globalmoto_kveten





Téma: Nová jebka v garáži:)
 
4.1.2009 v 14:13
Tak sem pořídil na zimu čínskou jebku, přesně, jak píšou lidi, po jedný mth v terénu (zmrzlý pole) ohnutý řidítka, vytaženej řetěz, popraskanej bowden plynu, ulomenej držák statovacího tlačítka, prasklej šroub, co drží plynovej heft při pokusu o dotažení, ale jinak super stroj, prdel největší, jak je to zmrzlý, tak to krásně klouže, na čtyřku to driftuje při plynu, prostě funfaktor obrovskej Jo a taky to bude chtít nějaký chrániče, mlátim ssebou vo zem furt














1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 19:23 | Nahoru | #31
PetrXX> Hele, nejsem zvyklej na jednobuch 100 kilo, takže mi ted´ připadá dostačující, hned tam nakopat kvalty, na dvojku to furt driftuje, zajíždim to, takže ted´ jen čvrt půl plynu a hlavně je zmrzlo a led všude i po poli, takže to fakt pekelně klouže, až to zajedu a budu mít víc naježděno, tak to bude samo slabý, ale jsem mimo silnici začátečník, takže se spíš učim, jak to správně ovládat jen zadním kolem. Je to prostě traktor, jede od začátku, jednička je zbytečná, na dvojku vyjedeš všechno:)

Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 19:33 | Nahoru | #32
Žádný předsudky, zajímaji mě skutečný postřehy co to vydrží a jak to jezdí....máš možnost porovnat s nějakou japonkou cross?

(reakce na) Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 20:27 | Nahoru | #33
chlumakFZS600> ta dvojka zni dobre

Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 22:02 | Nahoru | #34
no hezky

1 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 22:17 | Nahoru | #35
to maš pit bulla?psíka

(reakce na) Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 22:25 | Nahoru | #36

Mar_o-46>to maš pit bulla?psíka


Nene, amstaff, fenka, 5 let, domácí mazel, bojová, protože se bojí

1 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 22:32 | Nahoru | #37
Kurva, to zmrzlý pole ale muselo bejt tvrdý, v tu chvíli to tak nevypadalo, ale nějak se to rozleželo



Zejtra se mi pude do práce asi blbě

Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 22:54 | Nahoru | #38
Mam vodníka 250 čína...po několika vyjížďách jsem ulámal páčky, kryt řetězu, blinkry a tak...vše v důsledku mé blbosti a pádů...pokřtil jsem to pádem na kolej, kdy jsem urazil kryt vodního čerpadla...ten jsem vyměnil, ale v samotnym těle čerpadla je štěrbina, takže teď občas dolejvám vodu...přední vidle tvrdý jako krává...celkově ne moc použitelný, ale nadruhou stranu za ty peníze se s tim taky nechá nablbnout...ale už jsem na tom strávil fakt mrtě času...ze začátku vždy třeba po 5 minutách nešla dalších 5 minut nakopnout ...svíčka NGK, vše cajk, ale nešla...no teď jsem vyměnil tu jejich směšnou hadičku na benzín, jinej karbec z jinýho lepšího čínskýho dirtbajku a už nechcípala...pro sychr jsem i nabyl baterku a točil to startérem...akorát jednou se jí moc nechtělo, ale startér to rozběhal, takže cajk...občas ale stejně měla trochu tendenci poškubávat a jakoby vynechávat..nevim čim to..připravuju o celym tomhle projektu, ale dost podrobnej materiál z krabice až do totální devastace, tak se těšte..zatim jsem ve fázi ničení na kopačkách...v garáži jsou připravený ještě motardy... Jinak pořizovačka tohohle na první pohled přitažlivýho vehiclu je 47 tisíc... Jak to s tim doopravdy je se dozvíme cca na jaře...



