globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa x B-King
Hayabusa x B-King

Mno nějak jsem si četl tenhle článek a protože těch testů Hayabusy bylo pro tenhle rok na novém modelu docela dost ,vážně si musím klást jednu otázku pro majitele tohoto stroje a to ,jsou ty brzdy na ni tak opravdu ale opravdu špatné jak všude píšou ,nebo je to "jen" ta tzv. pohodlnost z jiných strojů ?? U Kinga se píše ,že vycházi v testech proti Buse mnohem lépe i když je výkonově slabší ... Nic proti Kingovi ,je to z rodiny od Hayabusy ,takovej vnouček ,ale opravdu mě zaráží to ,že si každej stěžuje na brzdy . Ptám se a rád bych to nějak věděl ,pač opravdu ,ale opravdu plánuji v budoucnu koupi tohoto motocyklu . Pro příští rok jsem neviděl novou verzi ,kromě té cestovní ,takže připadá verze 08 . Takže prosím kohokoliv ,kdo s tím má nějaké zkušenosti ,jsou ty brzdy opravdu tak zlé ?? Dávam i anketu ,pro rychlejší přehled ,ale rád bych si přečetl i Vaše "odůvodnění" ...

Díky předem kluci/holky

BTW: Jinak fajn srovnání ,takže motorkari.cz
Anketa: Brzdy na Hayabuse jsou ...
dobré a mám s nimi zkušenost
10%
3
myslím si ,že jsou dobré
55%
17
nejsou dobré ,mám s nimi zkušenost
16%
5
myslím si ,že nejsou moc dobré
19%
6
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:08 | Nahoru | #1
to by mě taky zajimalo

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:12 | Nahoru | #2
řekl bych že brzdy jsou slabý v porovnání s SS proto si asi každej stěžuje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:19 | Nahoru | #3
PosMiros> Mno a přesně tohle mi nějak nejde do hlavy . Ty by jsi na už více méně kultovjí stroj od r.99 montoval horší brzdy i kdyby jsi věděl ,že jsou slabé a v porovnání s ostatními supersporty jsou tak zlé ?? Tak se musím ptát dál ,proč si nikdo nestěžuje na brzdy u GSX-R1000 např. ?? V porovnání váhy to takovej rozdíl už není a na podvozek žádná "špína" takového rozsahu není . Tohle mi prostě do palice nejde

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:22 | Nahoru | #4
Mam z letosniho Suzuki dne stejne zkusenosti jako autori testu.
Vyrazne lepsi dojem na me udelal kral.
Busa je tezkopadna a brzdy vadnou. Nutno podotknout ze navic na moji Busu nekdo obul omylem Continentalky, takze o to horsi dojem jsem mel.

Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:23 | Nahoru | #5
Hayabusa

Váha 220kg
Brzdy přední kotoučová, dvojitá
Brzdy zadní kotoučová, jednoduchá

GSX-R 1000

Váha 172
brzdy přední kotoučová, dvojitá
brzdy zadní kotoučová, jednoduchá

Takhle to uvádí suzuki.cz . Dobře ,je tam 50kilo rozdíl ,trošku jsem se překecl u té váhy ,nepodíval jsem se na Váhu u litra ,ale zase ten podvozek musí být jinak stavěný pro Busu a jinak pro GSX-R1000 . Rozvor GSX-R 1415mm a Hayabusy je 1480 .Obutí mají obě holky stejný .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:24 | Nahoru | #6
CarrierOfDeath> dával bych to za vinu tý těžkopádnosti busy přece jen má nějaký to kilčo navíc...

(reakce na) Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:25 | Nahoru | #7

Dawe02>Mam z letosniho Suzuki dne stejne zkusenosti jako autori testu.
Vyrazne lepsi dojem na me udelal kral.
Busa je tezkopadna a brzdy vadnou. Nutno podotknout ze navic na moji Busu nekdo obul omylem Continentalky, takze o to horsi dojem jsem mel.



Hmm nemají náhodou v základu BT 16ky nebo si to pletu s nečím jiným ?? Continental mám já teď na svojí a taky s nima nejsem spokojený ,takže si asi nějak dovedu představit jak se to musí chovat u takovýho výkonu ,čím disponuje Busa . Dobrý ,ale díky za info ohledně brzd ...

edit:// Jinak koukal jsem na tvůj profil Dawee a všiml jsem si ,že máš origo Brzdy Tokico . Tzn ,že asi tak špatnej účinek mít nebudou ,pokud je tam necháváš i u budoucí okruhovky ,nebo si je měnil/je v plánu ?? Mám za to ,ale nebudu dávat ruku do ohně ,že na Hondě mám nějakou podobnou značku taky .

Naposledy editováno 27.10.2008 23:35:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:27 | Nahoru | #8
PosMiros> Mno a to je to zase Já vím ,jsem otravnej ,ale u B-Kinga je váha 235kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:29 | Nahoru | #9
CarrierOfDeath> já nevim, jen teorizuju čím by to mohlo být vím o tom hov.no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

27.10.2008 v 23:32 | Nahoru | #10
PosMiros> Buď v klidu ,kdybych o tom něco věděl (ohledně brzd u těhlech strojů ,podvozku a váze) nezakládam tohle téma Jde mi o to ,že bych nerad kupoval Busu a více méně s ní objednával nový brzdy - celou soustavu nebo jen brzdiče ,když už s koupi motorky budu brát např. Yoshimuru která vyjde kolem 20 000Kč a brzdy nějak levné taky nebudou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 00:13 | Nahoru | #11
CarrierOfDeath> Snad nechceš pochybovat o kvalitě Tokico... prvnotřídní brzdy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 01:02 | Nahoru | #12
Serge333> Přiznám se ,že na poli brzd se opravdu nevyznám ... Je mi jasný ,že se na supersporty nemontujou Bčkový brzdy ,ale jak říkam . Netuším jaké jsou jaké . Pokkud říkáš ,že jsou prvotřídní ,pro příště si to budu pamatovat

(reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 01:11 | Nahoru | #13
CarrierOfDeath> to melo byt asi mysleno ironicky. Tokica na Suzuki byla vzdy tercem kritiky.

Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 01:50 | Nahoru | #14
.

Naposledy editováno 28.10.2008 01:57:12

Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 08:55 | Nahoru | #15
... vždy když někde v testu už neví kde by našli chybičku tak to skončí u brzd.
... já s nima teda problém nemám

2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 09:17 | Nahoru | #16
Já hlavně lituju všechny ty lidi co za to (B-king)
dali nehoráznej balík kolem 300t na začátku sezony s tím jakou neudělají parádu .. ted je to za 219t a stejně to nejde prodat ...
Jeden můj kámoš si rve vlasy že to koupil ...

Naposledy editováno 28.10.2008 09:18:22

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 09:22 | Nahoru | #17
tak co no... koupis pancire,lepsi destricky ..a bude o mnoho lepsi ne ????

(reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 09:25 | Nahoru | #18

Bulkik>tak co no... koupis pancire,lepsi destricky ..a bude o mnoho lepsi ne ????



... a jak to uděláš,budou si "stěžovat" na něco jinýho

(reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 09:34 | Nahoru | #19

DavR1>Já hlavně lituju všechny ty lidi co za to (B-king)
dali nehoráznej balík kolem 300t na začátku sezony s tím jakou neudělají parádu .. ted je to za 219t a stejně to nejde prodat ...
Jeden můj kámoš si rve vlasy že to koupil ...



... jak říkáš,ta cena
... stačilo koupit položenou Busu a udělat si svýho "Kinga"

[url=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 09:49 | Nahoru | #20
DavR1> Jsem nevěděl, že se motka kupuje aby se v ní držely peníze.. já ho kupoval pro radost. To snad je normální, že novej model je dražší a pak zlevňuje, ne? Kdybych měl přemýšlet, že si něco koupím až to zlevní..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 10:12 | Nahoru | #21
CobrettiCZ> hmm , tak někdo to neřeší ... to je jasný, já si taky letos na jaře mohl koupit novou R6 za 270t., ale vydržel jsem to na 06 až do ted a můžu koupit za 220t.,ten rok mě nazabije a můžu ušetřit na nějaký racing díly ... ale samo že někdo chce mít novej model hned z jara a kamkoliv přijede je z něho král
Já to taky zažil .. v březnu 99 jsem koupil jednu z prvních R6 v CZ a zaparkovanou motorku jsem poznal podle toho kde je největší chuml lidí
ale od té doby jsem se poučil ...., někdy je lepší si počkat, nic neuteče, důležitý je mít zatím něco slušnýho v garáž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 10:36 | Nahoru | #22
DavR1> asi je to blbý přirovnání.. ale jako když chci oš.kat krásnou ženskou, mám počkat až bude starší a nebudou ji ostatní tolik chtít..?

(reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 10:44 | Nahoru | #23
CobrettiCZ> jo , to si napsal dobře.
je to fakt blbý přirovnání
u mě je o 8 měsíců starší hezká ženská pořád stejně hezká ženská ..... a ještě mi zbude i hafl pěnez na to, aby si užil i s jinejma

Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 10:59 | Nahoru | #24
Na busu staci dat jiny desky a je po problemu. Dal jsem tam SBS a brzdi to nesrovnatelne lepe... Drive se mi stavalo ze po castejsim razantnim zabrzeni to fakt brzdit prestalo a packu jsem promacknul az k rukojeti. Pokud se ale jezdi "normalne", staci bohate i ty origo

2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 11:00 | Nahoru | #25
ale né.. ono totiž málokdo z nás ví, co se stane zítra.. ne že bych byl pesimista, ale zítra mě může sundat pantáta s kloboukem.. takovej je život. Takže nebudu přemýšlet na co počkám a na co ne.. Když něco chci a můžu to mít, tak proč to nemít hned.

Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 11:01 | Nahoru | #26
CobrettiCZ to jsi napsal krasne lip to ani neslo

(reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 11:11 | Nahoru | #27
CobrettiCZ> tak to je taky sporný ... ono říct si tohle každej, tak jsme tady všichni zadlužení až po uši , všechno na hypotéky splátky atd. .. no upři si to když tady zítra nemusíš bejt, a novou motorku chce každej ...
Prostě hlavně jde o to, jestli si to můžeš dovolit nebo ne ... jestli tě ta ztráta bolí , nebo to ani nepoznáš ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 11:14 | Nahoru | #28
CobrettiCZ> ale jinak myslím že máš nadání být dobrej prodejce novejch motorek
to co říkáš by hodně asi hodně lidí přesvědčilo ... a o to jde
pokud teda jen neopakuješ to co sis v salonu Suzuki sám vyslechl ..

(reakce na) Hayabusa x B-King

28.10.2008 v 13:48 | Nahoru | #29

DavR1>CobrettiCZ> ale jinak myslím že máš nadání být dobrej prodejce novejch motorek
to co říkáš by hodně asi hodně lidí přesvědčilo ... a o to jde
pokud teda jen neopakuješ to co sis v salonu Suzuki sám vyslechl ..


Já v salonu nekupoval

Hayabusa x B-King

29.10.2008 v 19:29 | Nahoru | #30
Jezdím "starou" Busu a to, co se píše v testech o nový, platí i v mým případě. Jakmile ty brzdy dost zatížím (třeba na svý oblíbený trase nebo na okruhu), tak změkne brzdová páčka a to tak, že hodně. Postupně musím začít brzdit všemi prsty. Účinnost brzdy ale neklesá, brzdí to pořád stejně, jen v ty brzdy v podobných případech nemám takovou důvěru. A to mám na svý Buse pancířky.
V Brně jsem jezdil novou Busu a ta začala tímto "efektem" trpět už po prvním kole. Brzdila pořád docela dobře, ale měknutí páčky bylo ještě výraznější (zřejmě dáno orig. brzd. hadicemi).
Obecně bych si ze zkušeností troufnul říct, že má Busa brzdy dostačující, jen je třeba brát ohled na to, že ta mašina něco váží a že taky brzdíš častěji z daleko vyšších rychlostí, než u jakýkoliv jiný mašiny. On ten pocit z účinnosti brzd je rozdílnej, když brzdíš z 280 u Busy, nebo ze 160 u nějakýho moderního naháče (tam ti třeba subjetivně přijdou brzdy ostřejší). Ona ta decelerace z vysokých rychlostí strašně klame.

Naposledy editováno 29.10.2008 19:30:26
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reset výměny oleje B king Suzuki B-King Starda 8 18.4.2024 v 19:42 Starda
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58


TOPlist