Téma: Gas Gas EC300
5.11.2008 v 19:57
www.motoinzerce.cz/motorky/gas-gas/230959-300-ec.html
Co na ní říkáte?Vim že rok 2000 měl ještě normální přední vidle,tak si nejsem jistej jestli to je ten rok co se tam píše.Jo a na to že tahá fest jsem připravenej.Měl jsem Kawu KX250.

Naposledy editováno 05.11.2008 19:59:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 20:50 | Nahoru | #1
Kopec> Ježiš...nezlob se ale to už je na mě moc trochu ....šroub pod zátkou, jedno jestli pod tou horní nebo dolní...spíš teda matice když už....slouží pouze k tomu, že ti přitáhne ovládací packu k hřídýlce, která vede dole od odstředivky a nahoře k přívěře. Nic víc....a to, že se ti zdá že se ten šroubek jakoby otáčí pružně...je proto že když s ním hneš, tak se dole začne násilím oteírat pružina...opět nic víc. takže na "třetí ladící bod" prostě prosím zapomeň, i když tě asi zklamu .

Naposledy editováno 06.11.2008 20:52:29

(reakce na) Gas Gas EC300

6.11.2008 v 21:00 | Nahoru | #2
PetrTM> Já to kvůli tobě asi budu muset rozdělat!
A ještě se budeš muset přijet svézt na obou TéeMkách abys zjistil,že je teď každá jiná.

Ten seřizovací šroub(matka)dole přece nemůže plnit stejnou fu nkci jako ty nahoře. K čemu by to bylo? To je totálně nelogický!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 13:46 | Nahoru | #3
PetrTM>
Takže jak jsem slíbil,koukl jsem "zblízka" na to seřizování přívěry u TM.
Musím přiznat,že máš víceméně pravdu.Spíš více,ale nebudeme se chytat za slova,co?
Ať to nemusím celé přepisovat,zkopíruju sem mail co jsem posílal kamarádovi:

Když budeš ladit TéeMku,tak se s tebou rozdělím o pár čerstvých
zkušeností.
Mám teď zpátky originální převod,protože už byla řetězovka v háji...
...a TéeMka se teď projevuje ve své přirozené podobě. Nejlíp to asi
vystihuje popis někoho ze serveru "Motorkáři",už nevín kdo to byl,
ale označil TM jako překoňovanou bestii .Bohužel to sedí úplně
přesně.
Při "normálním výletním" ježdění mi to až tak nevadí,problém jsou
závody CC a extrém v lese. Přívěra se otevírá moc rychle,motokrosově
a kolo se rychle roztočí.Tohle hodně vadí na výjezdech s kořeny a
kameny.A taky samozřejmě když už jsem unavenej a při každým(hlavně
nechtěným) brnknutí do plynu mě tahá za ruce.
Na druhou stranu se mi to hrozně líbí,že je to motorka brutální a
jde 1-4 plynem na záda.A na pětku o každou menší nerovnost .

Jak by se mi to nejvíc líbilo:
Brutalita aby zůstala,ale nastupovala tak před polovinou plynu.
Odspodu by to chtělo pomalejší nástup výkonu-pomalejší otevírání
přívěry.

Tak jsme se ,s Blábolem,pustili do ladění...
...a zjistili jsme ne moc radostné věci:

1. pan"Šumperský" je totální p..a!!! (to jsme věděli už dýl,ale teď to
potvrdil) Vysvětlení: Určitě to říkal i tobě...,že ve spodní části
motoru,u vodní pumpy,je gumová zátka pod kterou se ukrývá seřizování
přívěry.No to jsme si říkali,že to je super věc kterou žádná jiná
motorka nemá! JE TO TOTÁLNÍ HOVADINA!!! Ve skutečnosti se tam ukrývá
samozajišťovací(naštěstí) matice,která jen drží táhlo ovládání
přívěry přišroubované k hřídelce.
Takže pokud to povolíš může se ti to tam akorát rozpadnout!!! Já
debil s tím tehdá hýbal,protože mi pan "Šumperský" ochotně ukázal čím se
to šteluje.Naštěstí jsem to tehdá jen trošičku povolil a ta
samozajišťovací matka to udržela.Zapůsobila psychika a já měl pocit,
že se motorka chová jinak.... Takže dole neseřizovat!!! ...není co

2.Šrouby ve víku přívěry
Těma toho moc nenaladíš.Jedním seřizuješ do jaké nejnižší polohy se přívěra zavře a druhým do které nejvyšší polohy se otevře.

3.Nemožnost ovlivnit rychlost otevírání přívěry
Tohle by ovlivnila jen jiná pružina na odstředivce.Teď je otázka jestli se dá koupit pružina do přívěry o jiné tuhosti(odporu).
Případně zkusit podložit stávající pružinu,co to udělá.

4.Nevěř nikomu nic co si sám neošaháš!!! A pokud možno si všechno oprav sám.

No a teď by mě ještě zajímalo co tobě dělal Čech s TéeMkou. Tvoje nastavení by mi nevyhovovalo,ale zajímá nás s čím si hráli.Náš(Blábolův) dohad je,že ti stáhli přívěru aby se neotvírala tak vysoko. A já si myslím,že své udělalo i to větší těsnění pod válcem.I když Blábol tvrdí,že toho půl milimetru to nemohlo až tak výrazně ovlivnit.

Takže tolik asi moje(naše)postřehy.

PS: Musíme ty motorky ladit,protože nejsme takoví borci aby nám bylo jedno na čem jedeme.
TM je kouzelnej a nádhernej stroj,jen ho trochu zlidštit a vymazlit pro nás obyčejné smrtelníky.

Kopec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist