Téma: Powercommander USB III na ZX10R nastavení
 
18.1.2009 v 21:22
Ahoj. Nainstaloval jsem novej powercommander na ZX10R a není k němu bohužel čeština. NAhrá jsem tam i mapu.Motku nastartuju vše v pohodě, ale rád bych věděl nečí zkušebnosti jakou mapu tam dát a tak. Prostě nevím jestli to mám opravsu dobře nastavené. Díky za info.

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

20.1.2009 v 17:41 | Nahoru | #1
Pozri na www.dynojet.com tam su mapy priamo na kazdy motocykel odbrzdene od serioviek az po rozne upravy len stiahnut a nahrat do commandera.

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

20.1.2009 v 17:49 | Nahoru | #2
jj, vyber si tam z přednastavených. Vybereš si tam typ výfuku a filtru a tu tam nahraj. Ještě tam máš možnost srovnat si válce, ale to bych raději nechal profíkovi.

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

21.1.2009 v 11:12 | Nahoru | #3
Určitě to chce doladit na brzdě....

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

21.1.2009 v 12:06 | Nahoru | #4
Kwaker81-Zdenal>Jakej je v tom rozdil? mam to nachystane take doma...Co mas za vyfuk a za filtr?

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

21.1.2009 v 12:23 | Nahoru | #5
kwaker-zdenal: mapu nejlepe nahrat takovou co byla vytvorena pro motorku se stejnejma upravama jako mas ty - u te mapy byva popis(treba filtr KN,koncovky (slip on) akrapovic)) kdyz mas ten samej set up... tak tahle mapa by mela byt jakz takz OK...

jelikoz se ale i stejnej model motorky lisi kus od kusu "kazdej kus se jinak povede" kvuli vyrobnim tolerancim atd... tak je jeste moznost nechat si na brzde udelat tzn "custom" mapu, kdy se ta dana mapa ladi primo na konkretni stroj - to by mela byt ta varianta kdy se z motorky dostane max ... ale je klidne mozne ze se tahle mapa "na miru" nebude prilis lisit od te "z CDecka" nebo ze se ten rozdil nepozna pri jizde....

pak je asi nutnost tu mapu delat na brzde, pokud mas nejake neobvykle, specificke upravy, predelanej airbox, jine vstrikovani, NOS, vacky, zvetsovanej objem... atd...

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

21.1.2009 v 13:17 | Nahoru | #6
Kwakez-zdenal: Jak pisou ostatni,nahraj tam tu prednastavenou z powercommander.com nebo tu,ktera se tvoji sestave blizi nejvic. Ve volnu bych ale stejne zajel na brzdu. Moje zkusenost,ze i z ty origo mapy urceny primo pro moto a vyfuky a filtr mi L.Esner vykouzlil dalsich par koni a to v celem prubehu,nehlede na to,ze ten motor jde od nej lip..nehoupe,nestrili a td

Powercommander USB III na ZX10R nastavení

21.1.2009 v 16:27 | Nahoru | #7
Díkec hclapáci zua rady. Mám tam výfuk Viper a KN filtr. Už to také řeším s technikem v DK moto a ten mi vybere nejvhodnější mapu a když by bylo púotřeba oddladí mi to na brzdě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist