globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

20.2.2012 v 17:09 | Nahoru | #20071
Neválí se vám někomu doma lámací spojková páčka? Nebo tip kde se dá koupit samostatně a bude stát pár korun? Litr a podobně se mi za ni dávat teda nechce...jde mi o to, že nejde nastavit vzdálenost od rukojeti a to mně sere....brzdu tak nastavenou mám, tu mám lámací, ale ta spojka je na houby a když ji zmáčknu a držím řidítko, tak prostě motor pořád zabírá protože se mi páčka zastaví o zbytek prstů.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

20.2.2012 v 17:13 | Nahoru | #20072
reklamovat to samo nejde protoze na pitbika neni zadna zaruka.....
jo jinak ja vim jak se nastavuje ten tlumic akorat ze at kroutim tim nastavovacim koleckem kam chcu je to porad stejny a predtim to fungovalo.....takze prepokladam ze se neco vevnnitr znicilo pri skoku atd....a jen chci vedet jak to vevnitr funguje.....uz si to nejak spravim sam a repasovat nema cenu kdyz ten tlumic nema prakticky zadnou hodnotu....cca 500-1 tis....a repasa by vysla urco draz....

Pokec pro pitbike/dirtbikery

20.2.2012 v 20:34 | Nahoru | #20073
Tak jsem dnešní celkem chladné odpoledne po škole strávil opět v sedle Ale polňačky jsou hlavně teď pořádně rozblácené a plné kusů ledu a tajícího sněhu, když jsem objížděl jednu obrovskou ledovou plochu, tak jsem málem uvíznul v poli... Sakra, chce to už lepší počasí....


Naposledy editováno 20.02.2012 20:34:44

Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.2.2012 v 16:28 | Nahoru | #20074
Našla se mi zas chvilka, kdy sem se dostal do garáže, tk sem zapojil olej.chladič



(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.2.2012 v 16:46 | Nahoru | #20075

Milagros píše: Zdravim mam x-moto xb 33 a zadni centralni tlumic se mi nevraci z pozice stlaceni....tzn ze stlacit jde normalne ale ve spodni poloze se jakoby sekne a pomalicku se vysunuje zpatky.....dole na tlumici je regulace oleje pri vraceni takze si myslim ze se tam neco ulomilo/znicilo a ten to tlumi jako ze na max.Nevite nekdo jak to rozdelat nebo co s tim....neco odvrtat nebo jak rozebrat zadni tlumic?Pomohlo by i schema jeho konstrukce nebo tak neco.je tam tento tlumic:

www.epitbike.cz/zadni-tlumice/937-zadni-tlumic-xtr140-370mm.html

je me lito to vyhodit kdyz je pul roku stary a netece.....



Mam ten samej, akorát v jiný barvě, ale dal sem za něj blbec 3 litry, loni na jaře, na epitbike.cz ale ještě nebyl. Tyhle čínský tlumiče to je kapitola sama pro sebe, nikdo o nich nic neví, spíš mužem bejt rádi, že se daj vubec sehnat Nedávno sme dávali originál čínský vidle z AGB 35 k týpkovi, co repasuje vidle na velký endura a vrátil nám je se slovy, že z toho neni, že vubec ani neví, jak to rozebrat a i kdyby to rozebral, tk ty díly dovnitř by stejně nešly sehnat...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.2.2012 v 16:48 | Nahoru | #20076

Peřina píše: Neválí se vám někomu doma lámací spojková páčka? Nebo tip kde se dá koupit samostatně a bude stát pár korun? Litr a podobně se mi za ni dávat teda nechce...jde mi o to, že nejde nastavit vzdálenost od rukojeti a to mně sere....brzdu tak nastavenou mám, tu mám lámací, ale ta spojka je na houby a když ji zmáčknu a držím řidítko, tak prostě motor pořád zabírá protože se mi páčka zastaví o zbytek prstů.



Mrkni na pitbike-shop.cz, tam sem je bral za 4kila jednu. I tak je to ale předražený jak svině...

Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.2.2012 v 18:01 | Nahoru | #20077
no me by stacil nejakej obrazek jak to uvnitr funguje u normalniho treba japonskyho tlumice.....bude to asi obslehli stejne .....tak pak bych vedel jak na to......a na pita sem uz dal jinej tlumic z R6 jen sem si musel vyrobit prepakovani.....a funguje to mnohem lip a je vsemozne nastavitelnej takze bude dobrej i na motard trat.....

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 00:04 | Nahoru | #20078
Je tu zase celkem mrtvo

Ještě mě napadlo, jak je to vlastně se sytičem u Xmotos? Když je moto studená, dám páčku sytiče úplně nahoru a nastartuju. Hned za chvilku jí dám do prostřední polohy, ale plyn musím lehce držet rukou. (i v horní poloze)... Až se motor trochu trochu zahřeje, dám páčku úplně dolu a jedu.. Alespoň tak mi to bylo řečeno od kamaráda bývalého majitele, který zprostředkovával prodej..

Ale říkám si, jestli to náhodou nedělám špatně, protože když moto nastartuji se sytičem, tak má volnoběh normální, možná až moc nízko, musím tomu trochu pomáhat, ale jak se moto zahřívá a já dám sytič úplně dolu, tak se najednou volnoběh zvýší a je až moc vysoko.. Takže dělám něco blbě já a nebo je potřeba vyčistit/přenastavit karbec? Působí to na mě, jako by to fungovalo přesně naopak...

Naposledy editováno 26.02.2012 00:04:48

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 10:11 | Nahoru | #20079
Michael24> Jelikož já mám celkem rozladěný karbec tak musím tak 5 min zahřívat. Ale k věci...když dáš nahoru páčku tak se ti obohatí směs o benzín a tak to nejde do otáček...uprostřed už to tolik neobohacuje, ale ještě trochu jo, ale otáčky se malinko zvednou... a když máš páčku dole tak to máš "normální" a zase tam jde míň benzínu než předtím a to znamená že se to ochudí směs a vyjdou ti otáčky nahoru...moc srozumitelně nenapsal

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 10:46 | Nahoru | #20080

Michael24 píše: Je tu zase celkem mrtvo

Ještě mě napadlo, jak je to vlastně se sytičem u Xmotos? Když je moto studená, dám páčku sytiče úplně nahoru a nastartuju. Hned za chvilku jí dám do prostřední polohy, ale plyn musím lehce držet rukou. (i v horní poloze)... Až se motor trochu trochu zahřeje, dám páčku úplně dolu a jedu.. Alespoň tak mi to bylo řečeno od kamaráda bývalého majitele, který zprostředkovával prodej..

Ale říkám si, jestli to náhodou nedělám špatně, protože když moto nastartuji se sytičem, tak má volnoběh normální, možná až moc nízko, musím tomu trochu pomáhat, ale jak se moto zahřívá a já dám sytič úplně dolu, tak se najednou volnoběh zvýší a je až moc vysoko.. Takže dělám něco blbě já a nebo je potřeba vyčistit/přenastavit karbec? Působí to na mě, jako by to fungovalo přesně naopak...


Děláš to dobře, poloha nahoře-nakopnout-ihned přepnout na prostřední polohu-vyrazit na lehkej plyn-asi po minutě za jízdy přepnout na dolní polohu a frčí se. Plnej plyn ale dávej až po řádnym zahřátí motoru. Volnoběh si nastav při plně zahřátym motoru tim šroubkem s pružinkou.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 15:03 | Nahoru | #20081
Díky za odpověď, to jsem potřeboval slyšet.. Jenom ještě dotaz, když tedy snížím volnoběh při zahřátém motoru, logicky se tím sníží i otáčky studeného motoru hned při nastartování, ne? To by byl celkem problém, protože tam je to teď OK, naopak až dost nízké, že se to kolikrát neudrží a chcípne, musím trochu pomáhat plynu heftem...

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.2.2012 v 21:37 | Nahoru | #20082
čao, chlapi, jak jste vyřešili horní kryt kyvky mě se tam ta guma na začátku ojebavá a drhne mi to o ten šroubek.. nemáte nějaké řešení ať tam ten řetež nejebe? těch 6 kil za řetěz by mi bylo líto...

Naposledy editováno 27.02.2012 21:37:48

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 08:49 | Nahoru | #20083

Michael24 píše: Díky za odpověď, to jsem potřeboval slyšet.. Jenom ještě dotaz, když tedy snížím volnoběh při zahřátém motoru, logicky se tím sníží i otáčky studeného motoru hned při nastartování, ne? To by byl celkem problém, protože tam je to teď OK, naopak až dost nízké, že se to kolikrát neudrží a chcípne, musím trochu pomáhat plynu heftem...


Hle u těhle karbeců to na studeňáka moc volnoběh nedrží, nejlíp je jak sem psal hned po nastartování vyrazit na lehkej plyn, jak se zahřeje, tk už bude držet volnoběh v pohodě. A čim je větší zima, tim dýl se motor zahřejvá.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 08:54 | Nahoru | #20084

galOs píše: čao, chlapi, jak jste vyřešili horní kryt kyvky mě se tam ta guma na začátku ojebavá a drhne mi to o ten šroubek.. nemáte nějaké řešení ať tam ten řetež nejebe? těch 6 kil za řetěz by mi bylo líto...

Tohle sem řešil taky u svý xb33, na ooracing sem si objednal takový silonový destičky na kyvku, kilo za jednu myslim, jednu sem dal nahoru, druhou na spodek kyvky, mrkni ke mě do deníku, někde tam bude fotka. Nebo jesli máš silon nebo pertinax, mužeš si to vyrobit.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 10:53 | Nahoru | #20085
Zdar lidi. Mám v plánu si koupit pita, protože sem měl možnost se na tom několikrát svézt a zaujalo mě to. Původně jsem chtěl nějakého toho čínského, páč kámoš co mi ho pučil říkal, že motor je celkem ok a zbytek se dá poladit svépomocí... Ale čím dýl sem nad tím přemýšlel a brouzdal netem, tím víc mě začali zajímat ty dražší (lepší?)... Nakonec jsem si vybral s největší pravděpodobností Stompa z140 crf 70 nebo jeho levnější variantu WPB z140 crf 70. Máte s nima někdo zkušenosti? Budu rád za každou připomínku. Jedná se mi hlavně o to, jestli bude hodně znatelný rozdíl ve výkonu, který mezi nima je 2 HP a taky o kvalitativní zpracování. Díky

Naposledy editováno 28.02.2012 11:07:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 10:58 | Nahoru | #20086

martyol píše: Zdar lidi. Mám v plánu si koupit pita, protože sem měl možnost se na tom několikrát svézt a zaujalo mě to. Původně jsem chtěl nějakého toho čínského, páč kámoš co mi ho pučil říkal, že motor je celkem ok a zbytek se dá poladit svépomocí... Ale čím dýl sem nad tím přemýšlel a brouzdal netem, tím víc mě začali zajímat ty dražší (lepší?)... Nakonec jsem si vybral s největší pravděpodobností Stompa z140 crf 70 nebo jeho levnější variantu WPB z140 crf 70. Máte s nima někdo zkušenosti? Budu rád za každou připomínku. Jedná se mi hlavně o to, jestli bude hodně znatelný rozdíl ve výkon, který mezi nima je 2 HP a taky o kvalitativní zpracování. Díky



Cinske jsou vsechny, kvalita asi trochu vyssi je, ale imho to za ty prachy nestoji, osobne jsem mel se Stompem vice problemu nez jini s levnymi pitbiky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 11:09 | Nahoru | #20087
SirIndy> Tomu se mi nechce věřit, ale na druhou stranu asi víš o čem mluvíš. Chceš tím teda říct, že je fuk, jestli koupím stompa za 25 nebo xmotos za 20 - bude to přibližně to samé? A co si myslíš o tom rozdílu ve výkonu? je u takového stroje poznat 2 HP ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 11:39 | Nahoru | #20088

martyol píše: SirIndy> Tomu se mi nechce věřit, ale na druhou stranu asi víš o čem mluvíš. Chceš tím teda říct, že je fuk, jestli koupím stompa za 25 nebo xmotos za 20 - bude to přibližně to samé? A co si myslíš o tom rozdílu ve výkonu? je u takového stroje poznat 2 HP ?



Nevim, mel jsem moznost srovnat jen 125ccm vs 160ccm... Ale motory YX si kazdej ohledne vykonu chvali - Xmotos je uz ale pouziva taky a tusim ze Xmotos 160 je za cenu Stompa 140 - a 160 vs 140 to uz je hodne znat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 12:45 | Nahoru | #20089
SirIndy> rozdíl mezi 140 a 160 by měl být přibližně stejný jako 125 vs 140, ne? Tak já už nevím co vybrat kurňa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 12:51 | Nahoru | #20090

martyol píše: SirIndy> rozdíl mezi 140 a 160 by měl být přibližně stejný jako 125 vs 140, ne? Tak já už nevím co vybrat kurňa...



O trosku vetsi, ja myslel ze resis rozdil mezi 140 Lifan a 140 YX. 125 mi prisla slaba. Ja kdybych kupoval znovu pita tak jdu do Xmotos 160ccm na 17"/14" kolech (stejna cena jako Stomp 140 na 14"/12").

