globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování v zimě
 
30.1.2009 v 17:26
Vim že to bude znít jako od úplnýho moto-amatéra, ale tim taky sem, tak že si nebudu na nic hrát:) Všeobecné známá věc - motorky v zimě špatně startujou, ale i když špatně, tak startujou, já jsem se rozhodl že ji taky nastartuju a někam se pojedu projet, protože sníh už neni a můj absťák dosahuje obrovských rozměrů.. Co čert nechtěl, motorka mi nechce chytit, mám jí v nezateplený garáži, nic sem s ní na zimu nedělal, protože dokud nebyl sníh tak sem jezdil a dyš sem k tomu včera přišel že nastartuju tak nechce.. Zkoušel sem nahřát svíčku fénem (dont smile!) a stejně nechytla. Nechal sem se roztlačit z kopečka a pak pouštět spojku, blafla ale jakmile se dostala ručička na tachoměru na nulu - chcípla. zkoušel jsem to samý na dvojku, stejnej výsledek, dokud mě tlačili jelo to, dyš sem zastavil, zastavilo se to, ani po 20ti vytlačeních a sjezdech se mi nepodařilo motor natolik nahřát aby mi to chytlo startérem na neutrál, baterku sem tim vybyl, nechal znova nabýt, a stejně nechytla, prosím o rady jak to nakopnout, chtěl bych jezdit, ale nechce se mi čekat dokud nezačne prát sluníčko (mimochodem - všechno sem to zkoušel za zaplýho béňa a sytiče vypnutýho i zapnutýho..)
Předchozí
1 2
Následující

Startování v zimě

30.1.2009 v 17:37 | Nahoru | #1
To téma tu je snad už po 101. Zkus hledat a určitě najdeš to co potřebuješ.

Startování v zimě

30.1.2009 v 17:42 | Nahoru | #2
Tu svíčku musíš nahřát pořádně nejlíp horkovzduškou. A startuj se spojkou ulehčíš tím startéru.... nemusí roztáčet převodovku. 5ešil semvčera to stejný ale pak se umoudřila a chytla.

Startování v zimě

30.1.2009 v 17:51 | Nahoru | #3
nejsi sám....já mám zkušenost, že na start v zimě po delší odstávce je nutná baterie 100%..tedy dobít...a protočit, počkat, protočit, počkat...pokud je to stříkačka, nechat třikrát bez točení po sobě načerpat tlak....

1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě

30.1.2009 v 17:52 | Nahoru | #4
já se omlouvám, že to není k věci, ale moje 2,5 letá dcerka, chce smajlíčky :\ no, podle typů bude asi po mě

Startování v zimě

30.1.2009 v 17:58 | Nahoru | #5
Nevím jak se to mu říká odborně,ale dle mě je to teplotním koeficientem svíčky. Na tu svíčku je prostě velká zima .

Startování v zimě

30.1.2009 v 18:11 | Nahoru | #6
3ak jo chce ji to nahřát pořádně horkovzduškou.... 6ádný abys ju tam zpátky namontoval rukou. Pěkně ju nažhavit

Startování v zimě

30.1.2009 v 18:11 | Nahoru | #7
já jsem startoval minulej víkend,no trvalo to hodně dlouho než se chytla,jak bylo řečeno,na zimu to chce jiný svíčky,nadupanou baterku a trpělivost a nebo nechat mašiny spat a jezdit na kole

(reakce na) Startování v zimě

30.1.2009 v 18:21 | Nahoru | #8
lubin>

Startování v zimě

30.1.2009 v 19:38 | Nahoru | #9
Zkus tam dát teplejší svíčku(myslím tím hodnotu na označení)

Startování v zimě

30.1.2009 v 19:50 | Nahoru | #10
jak ohřát motor u zmrzlý rejže :


Naposledy editováno 30.01.2009 19:52:44

1 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě

30.1.2009 v 21:16 | Nahoru | #11
Sednu,škrtnu,jedu bo HONDA......

Startování v zimě

30.1.2009 v 21:24 | Nahoru | #12
mám vzít horkovzdušnou lampu a napálit s ní svíčku? are you kidding me?

Startování v zimě

30.1.2009 v 21:36 | Nahoru | #13
Já mám moto také v nezateplené garáži a když jsem teď přišel-> otočil bez problémů nastartoval, nechal ohřát a jel.....chytla jako by bylo teplo........prostě Honda je pro mě nej

Startování v zimě

30.1.2009 v 21:39 | Nahoru | #14
Je to divný bo je to Suzuki! Mám v garage 3 stupně a dám sytič brnk a jde. Svíčku máš suchou nebo mokrou??

Startování v zimě

30.1.2009 v 22:55 | Nahoru | #15
svíčku mám samozřejmě suchou:)

Startování v zimě

30.1.2009 v 23:11 | Nahoru | #16
Nejprve dotaz: co mas za motorku?

Startování v zimě

30.1.2009 v 23:13 | Nahoru | #17
Je to to Suzuki GZ 125?

