trolik me vyjde takova jednodenni sranda do Mostu)...to za to urcite stoji

Ne vazne, ja jsem rad ze jsem si pekne zajezdil, nic se mi nestalo a ze i ostatni jsou porad v cajku (hlavne ten trumbera co ma podobne barvy jako ja)

4.5.2009 v 15:24 | Nahoru | #687
Dawe02> ...jasný,pohoda já měl ten pohárek ještě dražší-nový gumy

4.5.2009 v 15:41 | Nahoru | #688
Dawe02> jj....ale pohárek je náhodou veledůležitej, z čeho jinak doma u televize popijet šumivý....
Heled, jak ti jde jízda na litru - uz by mohly byt nejaky postrehy. Mel jsi moznost "pořadně to prubnout?" .... jak se jelo na CEC2

4.5.2009 v 15:57 | Nahoru | #689
Smrk> jizda na litru mi jde asi jako snehulakovi opalovani. Na CEC2 jsem jel "v klidu" a byly tam casy 2:21, 2:22, 2:23, sem tam hur.
V Moste jsem se tam nejdriv motal jak vitr v bedne, ale casy jsem si cely den zlepsoval. 1:54 --> 1:53 --> 1:51.1 v zavode, takze nakonec spokojenost. A dokonce se mi uz nektere aspekty jizdy s litrem libi.

2 reakcí na tento příspěvek MiPova Okruhovka ;o)

4.5.2009 v 16:09 | Nahoru | #690
Dawe ty si tahal hned od začátku jak zvíře, jels dobře i tobě gratulace.

MIPE ty máš nějaký fotky a videa? sem s nima, ten start by mě taky docela zajímal
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1184, 1185] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35532 Dnes v 01:52 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37