Naposledy editováno 04.01.2009 22:56:11

Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 23:06 | Nahoru | #39
kdyby nekdo chtel tak je na prodej toto:

http://www.motoinzer...oto/246729-xb31.html

(reakce na) Nová jebka v garáži:)

4.1.2009 v 23:29 | Nahoru | #40
chlumakFZS600> koukám že máš stejnou myš X7 ... už me pěkne sere je to herní mys a kolečko si dělá co chce .. jinak ty nohy sis doprasil pěkně na takovy mrdce ,nejezdi v teplákách

Nová jebka v garáži:)

10.1.2009 v 16:28 | Nahoru | #41
Takže zhodnocení po 4 mth: závažná závada zatim žádná, jede jak z praku, je to pekelně umrzlý, takže se to ani malinko nezakusuje, zkrátka mazec:))) Po dnešním válení se na tvrdým poli už sou řidítka ohnutý na obou stranách jak na supersportu, ale v garáži už čekají nový pevný:) Plasty odpadali skoro všechny po obou stranách, přední blatník pryč, kryty vidlí taky rozlámaný, zkrátka všechen plast v tomhle mrazu je jak polystyren Spojková páčka zlomená, jinak co je kovový zatim docela drží, plastový věci jsou jak skleněný... Vyměněnej olej...

Nová jebka v garáži:)

10.1.2009 v 17:30 | Nahoru | #42
Jsi usetril litr za polepy..mel jsi rict, ze nechces ani plasty, treba by ti jeste dvojku slevili Jinak jsme zvedavi na pokracovani pribehu..zalusk na takovyhle zimni vyblbnuti ma asi vic lidi

Nová jebka v garáži:)

11.1.2009 v 12:59 | Nahoru | #43
Dej nové foto jak vypadá motorka dnes...... a co noha?

1 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

12.1.2009 v 17:19 | Nahoru | #44
Tak, už na tom fakt neni skoro nic, fotky z jízdy zatim nejsou, nefunguje mi spolehlivě v tom mrazu foták, tak aspoň z mobilu moje polovička, má zlomený žebro, tak na tom extra neblbnula





Jo a noha je špatná, v sobotu sem to na levým kotníku eště několikrát trochu přiživil, holt v pohorkách to neni vono, ale dneska mi volali z krámu, že už pro mě maji nový krosový boty, tak pohoda

Naposledy editováno 12.01.2009 17:24:10

Nová jebka v garáži:)

12.1.2009 v 17:46 | Nahoru | #45
To je nářez. Za ty prachy asi velkej zdroj zábavy, adrenalinu a pohmožděnin. Radši se před nasednutím pořádně ožer, páč ořralý sou nesmrtelný

Nová jebka v garáži:)

12.1.2009 v 17:47 | Nahoru | #46
tolik radosti, no a co teprov kdyby to byla nejaka krosina

(reakce na) Nová jebka v garáži:)

12.1.2009 v 17:47 | Nahoru | #47
chlumakFZS600> Mám podobnou. Akorát malou 140ccm je to funystojek Spokojenost největší Rozepsal sem se v profilu v deníku. Ta 140 na kolech 17/14 je fakt hračka. Kamoš má dokonce xb 36 ta je na kolech 14/12 to je uplny prcek

Nová jebka v garáži:)

13.1.2009 v 12:31 | Nahoru | #48
Jo a chrániče sem objednaval hned po první vyjíždce

1 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

17.1.2009 v 15:01 | Nahoru | #49
Takže, dnes najety 2 mth po lese a loukách a polích. Celkem najeto 6 mth. Plasty nadále odpadávají při každým praštění o zem:)







Jinak začíná se ozývat z motoru divný chrastění při záběru jedničky a dvojky z nízkejch otáček po přeřazení, osobně typuju spojku. Tlumení, jak někteří psali, není jen pérování, ale tlumí výborně, možná je to zbytečně tvrdý, ale to pošteluju časem. Motor jede výborně, dvojka vyjede skoro všechno, v lese v náročnej technickejch pasážích sem někdy musel za jedna, ale to bylo vyhrabávání se po skoro kolmý stěně. Jednou sem nezvlád z půlky zamrzlej brod a při výjezdu se mi to na ledu utrhlo a trochu sem se vykoupal, ale pohoda
To chrastění začnu řešit, až se trochu oteplí, zatim je to v pohodě a když se dá víc plynu a nedrhne se to úplně odspoda, tak je to v klidu:) Škoda, že sem jel sám, foto jen z mobilu, kdyby byl se mnou dneska někdo s fot´ákem, bylo by to docela zajímavý





(reakce na) Nová jebka v garáži:)

17.1.2009 v 15:04 | Nahoru | #50
chlumakFZS600> zajimavy, jsem zvědav na další zkušenosti

Nová jebka v garáži:)

17.1.2009 v 15:10 | Nahoru | #51
jednim slovem: zavidim

Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 07:08 | Nahoru | #52
Je vidět že si ten pekáč užíváš

1 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 11:55 | Nahoru | #53
Ta cena mi prijde zajimava. Jsem z prvniho prispevku myslel, ze je to potbike, takhle mi to fakt neprijde drahy.
Jo sem tam neco upadne, ale verim, ze dulezity dily budou drzet.
V mrazech toho znicis mnohem vic uz proto, ze je vsechno zmrzly, krehky, pri priznivy teplote by i ty plasty neklekly tak jednoduse.

(reakce na) Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 12:26 | Nahoru | #54
Alda> Jojo, to je jasný, začal sem na tom blbnout v -10ti, tak to všechno popraskalo, ale třeba dneska sem si dal hodinu lesem, i mimo cesty zcela neplánovaně, několikrát sem nevyjel kopec, rokli, několikrát cesta prostě skončila a musel sem improvizovat, takže ta motorka často byla horizontálně, ale jak je tepleji a ty věci už sou olámaný, tak škody žádný Ale teda měl pravdu kámoš, že bych měl začít posilovat, hodina offroadu je jako celej den na lyžích

1 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 12:27 | Nahoru | #55
Jak dlouho odhaduješ že to ještě bude jezdit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 12:30 | Nahoru | #56

rollig>Jak dlouho odhaduješ že to ještě bude jezdit?


Přesně tak dlouho, dokud do toho budu chtít rvát prachy BTW: celej motor stojí desítku...

(reakce na) Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 12:37 | Nahoru | #57
chlumakFZS600> jo to je jasné, jenom jsem nějak nezachytil název teda kromě toho, že je to jebak . Máš nějaké stránky prodejce?

Nová jebka v garáži:)

18.1.2009 v 12:44 | Nahoru | #58
Já sem to koupil tady
Je to Xmoto 37, model 2009, nějaký vylepšení oproti starejm, rám, kyvka, snad i motor... Myslim, že agregát a rám a tyhle velký kovový věci budou v pohodě, řidítka sem zohýbal hned první den, takže jsou tam ted´ afam a v poho, řetěz taky brzo půjde no a pokud by se odporoučelo něco v motoru, tak koupim novej a budu to postupně bastlit ze dvou, to už by něco mohlo přežít....

edit: resp. tady to označujou takhle:XMOTO Lifan CBF33C ----- 33900Kč
tak nevim :\
...atady zase XB37....

Naposledy editováno 18.01.2009 13:00:30

Nová jebka v garáži:)

1.2.2009 v 15:12 | Nahoru | #59
Takže jebka furt jezdí bez vážnějších problémů, vytrženej ventilek ze zadní duše, moje chyba, musim namontovat haltr. Vybitá baterka, dobito, žádnej problém. Dneska byla víc horizontálně než vertikálně, jak to rozmrzlo a zase zmrzlo, tak je to všude jedna ledová plotna, prakticky 1,5 hod = asi 5 km Prostě ledový peklo Jediný, co se dalo nějak ject bylo pole a pak les mimo cesty, jehličí a zmrzlej podklad se dá, ale cesty jeden led, nelze.





2 reakcí na tento příspěvek Nová jebka v garáži:)

1.2.2009 v 15:31 | Nahoru | #60
Nechci nic řikat, ale teď kamarád za 40 litrů prodal mýho původního Gasika EC300( zamáčknul jsem slzu, prodal jsem ho za 67 a on potřeboval hodně nutně prachy a nechal ho tak levně). A po 4 letech ostrýho provozu, v německu jezdil i závody...vypadá líp než tohle po měsíci, v motoru nic nerachtá "driftuje" na jakoukoliv rychlost(kterejch má 6), na pětku to jde na zadní, plasty z toho neodpadávají dokonce ani při mínus 10, tlumiče to má Ohlins a Marzocchi a váží to 100 kilo... Tak si přeberte jestli tohle za to stojí... Jo, abych nezapomněl, má to i světlo a blinkry a papíry, takže se s tim může normál na silnici a na rozdíl od tohohle s tim můžete vyrazit v klidu na jakýkoliv závody v ČR a máte s touhle technikou šanci na bednu, což se s timhle číňanem nedá ani ve snu.

Naposledy editováno 01.02.2009 15:32:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist