globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kola,motard a enduro
28.2.2009 v 18:20
zdravim
mam husaberga fe 650e a chci ho dat na motardovy kola ale nevim na jakej typ?ted tam mam jakousi sjetou mitasku,nahovno je!na zadek chci 18ku a na predek 17ku muze to tak byt nebo sou lepsi obe 17?
diky

Kola,motard a enduro

10.3.2009 v 19:30 | Nahoru | #1
nikdo se nechyta? nebo nikdo nechcete rict ja jakych kolech a pneumatikach jezdite?????????????:(

1 reakcí na tento příspěvek Kola,motard a enduro

11.3.2009 v 07:46 | Nahoru | #2
proč na zadek 18ku??

(reakce na) Kola,motard a enduro

11.3.2009 v 11:54 | Nahoru | #3
Lada.s> jednoducha odpoved protoze mam kolo 18 z endura a nemam kacky na jinej tak ho tam chci nechat jen s nejakou fajn lepivkou jen dopredu se chystam koupit misto 21ky 17ku co rikas? jaky ty stim mas zkusenosti??????????

Kola,motard a enduro

13.3.2009 v 16:58 | Nahoru | #4
Čauves, můj názor je, že je lepší, když jsou na předku i na zadku kola stejný. Kámoš to má tak, jako jsi psal ty, předek 17" a zadek 18" a dvakrát nadšenej z toho není. Taky ho ale trápila finanční situace. No jinak pneu mám na předku 120/70/R17 a na zadku 160/60/R17. Jsou to radiálky od Pirreli a jsem s nima fakt spokojenej. Na asfaltu jak přibitý a v terénu maj aspoň snahu.

Kola,motard a enduro

13.3.2009 v 19:00 | Nahoru | #5
zdarec,chápu že je to o kačkách ale na enduro ráfek 18x2.15 znásilníš silniční pneu tak110-120 motárdy jezdí:př.ráf3,5x17/zad.4.25až5.5x17 a gumy šířka př.120/z.160(150).A pro svižné svezení to chce vykoumat př.brzdu a přitvrdit pérování.Pro závodění se pérování přitvrzuje ale i skracuje a dnes už se jezdí i př.rafky 16,5x3.5. jinak do Husara napasuješ kola jen z husara a KTM, japonci a HUSQ. používaji markantně užší zadní nábu. Ceny jetých motárdových kol startují tak na 15t za sadu.

Kola,motard a enduro

18.3.2009 v 11:35 | Nahoru | #6
takze kdybych daval na predek 2,5x17 a na zadek tak 3,5x17 by bylo na zacatecnika vyhovujici?co presne znamena to cislo 2,5 vyrazeny na rafku?
dik

1 reakcí na tento příspěvek Kola,motard a enduro

18.3.2009 v 11:55 | Nahoru | #7
Taky bych měl jako lamer dotaz - Když koupím nové ráfky, tak je můžu nechat přeplést původníma drátama na původní náboj? Pokud bych chtěl místo zadní 17" dát 18", tak stačí sehnat delší špice a bude to sedět? Je v tom nějaká věda, můžu to svěřit kde komu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kola,motard a enduro

18.3.2009 v 12:17 | Nahoru | #8

Petr-RSV>Taky bych měl jako lamer dotaz - Když koupím nové ráfky, tak je můžu nechat přeplést původníma drátama na původní náboj? Pokud bych chtěl místo zadní 17" dát 18", tak stačí sehnat delší špice a bude to sedět? Je v tom nějaká věda, můžu to svěřit kde komu?



můžeš, ale musí ti sedět počet děr na dráty

(reakce na) Kola,motard a enduro

18.3.2009 v 12:30 | Nahoru | #9
Lada.s>
Tak to je jasné, ale jestli v tom není třeba nějaký háček - třeba že by se neměly špice po rozpletení znovu používat nebo takněco. Ceny samotných ráfků jsou celkem v pohodě, tak o té 18" dozadu začínám hodně uvažovat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 Cruttor 2 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Husaberg FE 650 Husaberg FE 650 Fiascco_ 3 7.10.2018 v 07:56 Folby
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... kuba_312 11 22.9.2018 v 10:00 kuba_312
Ktm vs. Berg Husaberg FE 650, KTM EXC 530 R, Husaberg FE 570 bobomo 3 23.3.2017 v 19:26 srsen600


TOPlist