paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motofaktor Ostrava - reference (výběr skútru)
 
4.11.2008 v 08:07
Zdravím všechny především na Ostravsku - mám prosbu.
Uvažuju o koupi skútru Yamaha YOG R (momentálně v akci)u tohoto obchodníka Motofaktor Ostrava je to Yamaha na Rudné za Peugeotem, proti Mercedesu. Díky moc za zkušenosti.

Edit-překlepy

Naposledy editováno 04.11.2008 08:08:14

1 reakcí na tento příspěvek Motofaktor Ostrava - reference (výběr skútru)

4.11.2008 v 08:36 | Nahoru | #1
Jak jsem se rozhodoval co koupit CBF 1000, GSF1250 nebo prave od yamahy TDM 900 ak jsem motofaktor navstivil 2x. Pri prvni navsteve se mi celkem slusne venoval prodejce a nasliboval moznost zkusebni jizdy slevy atd. Pri druhe navsteve (kdy jsem si teda to TDM chtel vyzkouset, protoze se mi dostalo do uzsiho vyberu s CBF) tak o zkusebni jizde nechteli ani slyset a cena na TDM taky byla jina nez slibili. Tak pro mne to znamenalo jasnou otocku a ted jezdim spokojene na CBF - jejich skoda (v Honde to co slibili to dodrzeli) . Jinak jsem slysel spatne reference na servis (ale to mam jen z doslechu). No udelej si nazor sam.

(reakce na) Motofaktor Ostrava - reference (výběr skútru)

4.11.2008 v 08:48 | Nahoru | #2

CZ_Iceman>Jak jsem se rozhodoval co koupit CBF 1000, GSF1250 nebo prave od yamahy TDM 900 ak jsem motofaktor navstivil 2x. Pri prvni navsteve se mi celkem slusne venoval prodejce a nasliboval moznost zkusebni jizdy slevy atd. Pri druhe navsteve (kdy jsem si teda to TDM chtel vyzkouset, protoze se mi dostalo do uzsiho vyberu s CBF) tak o zkusebni jizde nechteli ani slyset a cena na TDM taky byla jina nez slibili. Tak pro mne to znamenalo jasnou otocku a ted jezdim spokojene na CBF - jejich skoda (v Honde to co slibili to dodrzeli) . Jinak jsem slysel spatne reference na servis (ale to mam jen z doslechu). No udelej si nazor sam.



hmmm - asik je to o lidech, mám přesně opačnou zkušenost. Neříkám, že je vše ve "zlatě", ale s Motofaktorem jsem spokojený.
Servis, ochota, přístup k zák. - OK.
Oproti Hondě, která je v Ostravě pro mne úplně k ničemu (horší přístup k zákaznikovi se hned tak nevidí... )

..jen můj názor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist