Téma: Koncovtka na 2T
 
28.12.2008 v 12:17
Rád bych si pořídil koncovku na 2T Husku WR125 ,budu muset seřídit motor ????

1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T

28.12.2008 v 17:53 | Nahoru | #1
Kamos co dela motorky, mi ukazoval od nove koncovky na 4t propaleny píst, ale u 2t to asi nebude tak vostry, ne?

(reakce na) Koncovtka na 2T

28.12.2008 v 19:44 | Nahoru | #2
Majkl_TM> Koncovka hlodala a hlodala do pístu, až ho prohlodala Zvedla si potvora i ventily Vím o pístu v motoru auta, který umřel na zcela sériovém výfuku. Oškubané písty v motoru auta jsem viděl osobně (u sebe a také na seriovém výfuku). O popraskaných válcích v moto se toho už také hodně napsalo. Čtyřtaktům je výfuk celkem dost fuck (resp. tolik výkonu nepřidá, jako dvoutaktům, kde je to velmi velmi hodně)
All: Probůh - laděná část je hned za motorem - rezonanční trubice - prostor, který vlivem přesných rozměrů brání rezonancí spalných plynů úniku dosud nespálené směsi z 2T motoru. Dá se říci, že motor svým způsobem i přeplňuje. Koncovka je na konci (má to v názvu!) a upravuje zvukový projev odcházejících plynů. DiegoGSX-R to napsal přesně a jasně snad i pro průměrně chápavé!
PS: Kdyby podle některých odborníků byl tak velký vliv koncovky, tak by do ní asi renomované firmy k utišení laděné části necpaly obyčejnou nehořlavou vatu! Nebo vyměním vatu a budu dávat jiné trysky?
PS2: Trochu studujte fungování toho, co vám vrčí pod zadkem.

Naposledy editováno 28.12.2008 19:59:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist