globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.12.2016 v 09:06 | Nahoru | #7591
Tak policejní verze pobavila, navíc to bude hádám silně nadnesený údaj, ale je to za trest mít něco s takovýma papírama. Zkusil bych napsat do Suzuki něco v tom smyslu, že 25 let starý stroj (od pohledu to vypadá jako 91 verze) se dnes do 35 kW jistě bezpečně vleze, že to nemá ani cenu škrtit i když by to asi šlo a na kolik si cení napsání dobrozdání pro ouřadu...

Original je 34 kW většíma triskama nebo jiné karburátory, sání, kdyby s tím bylo jo vyhrané tak pár koníků přidá, ale žádný citelný rozdíl a co tehdy přidali tak zhruba působení zubu času zase srovnalo. Pochybuju že to má jiné převody nebo je jiné vrtání.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.12.2016 v 14:43 | Nahoru | #7592
dj_hroch> Jak jsem psal výše je to ověření od suzuki. Poslal jsem číslo rámu, motoru, a pár fotek také chtěli. Po dvou dnech přišla od pána odpověď i s fotkama té policejní verze a opravdu máme 39kW. Tudíž mi nemůže dát potvrzení o 34kW a na MM K.Vary mi to bez toho neopraví, Tam jsme taky byli. Tak manželka si jí zatím nechá, protože je s ní spokojená. Nikde jí zatím nenechala. A až bude někdo chtít malou, lehkou mašinu s velkým Ačkem tak se snad prodá. V partě máme tři takový prcky s neomezeným. Uvidíme.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.1.2017 v 17:47 | Nahoru | #7593
Zdar borci, neviem či sa to tu už riešilo ale zaujímalo by ma ako sa dá odblokovať GS500E? Mám 25kW a chcel by som to odomknúť časom na 35kW. Aký je postup prosím Vás? Čo treba všetko vymeniť alebo upraviť? Vďaka za rady.

Naposledy editováno 18.01.2017 17:49:19

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.1.2017 v 21:46 | Nahoru | #7594
Řešilo a myslím, že na všech rocích výroby je to stejné a to tak, že je restrikce v karburátoru. Konkrétně díry v šoupátku, které je potřeba zalepit (málokdo to doporučuje), nebo vyměnit šoupátka. V ten moment je ale lepší koupit nové karburátory, protože za šoupě chce Suzuki víc, než kolik stojí celý karbec. Plus tam můžou být jiné jehly atp. i když u mě byly na neškrcených i na škrcených karbech stejné.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.1.2017 v 15:12 | Nahoru | #7595
Ahoj,chci se vás zeptat jestli se někomu z vás neválí doma spodní brýle na gs 500 2002 výše z bazaru mi opět poslaly neshodné s tím,že se liší uhel sklonu vidlí je to vidno z boku brýlí staré verze mají otvory pro tlumiče rovnoběžně s trubkou,která jde z brýlí,kdežto já potřebuji ty ,které mají sklon (vychýlené vrtáni pro tlumiče oproti trubce,která vede z brýlí.Není možné sehnat....Děkuji Míra

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.2.2017 v 07:37 | Nahoru | #7596
Zdravím, měl bych otázku. Mám GS 500 r.v. 2002 a plánuji nyní (ještě před sezónou), zakoupit novou baterii. Dle návodu k motorce a informací z internetu, by měla mít tyto parametry: 12V, 11Ah., odtok (odvětrání) vlevo, což není problém, našel jsem několik baterek s těmito parametry.

Vyhlídnul jsem si konkrétně tuto Vartu: odkaz Otázka zní, zda bude dostačovat startovací proud 90A, jak uvádí specifikace této baterie? Protože konkrétní údaj, jak velký startovací proud GS 500 potřebuje, jsem bohužel nikde nenašel. Předem děkuji za odpověď.

Honza

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.2.2017 v 22:28 | Nahoru | #7597
Chlapi asi jsem úplně blbej ale můžete mi poradit jak sundat na přední brzdě tu destičku na očkách. Kurva na autě jsem si vyměnil destičky, na V-Stromu přední i zadní, na manželky GSku jsem udělal zadní a na přední jsem se zasekl. Ta menší bez oček mi normálně vypadla. S tím pohyblivým třmenem nebo co to je normálně hýbu dopředu a dozadu ale destičku nevyndám viz. foto. Asi stárnu.




(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.2.2017 v 12:21 | Nahoru | #7598
Jarda40> Tak to ruším. Už jsem to zvládnul.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.2.2017 v 06:36 | Nahoru | #7599
Jo ty brzdy tam jsou super Taky jsem to onehdá měl, protože mi ta menší bez oček vypadla sama. Během jízdy, za deště 100km od baráku

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.2.2017 v 09:57 | Nahoru | #7600
Pěkné :D než se do toho zase pustím, vím, že rotor alternátoru by měl jít sundat tak, že se našroubuje na druhý závit na klice šroub a klepne se po něm. Ale při klepání se ničí vnitřní závit, čekám na speciální šroub bez hlavy, aby šel ještě ven, ale stejně se zeptám, dělal to někdo?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.2.2017 v 18:55 | Nahoru | #7601
Behysek - sundával jsem ho když mi upadl magnet a potřebuješ k tomu delší šroub se stejným závitem co ti nyní drží rotor na klice (tuším že M14 a 1,5 ale teď bych kecal) a hladký čep o délce 35mm a tloušťce 10mm a postup je naprosto jednoduchý
vyšrubuješ šroub který ti drží rotor na klice a do díry vložíš ten čep a zašroubuješ ho tím delším šroubem a tím ten rotor vytlačíš :D ten čep doporučuju namazat olejem ať jde lépe ven :D A jak to budeš dávat zpátky tak odmastit kliku a jezdit co to dá :D

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.2.2017 v 20:17 | Nahoru | #7602
Jasné, tak jsem to nějak předpokládal. A když jsi to měl rozdělané, klika byla uplně bez vůle, nebo byla nějaká vůle do stran? Mě se hýbou obě kliky na obou motorech a snad prej, že je to normální, ale mám z toho strach trochu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.2.2017 v 22:38 | Nahoru | #7603
Jediné co tak jsem měnil rotor a když čtu že se ti zase rozletěl tak mám obavy co ten můj - pokud počítáš vůli nepůleného motoru a pouze u rotoru tak naprosto bez vůle - najeto 46 tisíc.
Ono ta vůle může vzniknout i tím že ten rotor musí být vyvážený a jakmile ti upadne nějaký magnet v 5000 otáčkách tak ti to udělá tlak několika desítek kg na tu kliku a já bez 2 magnetů najezdil tuším přes 500 km.

Nehodláš nějak ten rotor vytunit aby se zase nerozsypal na těch supr čupr děravých silnicích ? :D Hodlám tento rok investovat do moto přes 20 tisíc a nerad aby mě to pokazila taková kravinka.

Naposledy editováno 22.02.2017 22:38:41

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.2.2017 v 22:46 | Nahoru | #7604
Já s rotorem předtím nedělal nic právě, jen jsem ho očistil. Pak na podzim jsem zastavil na benzince a když jsem nastartoval, tak se ozval rachot>odtah>rozborka> a teď to řeším zase. Teď mám druhý motor z bouračky. Nicméně, jako ta klika se hýbe v celé své délce o kousek jakoby dovnitř a ven. A dělají to právě oba motory, tak jestli má smysl to řešit, nebo ne. https://goo.gl/photos/L8dssiDhb13bm289A cca 40. vteřina. Co? Znalci... Půlit motor, nebo je to u GS normální?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.3.2017 v 07:59 | Nahoru | #7605
Ahoj vespolek . Měl bych dotaz k tomuto diskutovanému stroji Suzuki GS500. Tak nějak jsem si během zimy umanul, že zprovozním naší starou GS500 přes zimu. Při demontáži hlavy a válců, abych to mohl celý osadit novým těsněním jsem přišel na to, že napínací/vodící lišta rozvodového řetězu na straně napínáků je prošoupaná až na plech. Chci se zeptat, jak se to dá vyndat ven? Jde to bez rozebrání motoru? Nějak se bojim za to zabrat





1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2017 v 20:13 | Nahoru | #7606
Čau, je nějakej rozdíl v předních tlumičích z r.v. 1994 a z r.v. 2000 (rozměry atd.)? Díky.

Naposledy editováno 15.03.2017 20:23:29

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2017 v 23:46 | Nahoru | #7607
Tak dalsi poznatek, napinaci vodici lista retezu nejde vyndat bez "rozpuleni" motoru .





Naposledy editováno 16.03.2017 11:54:54

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.3.2017 v 10:15 | Nahoru | #7608
Ty jo, co s tím motorem děláš? A k tlumičům... to nevím, podle mě jsou stejné, ale fakt nehodlám šířit bludy.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.3.2017 v 10:21 | Nahoru | #7609
Ani ještě větší silou to nešlo? Kolik má ten motor najeto? Nebo byl špatný šponovák, že se vodítko prodřelo?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.3.2017 v 11:48 | Nahoru | #7610
Behysek> a
Motorka jezdila celkem normálně, jen z ní tekl olej kolem ventilového víka. Tak jsem si říkal, že to přes zimu dám dohromady. Na domcích vačky byly strhané závity, takže nebylo možný dotáhnout šrouby víka. Dotyčnej přede mnou se to pokoušel "dohnat" pořádnou porcí silikonu. Dále jsem zjistil, že někdo přede mnou brousil ventilový podložky snad rozbrusem, protože to je poskákaný, a když na to hodim mikrometr, je v každým místě jiná tloušťka. No a když jsem na to koukl zezadu od napínací lišty, tak koukám, že je prodřená až na plech.

kubacech>
Zkoušel jsem najít způsob jak to vyndat, ale je to tam na takové hřídelce a bez rozpůlení nejde vyndat z karteru. Zbytky lišty byly celkem slušně nasátý v sítku sacího koše, skoro se až divim, že to mazalo. Dále jsem na motoru odhalil proházené domky vaček (Dotyčnej předemnou neřešil pozice A, B, C, D vyražené u každé pozice na hlavě).

Ale jak řikám, motor šel celkem pěkně bez klepání nebo drnčení, ale takhle to prostě s tou lištou nechat nemůžu .

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.3.2017 v 20:50 | Nahoru | #7611
Tak tady je foto te napínací vodici lišty rozvoďáku. Všiml jsem si toho nahodou. Motorka ma na tacháč 53000km, ale kdoví jak to bude opravdu . My můžeme ručit jen za to co jsme najeli my a to je tak max 5000km za 5 let, protože máme ještě jiný motorky. Kontrola lišty bez sundané hlavy anebo aspoň povolených rozvodu to nemusi vubec ukázat, takze pokud bude mit nekdo sací kos plny plastového bordelu, je to nejspíš tady z tohohle bazmeku .






Naposledy editováno 17.03.2017 08:56:47

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.3.2017 v 12:52 | Nahoru | #7612
Měla bych blbou otázku, prosím nesmějte se mi :) jak vypustím karburátor? Dostala jsem super radu (GS nechce po zimě naskočit) ať vypustím karburátor, ale jak na to, to už mi nikdo neřekl. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.3.2017 v 12:56 | Nahoru | #7613
Jana_Mach> dole na karburátorech jsou na těch miskách vypouštěcí šrouby(21). Tak snad to nemáš jak jsem to měl já přehozené misky a šrouby zevnitř

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.3.2017 v 13:08 | Nahoru | #7614
kubacech> jen pro jistotu (jsem schopná rozmontovat celý motor, a to se snažím natankovat ) Jsou tam dvě misky, takže 2 šrouby. OK? Jinak díky moc za radu. Napadá tě co jiného by to mohlo být, kdyby vypuštění nepomohlo? Baterka je nabitá, svíčky fungují, benzín mám taky :D

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.3.2017 v 13:15 | Nahoru | #7615
Ještě to může být zvětralý benzín. To potom musíš vypustit nádrž a koupit nový. Jinak po vypuštění těch misek je musíš nechat zase naplnit přepnutím kohoutu do polohy PRI.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.3.2017 v 14:33 | Nahoru | #7616
A nemá se to vypouštět při odstavení motorky? Já bych skoro řekl, že vypouštět to po zimě asi nemá smysl . Každá(skoro) karburátorová motorka má po zimě problém naskočit. Jen pro ukázku,. v jakém stavu byly karby u našeho GS 500. Není to sice moc vidět, ale bylo tam snad bláto.





1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.3.2017 v 14:41 | Nahoru | #7617
Ahoj, viete mi prosím poradiť aký typ momentového kľúču a s akým rozsahom (Nm) je vhodný na skrutku, ktorá slúži na vypustenie oleja? A tiež na aký moment nastavujete pri jej doťahovaní? Ďakujem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.3.2017 v 09:31 | Nahoru | #7618
MarKol> Tak jsem vykoumal, že šroub na vypouštění oleje Oil pan bolt se má dotahovat 12 - 16 Nm. Což je trochu problematický, protože potřebuješ malej momenťák s rozsahem 5-25Nm. Na ten ale bez nějakých redukcí nenasadíš ořech 17-19 nebo kolik to má . A co mám velkej momenťák, ten má rozsah 28-210Nm, na ten sice správný ořech nasadíš, ale spodní hranice přesahuje cca dvojnásobně povolený utahovací moment, takže leda si vyrobit nebo koupit (jestli se to vůbec dělá) redukci z 1/4 na 1/2 čtyrhran a dotahovat to malým momenťákem, nebo to dotahovat prostě s citem. Já mám např na motorce obyčejnej šroub, protože ten origo výpusťák někdo přede mnou strhnul .

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.3.2017 v 09:45 | Nahoru | #7619
Já si koupil 5-25 3/8 momenťák a na to mám 8-19mm ořech + redukce na 1/2 i 1/4

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.3.2017 v 21:42 | Nahoru | #7620
Kliďas1> Nazdar!Já měl GéeSko 1991 a když sem z vidlí udělal trochu rohlíky,tak sem to pak nechal asi půl rok stát(přes zimu) a pak sem to šel rovnat,dopadlo to tak,že sem radši koupil druhé a ty už měli nastavení tvrdosti(ty šrouby nahoře a matky na kontrování)jinak rozměrově seděli.Ty staré mám eště doma,jedna je rozdělaná,při rovnání sem tam udělal něco jak vroubek a prý už by to na guferech netěsnilo jak má,druhá je celá,tak kdyby sa ti hodili,můžem se dohodnout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist