globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Převrtání motoru sporster z 9 na 12
28.2.2009 v 18:12
Zdravím, neznáte někdo odkaz na nějakou zajímavou stránku zabývající se touto věcí? Klidně i v angličtině. jde mi hlavně o podrobný celkový postup.Modelové roky nemam vyhrazený ani jestly to je stříkačka nebo karbec. Dělám projek do škole . Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání motoru sporster z 9 na 12

2.3.2009 v 12:35 | Nahoru | #1
Zkus www.sportster.org, nebo se preptat v Praze v Pro-Performu, tam maji myslim hodne zkusenosti, nebo na Salamounce Honzy Mullera.
Pokud vim ja, tak muzes koupit cely KIT - valce, pisty, hlavy, Air-intake od H-D za cca 1200,- USD (nutne pretryskovani karbu,popr. prehrani mapy), pokud prevrtavat, musi se to delat ve zvlastnim pripravku, aby se vrtalo za podminek, ktere odpovidaji slozenemu motoru, jinak budes mit z valcu soudky a osadit treba Wiseco pisty.
Kdyztak sem pak hod zkusenosti, taky to do budoucna planuju na naseho 883 udelat.

(reakce na) Převrtání motoru sporster z 9 na 12

2.3.2009 v 15:09 | Nahoru | #2
Teckie> Když to dám všechno nějak solidně dohromady, tak to sem určitě dám.

Převrtání motoru sporster z 9 na 12

3.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #3
Na Šaldě jsem se dozvěděl, že dřív prý stačilo převrtat nebo vyměnit válce, teď je potřeba měnit i hlavy. O tom kitu vím, ale zatím mě těch 883 stačí.

Převrtání motoru sporster z 9 na 12

3.3.2009 v 21:00 | Nahoru | #4
Já jsem si stáhnul kataloq screeming eaglu (pdf) mám za to, že na stránkách harleye v USA a tam je totálně vše co se týká úprav výkonu od různých vaček, přes upravené hlavy na zvýšení kompresního poměru, po zvyšování otáček až o 1000 ot/min. Mezi tím je právě i zmiňovaný kit na předělání 883 na 1200.

Převrtání motoru sporster z 9 na 12

4.3.2009 v 23:10 | Nahoru | #5
Lepší (a levnější samozřejmě) je použít vlastní válce, už jsou "seasoned", prostě prošly mnoha cyklama zahřátí/vychladnutí.
Ten přípravek na vrtání jsou takový desky /torque plates/, kterejma se to při vrtání stáhne takovou silou (momentem), jakou je přišroubovanej válec k bloku a k němu hlavy, aby to bylo dělaný v "pracovních podmínkách", kvůli eliminaci soudkovitosti.

Jasně že každej dealer víc vydělá, když ti prodá kit, než aby tohle dělal, navíc nevím, jaká je tu s tím zkušent (pokud to vůbec na Šal.dělali - ale vyvrtávačku maj,a ty desky nejsou nic složitýho - popravdě ale bych to chtěl nejdřív vidět na vlastní oči, že ty desky maj

Naposledy editováno 04.03.2009 23:12:32

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání motoru sporster z 9 na 12

4.10.2010 v 20:49 | Nahoru | #6
Nevím, jestli ještě někdo po tak dlouhý době zareaguje, ale mám pár dotazů. Za prvé jsem se chtěl zeptat, jestli je na karb verzi rv 99 potřeba po převrtání dělat nějaký úpravy s karbecem (a pokud ano, tak jaký - příp. co pořídit) a jestli je možný použít na tuto verzi i výfuky, který nemají mezi sebou propojení (konkrétně bych chtěl dát Vance & Hines short pro rok 2004-10)? Předem moc díky za rady.

(reakce na) Převrtání motoru sporster z 9 na 12

5.10.2010 v 08:16 | Nahoru | #7
Majk1> Asi ti moc neporadim, ja mam strikacku, ale letos jsem predelaval z 9 na 12 a jsem maximalne spokojeny. Myslim, ze karbec budes muset pretryskovat - je to prece jen o 1/3 vetsi objem. Koukni treba na Dynojet . Oddelene vyfuky taky asi nebudou to prave. Oni totiz i ty nove "oddelene" propojeni maji, dole schovane. Myslim, ze to tam je kvuli nejakemu vyrovnavani tlaku a bez propojeni by mohl jit kroutak dost dolu.

Převrtání motoru sporster z 9 na 12

5.10.2010 v 19:22 | Nahoru | #8
Ahoj, díky za rady. Doladění a příp. Dynojet nechám na odbornících, určitě budou vědět, co s tím. Spíš mě to jen tak zajímalo co mě všechno ještě čeká. Díky

Převrtání motoru sporster z 9 na 12

6.10.2010 v 16:03 | Nahoru | #9
Ahoj Majk!škoda,že jsem to nečetl dřív,ale snad Ti to pomůže! www.nrhsperformance.com a nebo www.zippersperformance.com Tam najdeš kity na konkrétní modely a jsou super buď 1200 nebo 1250!!!!Jsou jak pro karburátorový verze tak i pro stříkačky, tam jsou celý kity i s novou řídící jednotkou a novejma lambdasondama!!!!!Jinak už prej dělá různý kity i na nový modely firma SaS ,na modely o kterým píšeš, 99,je toho mraky!!!!!Jinak se můžeš zeptat u Míry Žižky v Písku, má firmu VMP, tam tu už několikrát dělali a maj s tím zkušenosti!!!! www.vmpmotorcycles.cz Hodně štěstí s přestavbou, čeká mě to do pěti let taky

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání motoru sporster z 9 na 12

6.10.2010 v 16:10 | Nahoru | #10
Jo,ještě k těm vejfukům, to že jsou propojený, řeší v Evropě hlavně emise, takže jak mi bylo řečeno, je to hlavně kvůli ekologii!!!!Jsou prej lepší tlaky v hlavách, ale na spoustu modelů se dělaj doplňkový a propojený nejsou, tak to asi krouťák tolik neovlivní, každopádně,když lidi honěj výkony a krouťáky,používaj nejčastěji výfuk Suppertrap 2:1, teda dva do jednoho a pořádnou koncovku,třeba flat-tracky to tak maji!!!!Dobrý je i DID nebo Rinehard!!!!!!Oba 2:1!!!!ALe pokud předěláš na 1200,tak bych vejfuky otevřel a k tomu upravil i trysky karbce nebo mapu řídící jednotky!!!!Pak by měl jít nahoru jak krouťák tak i výkon!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání motoru sporster z 9 na 12

6.10.2010 v 20:30 | Nahoru | #11
JendaHaDe> Ahoj, moc díky za vyčerpávající odpovědi Co se týče zvětšování objemu, není to ani tak proto, že bych teď nějak cítil potřebu, ale mám motorku v podstě komplet rozhozenou kvůli opravě po bouračce. A když už jsem v tom a budu to pak celý mazlit a skládat dohromady, tak to rovnou chci udělat, abych se tím nemusel zabývat do´budoucna... Jinak sada pístů a příslušenství bude Wiseco a vrtat mi to bude člověk, ke kterýmu mám absolutní důvěru a tímto se zabývá celý život (Bohouš Pokorný z Hovorčovic u Prahy). Zajímají mě hlavně ty karbce, protože když jsem koukal na stránky Dynojetu, tak jsem tam našel spoustu sad, který jsou jak na 883 tak na 1200, z čehož mi vyplynulo, že to bude stejný. Ale samozřejmě tomu rád dám to, co bude nejvhodnější. Výfuky jsem si právě zamiloval tyto - Vance Hines , ale právě mám pocit, že propojené nejsou...

Převrtání motoru sporster z 9 na 12

6.10.2010 v 21:58 | Nahoru | #12
Čus nejedete někdo na sraz HD do Lažánek u Písku kdo by vyrážel v sobotu z Prahy tak sraz v 8 30 u globusu na Černáku návrat k večeru .

Naposledy editováno 06.10.2010 22:04:44

(reakce na) Převrtání motoru sporster z 9 na 12

10.11.2010 v 16:16 | Nahoru | #13
Majk1> Tydle vejfuky Vance Hines si dal kámoš na nightstera a přeprogramoval řídící jednotku fuelpakem,spíš obelstil,a jede mu to jak z praku !!! Asi tedda budeš muset karbec přetryskovat... Někdy si i střelí, ale jinak je to oupně v poho!!!! Z těch bych strach neměl, onehdá mi je doporučovali i na Šaldě v Praze , takže klíííd, budeš spokojenej!!!! Počkej na ten zvuk !!!!! Hodně štěstí při přestavbě

Naposledy editováno 10.11.2010 16:17:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Harley davidson - manuál sportster 883 [1, 2] Harley Davidson XL 883 certisko606 48 31.7.2023 v 15:28 36362
Umístění SPZ - výklad zákona k disk... [1, 2] Harley Davidson XL 883 JetFly 39 14.7.2023 v 10:54 martjan_1098
kick start sportster Harley Davidson XL 883 Adris-ERR 9 9.7.2020 v 09:14 alls
Čištění nádrže od rzi Harley Davidson XL 883 MajklHornet 12 8.9.2019 v 07:59 Slzic
Vysoké otáčky Harley Davidson XL 883 edymor 4 26.8.2019 v 11:01 edymor


TOPlist