1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
edit: Dědoch: prej "upadl"
Naposledy editováno 22.12.2008 21:59:45
1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
toť postup u toyota D4-D motorů...třeba u FZS sem to vyoperoval,sic to není stříkačka,ale beze změny,a nějaký 2 kila dolů na váze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
los fazeros>EGR-ohřát motor,odpojit baterku,odšroubovat egr ventil,vložit záslepku(nejlépe slabý AL plech),zašroubovat nazpět,připojit baterii...když to nevystydne,je možné,že to ani řídící jednotka nezaregistruje...
toť postup u toyota D4-D motorů...třeba u FZS sem to vyoperoval,sic to není stříkačka,ale beze změny,a nějaký 2 kila dolů na váze
jasan Toyota to nepozná ale třeba u Opla to odpojit a oblbnout nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
Naposledy editováno 22.12.2008 22:22:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
los fazeros>Ermolenko> to si děláš prču ne?já myslel,že sou tohle podružný sračky,a voni to maj tak posichrovaný?to fakt pozná,že si ucpal díru?i když nic neodpojíš?
jj pozná!protože to nereaguje na sondě,naštěstí to u hodně motorů to jde a tak se prodlouží jejich životnost.jinak kdo vymyslel zpětné vedení výfukových plynů je pako!
u motorek je pair system kterej naopak pousti vzduch do vyfuku, odpojenim se nic neovlivni, tam bych to klido odpojil a zaslepil.
u aut to tak jednoduchy neni, myslim ze neni problem s tim neco provest u temer kazdyho auta ale musi se hrabnout do softu v ridici jednotce...
1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
auta s rokem vyroby 2000+ maji dost problemu s padanim do nouzovyho rezimu, ale to se da odstranit odporem - podle typu auta
stretol som sa s tým na nejakých francúzskych stránkach, ale som celkom nepochopil prínos odpojenia, moja francúžština je nulová.
Mám Bulldoga, 1100ccm, véčko, môže to mať nejaký prínos okrem odpojenia kusu železa?
Je to VW Polo rv01. Furt se ten posranej CHECK rozsvicuje a diagnostika vypisuje furt jen chybu "ventil zpětného vedení výfukových plynů vrací nesmyslné hodnoty" :\
Naposledy editováno 23.12.2008 08:15:07
A to je jak říkám daný, kvůli tomu tam tem snímač polohy je!!
Je tam teda hlavně proto aby se dala diagnostikovat závada, nejčastěji dochází k nedovírání ventilu, což vede ke kouřivost motoru..
Zaslepit ano, ale konektory nechat rozhodně připojený!!
Část výfukových plynů (až 10%) se přes kovovu trubku aby to vychladlo dopraví zpět za klapku do sání
apropos nemate někdo Fiat Punto I.?Potřeboval bych oměřit předřadný odpor ventilátoru
Naposledy editováno 23.01.2009 21:45:29
Jeho úkolem je přivést část výfukových plynů zpět do spalovacích komor motoru,zmírnit tak teplotu spalování, a tím zredukovat podíl škodlivin ve výfukovém plynu.
Jeste me to ceka u 1.9 dTi-čka , ale az na jare.
Naposledy editováno 24.01.2009 01:36:51