Startování v zimě

30.1.2009 v 23:16 | Nahoru | #18
Jestli se nemohlo stat, treba u GS 500 se stavalo, ze jako to dlouho stalo, tak jak mas ten membranovy podtlakovy karburator, tak kdyz ho rozdelas zeshora, je tam takova membrana, tak s ni staci zahybat... Ony nekdy zavadavaly... Jestli je to na jiny typ motorky, tak napis na ktery...

Startování v zimě

30.1.2009 v 23:17 | Nahoru | #19
ta membrana je hned zeshora toho karburatoru hned pood tim cernym vickem... tak to zkus trochu do ni prstem stouchni a pak napis...

Startování v zimě

30.1.2009 v 23:19 | Nahoru | #20
Nejde ti tam palivo jak mas suchou svicku, plynem otevres jen klapku, ale soupatko se ti nezvedne prave kvuli te zatuhle membrane a tudiz ti tam nejde zadne palivo... videl bych to na to... Tom

Startování v zimě

31.1.2009 v 08:09 | Nahoru | #21
Přesně tak ,po 2 měsících přijdu otočím klíčkem škrtnu a jedu bo jak říká Tibi -HONDA

Startování v zimě

31.1.2009 v 08:13 | Nahoru | #22
Moje motorka v zimě hybernuje tak ji nebudím, ještě by se na mě mohla nasrat jak moje stará když jsem ji probouzel do práce Ale jinak se přikláním k názoru o tý "membláně".

(reakce na) Startování v zimě

31.1.2009 v 08:34 | Nahoru | #23

tibi>Sednu,škrtnu,jedu bo HONDA......


je jen tenhle týden sem odpověděl na 5 vláken slovy honda je honda
byli to špatný kompresní tlaky, nadměrná spotřeba oleje, zatuhlé brzdy atakdále.
Mimochodem zmínil bych znova známýho kterej si koupil fároška 08 a po zajetí měl spotřebu litr na 1000, tak reklamoval. Šmejd z výroby.

Startování v zimě

31.1.2009 v 11:34 | Nahoru | #24
Jezismarja co tu radite rejpat do membran v karburatoru?!!! Tech se vubec nedotykejte, uz takhle maji po letech sklony praskat a nova stoji 2-3 litry. Navic se startovanim nesouvisi, pri startovani maj byt hlavni soupatka zavreny, startuje to pres mala soupatka v komore sytice. To spis to nebude startovat, kdyz je v membrane prasklina pres kterou pronika falesny vzduch ze sani za soupatko, tudiz je chudsi smes.
Duvodem nechytani u motorky co je uplne vporadku je obvykle zvetralej benzin. Vypustte benzin povolenim vypustnyho cerviku na spodku karburatoru, zavrete ho a napustte nezvetraly benzin prepnutim kohoutku na PRI. Pokud na tuto polohu netece pres ucpanej kanalek, nebo tuto polohu kohoutek vubec nema, vytahnete podtlakovou hadicku mezi kohoutkem a prirubou karburatoru na strane motoru, vycucnete z ni vzduch a udrzujte v ni podtlak aby kohoutek poustel benzin. Pak ji pripojte zpatky. Pokud se vam z teto hadicky podari nacucnout benzin, mate deravou menbranu v kohoutku a zaplavuje vam to valec na kterej je hadicka pripojena.

Startování v zimě

31.1.2009 v 14:36 | Nahoru | #25
To není možný, dej tam nabitou baterku, dej sytič a zkus startovat bez přidání plynu. Musí to naskočit. Já se startováním Hondy i Simsona nemám přes zimu jedinej problém. Zrovna dneska jsem byl Simsona projet .







Naposledy editováno 31.01.2009 14:36:51

2 reakcí na tento příspěvek Startování v zimě

31.1.2009 v 20:16 | Nahoru | #26
a jak poznám bez měříče na kolik je ta baterka nabytá? mimochodem, někdo tu řikal ať startuju se spojkou, u maraudera to jinak ani nejde, startér bez spojky nereaguje:)

(reakce na) Startování v zimě

1.2.2009 v 17:02 | Nahoru | #27
olafekk> sssssssekyrou milý Lojzo milý Lojzo

Startování v zimě

3.2.2009 v 00:09 | Nahoru | #28
tak že teoreticky de o to že buď musim vyměnit béňo nebo čekat na hezký počasí... tak že.. béňo:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování v zimě

4.2.2009 v 23:03 | Nahoru | #29
olafekk> Pokud zmeris napeti a ma vic nez 12.2V tak by mela byt baterka ok.
Lepsi je pred startovanim dat ji na nabijecku tak na 24 hodin.
Samozrejme zkontrolovat a pripadne dolit elektrolyt, pokud to neni gelovka nebo kalciovka.

Pokud mas dobrej merak nebo kamosa, tak pri spustenym starteru by nemelo napeti klesnout pod 8V, jinak je treba dobit, nebo vymenit baterku.

Me motorka startuje bez problemu. po 4 mesicich startovani na tuk :) Akorat mi mlada vyprala klice s ovladacem od alarmu. takze ted uz asi nenastartuju .... :((

Startování v zimě

4.2.2009 v 23:23 | Nahoru | #30
ozkoušej jen tag mimo soutěž odkalit karbec(máš li)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist