Tak hele,bronzové vložky sem si dělal do kompletního přepákování na yamaze yz 400 a ty maznice sem tam taky nazávitoval.Nešly dát ty maznice jen na jedno místo(už nepamatuji kde),ale přesto sem dva roky jezdil bez jakékoli poruchy hybnosti,stačilo jen nasadit tlakovou maznici ,párkrát pumpnout a všechen maras po wapce byl venku.Ty vložky ale musíš udělat s mazacím místem a dvěma šroubovitě zatočenýma drážkama na odvod vazelíny po celém obvodu té vložky(vevnitř).Kdyby ta bronz nebyla tak drahá tak to dělají výrobci dodnes a nikdy by nebyl žádný jiný servis krom mazání.Holt trend je dnes vydělat na všem,i na náhradních dílech,si vemte že to jehlové ložisko drží jen na 12 bodech(12 jehel) a to ještě v zátěži je díky vůli rozděleno tak na třetinu.Pak se do něj dostane naplavenina bahna a je po něm.Bronz maže i za sucha,né nadarmo se používá na klikových hřídelech motorů jako kluzné ložisko.