1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
a ani mi nepřišlo že by to motor potřeboval
ale každá motorka může být jiná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
Když měníš koncovku u 2T, tak nic štělovat nemusíš. Koncovka ti na výkonu u 2T nepřidá, jen změní zvuk .
ALE když dáváš komplet výfuk i s kolenem, tak by jsi měl přetryskovat karbec a tím pádem i seštelovat. Říkal to člověk, který prodáva výfuky Rass a Gianelli a má v obchodě i brzdu na, které ti to odbrzdí(seřídí dle té brzdy, čili skvěle).
Jinak to co tu rikate, jako ze na koncovce nezalezi, ze je jen pro zvuk, tak to je pekna hovadina. Koncovka je soucasti vyfuku a take se projevuje na vlastnostech motoru.(zavisi tam na delce, prumeru trubky, atd...)
Naposledy editováno 28.12.2008 17:29:57
Wario>Vana666> takže se nic nedoladuje ikdyž se mění komplet výfuk ?? nepotřebuje to jinou směs apod. ??
mam kompletní domovku na motu a s puvodním seriovým natryskováním a nastavením karburátoru funguje dobře
na dvácu jsem musel šáhnout po jinejch tryskach a jehle (motor s sxs valcem)
1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
All: Probůh - laděná část je hned za motorem - rezonanční trubice - prostor, který vlivem přesných rozměrů brání rezonancí spalných plynů úniku dosud nespálené směsi z 2T motoru. Dá se říci, že motor svým způsobem i přeplňuje. Koncovka je na konci (má to v názvu!) a upravuje zvukový projev odcházejících plynů. DiegoGSX-R to napsal přesně a jasně snad i pro průměrně chápavé!
PS: Kdyby podle některých odborníků byl tak velký vliv koncovky, tak by do ní asi renomované firmy k utišení laděné části necpaly obyčejnou nehořlavou vatu! Nebo vyměním vatu a budu dávat jiné trysky?
PS2: Trochu studujte fungování toho, co vám vrčí pod zadkem.
Naposledy editováno 28.12.2008 19:59:25
1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
edit: Teď mě tak napadlo, že se u nich žádné koncovky nepoužívají. Pouze laděná část. A není to o ceně - ta je u všech součástí taková, že pár stovek nikoho nezajímá.
Naposledy editováno 28.12.2008 21:30:19
1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
správný poměr přece dělá karburátor a ten je na opačné straně motoru a s výfukem nemá moc společného
a když se mění tryska proč se nemění i jehla ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
edit: Směs, která hoří ve válci, ne poměr, který připraví karb. Ten ji připravuje stejně, ale ve válci jsou jiné poměry pro hoření!
Naposledy editováno 28.12.2008 22:53:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T
Vana666>HILL> nemám, dával jsem tam koleno DOMA s původní koncovkou, nic jsem neseřizoval a jelo to pěkně. Trochu měkčí spodek a výraznější špice, celkově příjemnější
taky sem dlohou dobu jezdil jen s předním kolinkem doma a seriovou koncovkou ( chování přesně jak píšeš ) , tet už mam i koncovku a musím říct že moto je ještě přijemnější ( ještě vic se zlepšil spodek a přechod do vyšších otáček, hladší a jemnější průběh, "finale" je stejný ) U letošních 6 days modelu davaji tušim jen předni racing kolinko, nebo se pletu?
1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T
Vsak ja jsem psal ze koncovka nic neresi,musi se dat koleno A koncovka v sade! A ja si zase stojim za tim ze sada s ladenou koncovkou od spoda a na prubeh kroticiho momentu je kraci nez koncovka do spice,Promin ale ja o tom neco vim a ne o modelarine,Par motorešk jsem si nechaval uz profi ladit:o))) Kdyz jezdis republiku,popripade kraj na na nejakou seriovku nesednes a mimochodem aby to fungovalo musi se nechat upravit i valec,ale to jsme nekde jinde,ze.Tim myslim max vikon ne nejakejch par koniku(3) co ti da celej lauf