Naposledy editováno 02.01.2010 18:00:47
3 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Takto vypadaji moje vrataky po 100 km jizdy terenem. V podstate uz vubec neberou a zadni kolo hrabe na kazdym povrchu. Na ledu je to jak na klouzacce.
Toto urcite neni reseni. Aspon pro me ne. Mozna na nakych vydechlych dvoutaktech se to tak rychle nesjizdi, ale na 450 4T to jde do sracek nehorazne rychle.
Jestli tu gumu nekdo chce, tak at se prihlasi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
No já se v příštím týdnu pokusím dát Texy a snad, když je dám na chemopren, tak nedopadnu jak Martin. Do předu mám v plánu dávat vruty do sádrokartonu a zkrátím je, aby vyčnívali zhruba jen půl centimentru Snad to bude alespoň chvíli fungovat
Naposledy editováno 19.12.2010 17:58:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
noend píše: Honza XT>
No já se v příštím týdnu pokusím dát Texy a snad, když je dám na chemopren, tak nedopadnu jak Martin. Do předu mám v plánu dávat vruty do sádrokartonu a zkrátím je, aby vyčnívaly zhruba jen půl centimentru Snad to bude alespoň chvíli fungovat
Misto chemoprenu bych dal vterinovy lepidlo.
Vruty do sadrokartonu jsou relativne OK, ja jsem je ale nechal tak 9 mm a to uz je moc a par se jich ohlo. Jeste lepsi budou klasicky vruty do dreva, ty jsou silnejsi a neohnou se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Honza XT píše:
Takto vypadaji moje vrataky po 100 km jizdy terenem. V podstate uz vubec neberou a zadni kolo hrabe na kazdym povrchu. Na ledu je to jak na klouzacce.
:)
Záleží kde jezdíš...já se dnes projel mimo jiné po přehradě-kde je čistý led...a problém nemám...km mám nalítaných více jak ty a tvoje 450 je oproti moji polaďěné 525 "slabší odvar"...Problém spíše vidím u tebe ve vysokých a kulatých matkách s podložkama,které já mám zarvané v gumě...a potom kolik toho jedeš po asfaltu a jak tam za to taháš...
[img]
[img]
[img]
Naposledy editováno 19.12.2010 18:41:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Honza XT píše: Misto chemoprenu bych dal vterinovy lepidlo.
Vruty do sadrokartonu jsou relativne OK, ja jsem je ale nechal tak 9 mm a to uz je moc a par se jich ohlo. Jeste lepsi budou klasicky vruty do dreva, ty jsou silnejsi a neohnou se.
No uvidíme, Vteřinový lepidlo jsem měl původně v plánu, ale nakonec jsem koupil nějakej speciální chemopren, kterej byl trošku dražší než obyčejnej, ale zase je na něm napsáno, že je na Velmi namáhané pružné spoje Tož uvidíme jak to dopadne, jelikož jsem na motorce zase skoro dva týdny neseděl, tak testování těch gum bude opravdu objektivní, pač zase budu řádit jak pominutej a motorku budu držet pod krkem co to dá Chuděra, ta si se mnou zase užije
Naposledy editováno 19.12.2010 18:26:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
V matkach problem nebude, sjizdi se sroub, ne matka. Mozna mne ale prodali naky cinsky zmetky. Pujdu jim to do Ferony vratit - i s gumou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Bestgrip recommends two types of cyanocrilated glues, one, that is the transparent has the characteristic of being very aggressive and the other colour, the black, has the caractheristic of being more elastic. These glues are produced by various brands, here are some examples:
Transparent: Loctite 496 Loxeal 14 Cyberbond 1070/1008
Black: Loctite 480 Loxeal 29 Cyberbond 2243
zdroj: http://www.best-gri...glior_rendimento.asp
Honza XT píše: rupair>
V matkach problem nebude, sjizdi se sroub, ne matka. Mozna mne ale prodali naky cinsky zmetky. Pujdu jim to do Ferony vratit - i s gumou
JJ,ony už stejně vytáhnout nepůjdou...ale je fakt,že mne letos 8-mičky taky mizí rychleji než minulý rok 6-ky...a na té přehradě je mezi 6-kama a 8-mičkama ku.evský rozdíl...Kámoš už to taky ojel na matky,ale ten najede více po asfaltu..než v terénu(přejezdy).Zkus v té Feroně kouknout po větší tvrdosti,když už tam budeš...Jinak,kdyby jsi měl normální matky s hranama-ty berou o poznání lépe,i když už máš šrouby sjeté a nemizí tak rychle...
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Zábava k nezaplacení!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Naposledy editováno 20.12.2010 12:32:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Já jsem po včerejším testu přesvědčenej o nejlepší možný kombinaci - pěkná vysoká penumatika + 6tky vruty. Jsou dvakrát tvrdší než šrouby a je to na životnosti dost znát, a v podmínkách jaké jsou teď u nás (zmrzlá půda, 10 cm sněhu) fungují perfektně. Navíc tenký vrut i když se napůl ojede tak je pořád špičatý, narozdíl od matky.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Já mám hroty druhou zimu,jezdím dost extrém a chybí mě cca 8 hrotů. To je divný...
Každopádně jsem zvědavý,co vymyslíte za šrouby,ale jak tak koukám,tak vesměs to moc nevydrží,ty samodoma výroba....
Nebo tu má někdo něco,co drží?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
rupair píše: prackarr> Jak to tak sleduji,tak je spokojen jen Vespa a kluci co mají namontovány origo vruty od Toma...(Zatím to z nich myslím nikdo nereklamoval...)
A já...
Já si fakt nemohu stěžovat. Letos máme cca 15MTH,loňskou zimu nevím,ale myslím,že minimálně 30MTH. Já mám na zadku pryč 4 hřeby, v předu 1,syn v zadu 1,v předu nevím,to jsem se nedíval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Nejezdím teda nikdy po silnici,ale jezdím mezi kameny,led a sníh.
Naposledy editováno 21.12.2010 20:36:32
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
prackarr píše: A krom toho skoro můbec neubývají.
Nejezdím teda nikdy po silnici,ale jezdím mezi kameny,led a sníh.
Jasně,vracíme se k loňské polemice....ale máš recht,nad "origo"prostě není...