globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Váš názor na odpojení EGR ventilu ?
 
22.12.2008 v 21:39
Zajímalo by mne, jaký máte názor na odpojení EGR ventilu u motoru... at už v plechovce nebo biku. Resp. kdo s odpojeným ERG jezdí a mohl by nám napsat poznatky ? Někdo tvrdí že je to na draka, druhý že se zlepší průběh a chod... hmmm ?
Předchozí
1 2
Následující

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 21:47 | Nahoru | #1
normálně ho zaslepit, průběch a chod se nezlepší ale aspon se ti pak nezasírá a nevznikaj zbytečný problémy,u čeho to chceš dělat?

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 21:50 | Nahoru | #2
mě štve u nového transita ... nějak mi kvůli tomu kolísá volnoběh ... už jsem to měl 2x na reklamaci a furt se to sere ..

Naposledy editováno 22.12.2008 21:52:22

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 21:50 | Nahoru | #3
měl jsem zapojenej i odpojenej (no teda on vlastně upadl ) a jelo to furt stejně

1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 21:57 | Nahoru | #4
All > No upřímně ted dělám na Varaderu, tak ho má po ruce... a hraju si s tou myšlenkou ho odpojit.

edit: Dědoch: prej "upadl"

Naposledy editováno 22.12.2008 21:59:45

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:00 | Nahoru | #5
na čínským skůtru 4t padině jsme ho odpojili a zaslepily díry a dost se zlepšil průběh...

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:00 | Nahoru | #6
určitě zaslepit!ale bacha u některejch aut to řídící jednotka pozná a háže to do nouzáku.

(reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:04 | Nahoru | #7
Raisidlo77> jo fakt,já měl část pod sedlem a při dopadu ju vytrhnul drapák

1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:04 | Nahoru | #8
EGR-ohřát motor,odpojit baterku,odšroubovat egr ventil,vložit záslepku(nejlépe slabý AL plech),zašroubovat nazpět,připojit baterii...když to nevystydne,je možné,že to ani řídící jednotka nezaregistruje...
toť postup u toyota D4-D motorů...třeba u FZS sem to vyoperoval,sic to není stříkačka,ale beze změny,a nějaký 2 kila dolů na váze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:08 | Nahoru | #9

los fazeros>EGR-ohřát motor,odpojit baterku,odšroubovat egr ventil,vložit záslepku(nejlépe slabý AL plech),zašroubovat nazpět,připojit baterii...když to nevystydne,je možné,že to ani řídící jednotka nezaregistruje...
toť postup u toyota D4-D motorů...třeba u FZS sem to vyoperoval,sic to není stříkačka,ale beze změny,a nějaký 2 kila dolů na váze



jasan Toyota to nepozná ale třeba u Opla to odpojit a oblbnout nejde

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:12 | Nahoru | #10
odpojit to nelze snad nikde, to je dané samotnou normou, kvli které to tam je... vždy to RJ pozná.
Cesta je jak tu někdo napsal-zaslepení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:12 | Nahoru | #11
Ermolenko> to si děláš prču ne?já myslel,že sou tohle podružný sračky,a voni to maj tak posichrovaný?to fakt pozná,že si ucpal díru?i když nic neodpojíš?

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:13 | Nahoru | #12
DAVR1> úpně to samý, dali novej, ale otáčky furt to samý, najeto 120tkm. Dokonce se mi stalo, že motor ztratil tak půlku stáda, a 2x jsem stál, po nastartování OK.

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:15 | Nahoru | #13
pozná to nějáká lambda že to neni v normě ne?

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:20 | Nahoru | #14
Zrovna včera jsem se v tom štoural u pola páč jednotka házela chybu že je EGR ventil v řiti, resp signál co dává zpátky.. Auto cukalo jak prase a kolikrát to jelo jak s 10kW... Tak jsem ventil rozkuchal že z něj chcala voda a pak už jsem byl tak zoufalej že jsem zaslepil jak vodu tak plyny.. Auto sice přestalo cukat ale check svítí furt. A ventil se zdá že chodí dobře i jeho snímání. Odpojim baterku, jedu několik nastartování bez CHECKU a pak se zas rozsvítí... Proč, co s tim mam dělat? :\

Naposledy editováno 22.12.2008 22:22:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:26 | Nahoru | #15

los fazeros>Ermolenko> to si děláš prču ne?já myslel,že sou tohle podružný sračky,a voni to maj tak posichrovaný?to fakt pozná,že si ucpal díru?i když nic neodpojíš?



jj pozná!protože to nereaguje na sondě,naštěstí to u hodně motorů to jde a tak se prodlouží jejich životnost.jinak kdo vymyslel zpětné vedení výfukových plynů je pako!

(reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:30 | Nahoru | #16
Ermolenko> Tak to jsem v prdeli.. ono to pozná po chvíli páč pak hází sonda nesmysly při porovnání se stavem ventilu.. Tak to asi neochčiju.. Už mě ta kontrolka ale pěkně sere

(reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:31 | Nahoru | #17
Ermolenko> to máš recht...ale mam takovej pocit,že prazáklad je v usa,ty jejich zkurvený emisní normy...kdyby nejezdili v sedmilitrech,tak nás to tady teď netrápí...

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:41 | Nahoru | #18
Co to vlastně je a jak to funguje?

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 22:57 | Nahoru | #19
no na motorce jsem klasicky EGR jeste nevidel... jen u aut - je to system kterej privadi vyfuk opet do sani

u motorek je pair system kterej naopak pousti vzduch do vyfuku, odpojenim se nic neovlivni, tam bych to klido odpojil a zaslepil.

u aut to tak jednoduchy neni, myslim ze neni problem s tim neco provest u temer kazdyho auta ale musi se hrabnout do softu v ridici jednotce...

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

22.12.2008 v 23:07 | Nahoru | #20
na naftáku zaslepit, aby se nezasíralo sání , resp zacpání na motorce nebude mít tuhle hlavní příčinu (zasírání) žádnej vliv.

doufám že si ti nepletete s udělátkem na přerušení proudění spalin u 2T

1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.12.2008 v 00:14 | Nahoru | #21
u auta zaslepit a odpojit konektor.. jezdim stim na 4 autech (jak turbo tak n/a) a bez problemu
auta s rokem vyroby 2000+ maji dost problemu s padanim do nouzovyho rezimu, ale to se da odstranit odporem - podle typu auta

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.12.2008 v 01:22 | Nahoru | #22
nazdar chlapci,
stretol som sa s tým na nejakých francúzskych stránkach, ale som celkom nepochopil prínos odpojenia, moja francúžština je nulová.
Mám Bulldoga, 1100ccm, véčko, môže to mať nejaký prínos okrem odpojenia kusu železa?

(reakce na) Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.12.2008 v 08:14 | Nahoru | #23
Lobo> Mohl bys to prosím trošku rozvest?Jestli jsem to dobře pochopil, tak ventil má jen dvě polohy (zavřeno otevřeno), takže snímač vykazuje jen dvě hodnoty odporu. Stačí tam místo snímače dát rezistor s hodnotou jedné z těch poloh?
Je to VW Polo rv01. Furt se ten posranej CHECK rozsvicuje a diagnostika vypisuje furt jen chybu "ventil zpětného vedení výfukových plynů vrací nesmyslné hodnoty" :\

Naposledy editováno 23.12.2008 08:15:07

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.12.2008 v 10:51 | Nahoru | #24
co vím tak odpojení okamžitě hodí chybu do RJ.
A to je jak říkám daný, kvůli tomu tam tem snímač polohy je!!
Je tam teda hlavně proto aby se dala diagnostikovat závada, nejčastěji dochází k nedovírání ventilu, což vede ke kouřivost motoru..
Zaslepit ano, ale konektory nechat rozhodně připojený!!

Část výfukových plynů (až 10%) se přes kovovu trubku aby to vychladlo dopraví zpět za klapku do sání

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.12.2008 v 15:04 | Nahoru | #25
EGR ventil jsem kdysi zkusil odpojit u staršího Opel Corsa 1.2 33KW, ale to byla tak líná ludra že jsem prostě nic nespozoroval, řešil jsem tam problém s volnoběžným ventilem(pomalu kleají otáčky) a ve finále jsem přišel na to že to není vada, ale už od výrobce je to takto šiťácky udělaný, a je jedno jestli to byla Corsa nebo Vectra prostě to nechápu dodnes proč to tak udělali...

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.12.2008 v 15:16 | Nahoru | #26
měli jsme to v práci na dodávce opel combo. najeto 350.000km, ventil začal odcházet, kolísavej volnoběh, jelo to na piču. jakmile jsi to rozotčil nad 3000rpm tak to chcípalo.

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.1.2009 v 21:21 | Nahoru | #27
ja to zaslepil na opel vectra 1.6 16V a přestal mi chcípat motor na volnoběh.Vždy se rožla oranžová kontrolka porucha el. motoru a chciplo to, ted uz to nedela, takze spokojenost.

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.1.2009 v 21:42 | Nahoru | #28
jj,Opely jsou timhle škubavym efektem celkem profláklý,to EGRko je celkem neštěstí na motorech 1.0,1.2,1.6 16V>tam je k pos...demontáž na Tigře...v ofic. manuálu je psáno,že se musí demontovat motor,ale samo,že to jde i bez toho,jinak konkr. u opelů se přidírá ta tyčinka co zvedá talířek toho samotného ventilu(nevím jaké řešení volili dlši výrobci)karb.úsadami-čim jinym že

apropos nemate někdo Fiat Punto I.?Potřeboval bych oměřit předřadný odpor ventilátoru

Naposledy editováno 23.01.2009 21:45:29

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

23.1.2009 v 22:02 | Nahoru | #29
me tohle strve na berlingu, strasne to zasira sani co se stane kdyz to odpojim? (toereticky, stourat do toho zatim nebudu, je to 1,9 D 1998)

Váš názor na odpojení EGR ventilu ?

24.1.2009 v 01:33 | Nahoru | #30
Opel Astra ,EGR zaslepenej vlozkou z nerezu a pohoda, meli jsme rozdelany motor a byl zasranej jak svina
Jeho úkolem je přivést část výfukových plynů zpět do spalovacích komor motoru,zmírnit tak teplotu spalování, a tím zredukovat podíl škodlivin ve výfukovém plynu.
Jeste me to ceka u 1.9 dTi-čka , ale az na jare.

Naposledy editováno 24.01.2009 01:36:51
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist