Toto téma mě napadlo po včerejším treninku na trati,jezdilo mnoho výborných jezdců,kteří v pohodě lavice skákali celé a motocykl si ve vzduchu krásně korigovali. Také tam byli méně zkušení jezdci,kteří také jezdily dobře,ale viditelně nevěděli jak na skoky. Pak jsem viděl jak se jeden z těchto jezdeců ve vzduchu otočil moc na přední kolo a zapích do země. Bohu dík se mu nic nestalo. Tak přispějte radami JAK SKÁKAT.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoky
Tommasson>Jezi> Nemusím vybírat, protože je to pěkná blbost. Vem si, že sedíš na zadním blatníku - a potřebuješ potáhnout motorku trochu dozadu - letíš moc na předek......jak to uděláš? Musíš prostě stát ve stupačkách nad motorkou, aby sis s ní mohl udělat co potřebuješ. A za druhý - jak to vypadá? Sedět na tom ve vzduchu? To uvidíš možná někde na am.závodech - mezi posledníma místama. Ale když se podíváš na profi, tak snad nikdo na tom nesedí...
tak musím souhlasit s tím, že je lepší být nad motorkou, protože máš pořád volbu dopředu-dozadu...s tím sezením...no, právě ti největší mentálové dokážou sedět a odpočívat při těch poletech
Tommasson>Jezi> Nemusím vybírat, protože je to pěkná blbost. Vem si, že sedíš na zadním blatníku - a potřebuješ potáhnout motorku trochu dozadu - letíš moc na předek......jak to uděláš? Musíš prostě stát ve stupačkách nad motorkou, aby sis s ní mohl udělat co potřebuješ. A za druhý - jak to vypadá? Sedět na tom ve vzduchu? To uvidíš možná někde na am.závodech - mezi posledníma místama. Ale když se podíváš na profi, tak snad nikdo na tom nesedí...
Je lepší u 2T na hraně skoku vzít za plyn?