Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak sem pořídil na zimu čínskou jebku, přesně, jak píšou lidi, po jedný mth v terénu (zmrzlý pole) ohnutý řidítka, vytaženej řetěz, popraskanej bowden plynu, ulomenej držák statovacího tlačítka, prasklej šroub, co drží plynovej heft při pokusu o dotažení, ale jinak super stroj, prdel největší, jak je to zmrzlý, tak to krásně klouže, na čtyřku to driftuje při plynu, prostě funfaktor obrovskej Jo a taky to bude chtít nějaký chrániče, mlátim ssebou vo zem furt
Ta cena mi prijde zajimava. Jsem z prvniho prispevku myslel, ze je to potbike, takhle mi to fakt neprijde drahy.
Jo sem tam neco upadne, ale verim, ze dulezity dily budou drzet.
V mrazech toho znicis mnohem vic uz proto, ze je vsechno zmrzly, krehky, pri priznivy teplote by i ty plasty neklekly tak jednoduse.
Alda> Jojo, to je jasný, začal sem na tom blbnout v -10ti, tak to všechno popraskalo, ale třeba dneska sem si dal hodinu lesem, i mimo cesty zcela neplánovaně, několikrát sem nevyjel kopec, rokli, několikrát cesta prostě skončila a musel sem improvizovat, takže ta motorka často byla horizontálně, ale jak je tepleji a ty věci už sou olámaný, tak škody žádný Ale teda měl pravdu kámoš, že bych měl začít posilovat, hodina offroadu je jako celej den na lyžích