1 reakcí na tento příspěvek Obytné auto
1 reakcí na tento příspěvek Obytné auto
spousta lidí to řeší obytňákem s koulí a přívěs (někdy uzamykatelný kapotovaný) na motky. ale zase je to dražší, zvlášť na placených dálnicích. a některá země vyžadovaly tachograf při překročení 3,5 tuny celkové hmotnosti
Prostě mi vyšlo,že je lepší to prodat i vzhledem k ekonomické rozvaze-když sečteš náklady na pořízení,provoz,různé poplatky za daně,parkování(mimochodem v kempu třeba v Itálii dáš takový balík,že můžeš bydlet v průměrném hotelu),tak mi vyšly takové náklady na ujetý kilometr,že jsem málem omdlel...
V mém případě bylo lepší si pořídit auto s koulí a vozík a vyjíždět kam chci,přespat v hotelu a zase zpět a byl jsem na desetině nákladů za rok proti mobilhome... ,nehledě na to,že auto mi slouží jako druhé v rodině pro ženu . P-H.
Naposledy editováno 09.01.2009 08:54:48
Ale!
Byl jsem v kempu nemobilní. Když jsem někam chtěl jet, musel jsem opustit svoje místo v kempu a po návratu občas bylo obsazený. A to nemluvím o balení roztahaných věcí.
Jako lepší se mi osvědčil obytný přívěs. Ten v kempu prostě necháš.
Ovšem já s sebou nevozil motorku. Ta by tyhle problémy řešila.
Už si představuji takovou krásnou dovolenou - leje a leje, mašina pod plachtou venku, já v nepohodlném obytňáku (kvůli převozu motorky si ho člověk moc nevyčinčá), autem na výlet taky nemůžu ... no supééér
1 reakcí na tento příspěvek Obytné auto
Byl jsem v kempu v Horní Vltavici a přijel tam párek Holanďanů na Hondě GL1500 GoldWing. A za sebou táhli dvoukolový přívěs (měl na motorce kouli ISO 50, či jak se tomu říká).
Ten přívěs byl skoro jak můj obytný přívěs za auto!
Z vozejku vytáhli stan, model "plátěný hrad", do kterého by se vešel skautský oddíl i s vedoucím. Vozejk pak zatlačili do stanu a i tak jim tam zbylo místo "na golfové hřiště". Ráno odjížděli v klídku na mašině a vše nechávali ve stanu.
Ten chlápek měřil tak 175 cm a vážil 65 kg. Nechápu, jak s tou soupravou jezdil po Evropě, ale evidentně to bylo super.