1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě
1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě
tibi>Sednu,škrtnu,jedu bo HONDA......
je jen tenhle týden sem odpověděl na 5 vláken slovy honda je honda
byli to špatný kompresní tlaky, nadměrná spotřeba oleje, zatuhlé brzdy atakdále.
Mimochodem zmínil bych znova známýho kterej si koupil fároška 08 a po zajetí měl spotřebu litr na 1000, tak reklamoval. Šmejd z výroby.
Duvodem nechytani u motorky co je uplne vporadku je obvykle zvetralej benzin. Vypustte benzin povolenim vypustnyho cerviku na spodku karburatoru, zavrete ho a napustte nezvetraly benzin prepnutim kohoutku na PRI. Pokud na tuto polohu netece pres ucpanej kanalek, nebo tuto polohu kohoutek vubec nema, vytahnete podtlakovou hadicku mezi kohoutkem a prirubou karburatoru na strane motoru, vycucnete z ni vzduch a udrzujte v ni podtlak aby kohoutek poustel benzin. Pak ji pripojte zpatky. Pokud se vam z teto hadicky podari nacucnout benzin, mate deravou menbranu v kohoutku a zaplavuje vam to valec na kterej je hadicka pripojena.
2 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě
Lepsi je pred startovanim dat ji na nabijecku tak na 24 hodin.
Samozrejme zkontrolovat a pripadne dolit elektrolyt, pokud to neni gelovka nebo kalciovka.
Pokud mas dobrej merak nebo kamosa, tak pri spustenym starteru by nemelo napeti klesnout pod 8V, jinak je treba dobit, nebo vymenit baterku.
Me motorka startuje bez problemu. po 4 mesicich startovani na tuk :) Akorat mi mlada vyprala klice s ovladacem od alarmu. takze ted uz asi nenastartuju .... :((