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 12:53 | Nahoru | #20091
SirIndy> No a rozdíl mezi X-motos a Xmotos? Myslím, že jedna z nich je napdobenina a je to těžko rozeznatelné...

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 14:27 | Nahoru | #20092
mam x-moto 160 ccm s YX motorem a dobry.....akorat sem uz odrovnal karter a s tim zarvala i prevodovka,pak sem menil retez,odesel zadni tlumic,jinak zatim vse drzipac to nejpodstatnejsi co se mohlo posrat se uz posralo jo a uz mam vychozeny predni tlumice....takze sice sem do toho nacpal dalsich cca 7-8 tis za dily a servis ale asi cenove je to lepsi nez japonec za kteryho bych dal 2x tolik a za tu zabavu to stoji.....ale predtim sem mel x-moto 140 s tim starsim motorem a to me vydzelo rok a pul bez jedine vady....teda na motoru....a tu 160 ccm mam od leta minulyho roku........

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 14:44 | Nahoru | #20093

Milagros píše: mam x-moto 160 ccm s YX motorem a dobry.....akorat sem uz odrovnal karter a s tim zarvala i prevodovka,pak sem menil retez,odesel zadni tlumic,jinak zatim vse drzipac to nejpodstatnejsi co se mohlo posrat se uz posralo jo a uz mam vychozeny predni tlumice....takze sice sem do toho nacpal dalsich cca 7-8 tis za dily a servis ale asi cenove je to lepsi nez japonec za kteryho bych dal 2x tolik a za tu zabavu to stoji.....ale predtim sem mel x-moto 140 s tim starsim motorem a to me vydzelo rok a pul bez jedine vady....teda na motoru....a tu 160 ccm mam od leta minulyho roku........



Jo tlumice odejdou casem kazdymu, ale tou tvou prevodovkou ho nestras, to je rarita, ktera se stala snad jen tobe.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 14:53 | Nahoru | #20094
asi jo.....no az mi odejdou tlumice tak asi koupim uz ty z pistara....

Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 15:03 | Nahoru | #20095
Já vám nevím... Nejdřív sem chtěl právě nějakou tu čínu (stomp je možná taky, ale beru ho jako nečínu) a pak sem se zas rozhodnul zainvestovat a koupit stompa... Jsem z toho jelen... Takže jen tak dál - sem s názorama, radama a hlavně zkušenostma!!!!

Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 15:15 | Nahoru | #20096
A jak se to teda má s tím značením? je X-motos to samé jako Xmotos nebo ne? A jak to poznat?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 15:29 | Nahoru | #20097
měl by jsi poznat jestli se nejedná kopii podle výrobního štítku ikdyž teď už asi budou ty napodobeniny skoro všude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 16:03 | Nahoru | #20098
djevoo> Tak to si mi moc nepomohl... Takže koukat na výrobní štítek, ale nemusí to být podle toho poznat? Jaký je mezi nima teda rozdíl? Koukal sem na google a jediný kdo to nabízí je dvmoto zlín, což mi vyhovuje - mám to blízko, ale proč to neprodává nikdo jiný?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 16:41 | Nahoru | #20099
Hele, já jsem tohle řešil loni...byl jsem se na toho Stompa podívat a teda nic moc....Chtěl jsem 140 KZ a když jsem to viděl v reálu, tak mi spadla čelist...podle fotek super, ale naživo horší ( novej ). To KZR je už na první pohled lepší/kvalitnější a potvrdil mi to i prodejce. Nakonec jsem sehnal to co mám...Pitsterpro X2 140 R za hodně slušný prachy ( koupil mladýmu malý KTM a potřeboval prachy ), měl to asi 12ti letej kluk a jeho táta je motokrosař, tak mu to nechal docela vytunit ( plyn, řidítka, gripy, řetěz, gumy, haltry, výfuk atd.) a vychytal to co bylo průserový a já si nemůžu stěžovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.2.2012 v 16:54 | Nahoru | #20100
Peřina> No jo, ale takové štěstí má jeden ze 100 a těžko to budu zrovna já. Navíc bych raději novou. Takže mi spíš řekni, co si myslíš o tom xmotu a nebo jestli o něm víš něco konkrétního budu ještě radši. Já nepotřebuju bůh ví jakou super mašinu. Hlavně aby to trochu jelo a abych strávil víc času venku než v garáži...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist