globalmoto_kveten





Téma: Dobíjení aku
 
11.11.2008 v 21:56
Hoj hoši.
Prosím Vás, s kamarádem se hádáme...
Já prostě nemám rád, když člověk u motorovýho vozidla, ať auta či motorky, otočí klíčkem a automaticky se zapínají světla. Nevím proč, ale tohle mi jde proti srsti.
Dle mě jsou takovéto stroje náchylné na dobíjení baterky, můj názor je, že třebas když by se stalo, že baterka zeslábne, tak už ten motor kurňajs nenahodím, protože mi do toho pořád svítí ty debilní světla.
Dle mě je to prostě na hovno, vytáhnu motorku, nastartuju se světlama a čekám pár minut než se zahřeje, pak jedu 1,5 Km do školy kde to vypnu, po škole to samý a takto každej den.
Podle mě se to tímto stylem nikdy nemůže dobít na "100%".
Jeho argumenty jsou, že baterky neodchází a že kdy sem viděl, že by se baterka vyždímala(tohle je docela častý jev)
A že i když, tak se to stíhá krásně dobíjet(to si nemyslím tímhle stylem určo ne)
Co si o tom myslíte vy?
Edit: tím chci říct, že když můžu, vypnu světla, třebas před barákem při zahřívání, abych to zbytečně nešťavil, když nemusím, nebo naopak při příjezdu než to hodím do garáže. Když se mi baterka trochu vybije, tak pojedu chvíli bez světel někde kolem baráku, aby se to trochu nabilo na příští start...
Doufám, že mě chápete...

Naposledy editováno 11.11.2008 22:02:20

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení aku

13.11.2008 v 16:39 | Nahoru | #1
Mám CB 400, dovoz z Japonska a světla se mě taky zapinaji se zapnutym kličem. Naštěsti se mě ještě nestalo že bych nenastartoval nebo měl nějak slabou baterku (musim to zaklepat), vždycky točí jak blázen, takže s tím nemám problém. Mám na ni najeto 6 tis. a zatim odešel jen regulátor, ale nebyl tam originál, byl asi o polovinu levnějši a daleko větši a s chladičem a byl v místě kde se špatně chladil, takže to byla moje blbost že nevydržel. Samozřejmě vždycky je lepši startovat bez světel, ale dokud s tim nemám problémy, tak se v tom nebudu vrtat. Otázka je co na to ta baterka, je to gelovka, ještě japonská a protože mašina už je v ČR už 5 let, tak baterka je stará taky min 5 let, takže je to asi bez problémů. Nabíjel jsem ji zatím jednou a to když odešel ten regulátor a ted ju nabiju po zazimování, vic nic nebylo potřeba. Daleko horši je spiš to, že někdo jezdi na SVčku 1,5 km do práce. Ikdyby jezdil uplně bez světel, tak je ta mašina stejně chudák. Na to je lepši fechtl

(reakce na) Dobíjení aku

13.11.2008 v 17:24 | Nahoru | #2
Pepous5> Samotřejmě pokud se ti nic "nevysere" fungovat to bude, ale může se stát, že se ti jednou trochu víc vybije a najednou budeš v háji jako např. abcman se svoji CBF 500 r.v. 2007.
Teoreticky je mi to jedno, tak baterku vytáhnu a dobiju(teda pokud se mi to zrovna nestane, když někam MUSÍM jet) to bych zuřil.
Prostě já pro tohle mám asi 6 smysl, uplně mě to dožírá jak se ta baterka šťaví úplně zbytečně
Jsem asi magor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist