Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Original je 34 kW většíma triskama nebo jiné karburátory, sání, kdyby s tím bylo jo vyhrané tak pár koníků přidá, ale žádný citelný rozdíl a co tehdy přidali tak zhruba působení zubu času zase srovnalo. Pochybuju že to má jiné převody nebo je jiné vrtání.
Naposledy editováno 18.01.2017 17:49:19
Vyhlídnul jsem si konkrétně tuto Vartu: odkaz Otázka zní, zda bude dostačovat startovací proud 90A, jak uvádí specifikace této baterie? Protože konkrétní údaj, jak velký startovací proud GS 500 potřebuje, jsem bohužel nikde nenašel. Předem děkuji za odpověď.
Honza
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
vyšrubuješ šroub který ti drží rotor na klice a do díry vložíš ten čep a zašroubuješ ho tím delším šroubem a tím ten rotor vytlačíš :D ten čep doporučuju namazat olejem ať jde lépe ven :D A jak to budeš dávat zpátky tak odmastit kliku a jezdit co to dá :D
Ono ta vůle může vzniknout i tím že ten rotor musí být vyvážený a jakmile ti upadne nějaký magnet v 5000 otáčkách tak ti to udělá tlak několika desítek kg na tu kliku a já bez 2 magnetů najezdil tuším přes 500 km.
Nehodláš nějak ten rotor vytunit aby se zase nerozsypal na těch supr čupr děravých silnicích ? :D Hodlám tento rok investovat do moto přes 20 tisíc a nerad aby mě to pokazila taková kravinka.
Naposledy editováno 22.02.2017 22:38:41
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 15.03.2017 20:23:29
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Motorka jezdila celkem normálně, jen z ní tekl olej kolem ventilového víka. Tak jsem si říkal, že to přes zimu dám dohromady. Na domcích vačky byly strhané závity, takže nebylo možný dotáhnout šrouby víka. Dotyčnej přede mnou se to pokoušel "dohnat" pořádnou porcí silikonu. Dále jsem zjistil, že někdo přede mnou brousil ventilový podložky snad rozbrusem, protože to je poskákaný, a když na to hodim mikrometr, je v každým místě jiná tloušťka. No a když jsem na to koukl zezadu od napínací lišty, tak koukám, že je prodřená až na plech.
kubacech>
Zkoušel jsem najít způsob jak to vyndat, ale je to tam na takové hřídelce a bez rozpůlení nejde vyndat z karteru. Zbytky lišty byly celkem slušně nasátý v sítku sacího koše, skoro se až divim, že to mazalo. Dále jsem na motoru odhalil proházené domky vaček (Dotyčnej předemnou neřešil pozice A, B, C, D vyražené u každé pozice na hlavě).
Ale jak řikám, motor šel celkem pěkně bez klepání nebo drnčení, ale takhle to prostě s tou lištou nechat nemůžu .
Naposledy editováno 17.03.2017 08:56:47
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |