1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na ER 5
Sim>... pokud jsi omezenej financema, tak treba tady ...
predek lepivka Qualifier2329 Kč
predek i zadek GT501 1871 + 2146 Kč
predek i zadek Pilot Activ 1819 + 2099 Kč
.. v tomhle kramku jsem uz par pneu kupoval a jedinej problem byl, kdyz nebyla guma skladem, ze trvalo, nez prisla od vyrobce - coz bylo v te dobe u vsech prodejcu, bo ji nemel ani vyrobce.
Nedoporucuju michat radialni a diagonalni je to i zakazane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na ER 5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na ER 5
HAMLET>Nedoporucuju michat radialni a diagonalni je to i zakazane.
Pokud vim, zakazane to neni, jen se to nedoporucuje. Ja sam se to snazim nemichat, pokud to jde, chci mit obe radialky nebo obe diagonalky. Ale nemenim predek a zadek najednou, takze urcity prechodovy obdobi tam mam mix a zadnej renonc sem nepozoroval.
Ono je tu pak druha vec - na gume to mas vyrazeny jasne, ale uz sem videl dost obchodniku, co radialky a diagonalky vubec nerozlisujou, nebo je maj nespravne popsany... takze i kdyz chces mit oboji stejny, nemusi to tak dopadnout - konkretne pilot activ sem videl zarazeny i mezi radialky i mezi diagonalky.
Mohl bych se teda zeptat někoho kdo tomu rozumí, aby zhodnotil mojí situaci:
Moto Kawa ER-5
- Předek: Bridgestone BT45R asi 60%
- Zadek: Bridgestone BT45R - musim vyměnit a teď jestli koupit znova Battlax a nebo Michelin PILOT ACTIV.
De mi o to jestli míchat dvě gumy, s tim že jedna je bezdušová a radiální a druhá naopak...?
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na ER 5
Za deště jsem s tím taky problém neměl, sice se zadek trochu vlnil, ale nic hroznýho to nebylo.
Párkrát jsem byl i v situaci jak z knížka, kdy mi děcko s míčem vběhlo do silnice a na těch par metrů co jsem měl, jsem chytl přední až se zablokovalo kolo, ale nesmeklo se. Takže za mě
Pokud asfalt za mokra i sucha, jdi do kterekoliv sportovni gumy (me se dobre jezdilo na Pilot Sport od Michelinu, ale je to nejakych 8 let zpatky a od ty doby sel vyvoj zase dal; supr guma za dobrou cenu byla treba Qualifier od Dunlopu) ... jestli s tim obcas jedes na chatu, kde te cekaj treba dva kilaky sotoliny, na tenhle rezim se mi osvedcila Heidenau K66 v zimnim provedeni:
Naposledy editováno 02.07.2014 14:49:38
Jedinej duvod, proc cpat na predek neco tvrdsiho, bych videl v zivotnosti ... ale jak sem psal, u techdle gum je zivotnost i tak dost vysoka, takova D220 mi na predku vydrzela tricet tisic, takze fakt nemam duvod tam delat nejakej kompromis.
Tak tuhle sezonu jsem totálně odjel svoje Sport Daemony (se kteryma jsem byl nadmíru spokojenej), ale bohužel se mi stal i defekt na přední (resp. popraskala po celym obvodu), takže budu muset kupovat novou sadu. Nova sada Sport Daemonu stoji docela šilenou palbu, proto hledam nějakou sadu idealně kolem 2500 kč (dalši sezona bude moje posledni na er-5, proto nema smysl cpat peníze do něčeho lepšího). Nevíte o něčem takovým? Jetý kupovat nechci, jednak neni moc výběr a z poslední zkušenosti kdy jsem kupoval právě přední Daemonku, tak vydržela jen tuhle sezonu než prdla.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |