Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat . Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání . Prostě práce na 2 minuty .
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....
Z dizajnového hlediska u mě vede letmák . Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý . Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098 , BMW HP2 Sport .....
Oboustraný kyvky jsou taky krásný . Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.
spalovac>Tak hlavne to ma vyznam i zavodniho bike ,protoze u zadniho letmeho kola ti zastane rozeta i brzdovy kotouc na naboji a vymena za mokrou gumu je otazka jedne minuty. U obycejneho cestaku je to vylozene marketing,aby to bylo co nejpodobnejsi GPecku.
Jezdil jsem i na Gilere,ktera mela letmo i predni....opravdu zvlastni pocit
ale podobna modifikace jde udelat i na klasicke vidlici... kdyz kouknes na endurance zavody tak tam povoli matku, vytahnou osu a vytahnou kolo... brzda a rozeta zustavaji na miste... nandaj novy kolo ...