globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 08:33 | Nahoru | #1
Prasouš> Taky jsme s těma mokrýma laborovali. Nakonec nenahříváme a foukáme 2,2 předek a 2,0 zadek. Používáme Bričky. A že nic nevydrží? Která mokrá ano?
Jinak u KR (GP) je to s nahříváním maličko složitější. Foukáme zadek na 1,4 za tepla (předek 2,2), ale kontrola tlaku se provádí až po sjetí z dráhy. Po hodině na nahříváku (tyrex ) měla guma 1,4. Po dojetí závodu jsem ji přeměřil a měla cca 1,55. Ne, že by to šlo nějak dramaticky poznat, ale může se pak zbytečně trhat. Což se i stalo. I když po pravdě řečeno, měl jsem nevhodnou směs (ale jak bylo řečeno, vůbec něco sehnat je těžké), přesně to byla médium-soft (číslo teď přesně nevím) a ta byla na těch 22 stupňů celkem nevyhovující. Ale i přesto že se škubala jak sviň, držela jak luteránská víra a vydržela porci kol jak neškubající se brička (cca 70 Most). Takže volba na sezonu 2011 byla jasná... Dunlop KR....

Naposledy editováno 05.01.2011 08:36:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 11:29 | Nahoru | #2
.Kolda.> Já byl na posledním DA racingu na Slovensku za rybu z čeledi nevýdaných... Měl jsem jeden zadek 7712 a v tréninkách se mi nelíbilo chování motorky, tak jsme to celý rozhasili a bylo to úplně na ho-no, v zatáčkách se na motorce nedalo jet, plavala atd. no čili jsme "ladili" a při tom blbým nastavení jsem tu 7712 roztrhal... Poslední možnost nastavení podvozku už jsem nemohl vyzkoušet a tak to do závodu bylo buď a nebo... Bylo mi líto dát za novou gumu 250 éček, tak jsem stávající roztrhanou otočil... V zahřívacím kole jsem zkusil zda se můžu do motorky "opřít v zatáčce" a naštěstí to vypadalo podstatně dobře, jela jak po kolejích... Bohužel jsem do závodu díky "ladění" v kvaldě startoval někde z prostředka, tuším 21 místo, ale start se podařil a šel jsem někam kolem 13-15 místa... No po 5 kolech, kdy jsem měl dobrý pocit z motorky, časy standartních 2:17, pomalu prokousávající polem jsem si uvědomil, že jsem před závodem nezkontroloval tlak a vim, že za studena jsem tam poslal nějakých 1,7, čili tři kola před cílem mě polil studený pot, rozklepaly ruce a v mozku se udělal blok proti přidání plynu, i když do té doby motorka jela parádně... Gumy držely... No nic dojel jsem do cíle sedmý a hned šel změřit zadek kolik tam bude a koukám, guma absolutně čišťoučká jako dětská prdýlka a tlak byl 2,1... Což je krapet víc než udávaných 1,4..... ... Čistá = bez gripu, ale i když časy 17 nejsou nic moc, tak se jí dalo věřit, prostě ani jednou náznak klouznutí....

Naposledy editováno 05.01.2011 11:32:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 21:04 | Nahoru | #3
.Kolda.> Na to ohřátí pneu za jízdy nepříjemnou zkušenost:

Když řeším s
Haslacherem nastavení podvozku tak mi jak blázen furt měří hlavně z.pneu. Vždycky vyjedu na trat ,dám 2 rychlý kola a stréc Haslachr na mě čeká na boxovce. První co je se mě zeptá co to dělá. Klasika vždy je něco špatně. Děda de a přeměří z kolo...klasika špatnej tlak. Opět mě pošle na trať, přijedu a co teď??? Lepší a začneme nastavovat. Vždycky počítám s tím, že se pneu ohřeje o cca 0,2-0,3 ale vždycky tam mám víc. Snad jednou za ty 2 roky co mě to dělá mi dofukoval pneu. Když už se to letos stalo v Brně asi po třetím víkendu tak sem mu naštěstí moc nerozuměl(moje špatná němčina), ale začal házet rukama a tak nějak mi došlo, že s takovým debilem spolupracovat nechce a že je to ztráta času ,od té doby si na to dávám fakt bacha. Vždycky sem dal tlak cca spíš radši víc, že to Haslacher pak odfoukne. No a až mě on seřval, tak mi došlo proč kurvit nový pneu zbytečně a ztrácet čas v kvaldě, když to de vychytat.
Další hodně častá věc je, že ti fakt rychlí neřeší co dělá pneu. Trhá se, netrhá. Prostě ten Ital od Dunlopu i Haslacher vždycky říkají" Tato směs bude dobrá a vydrží celou kvalifikaci. Zároveň si odzkoušíš i výdrž pro závod. No a tato měkkčí směs vydrží 2-4 kol, ale poletíš jako dobytek.No a v půlce kvaldy máš pneu na sračky-ale jako total. No a 250 Euro v prdeli.
Jako je fakt hrozný jaká je spotřeba materiálu když už letíš Brno pod 2:05 - ti kluci sou hovada. Třeba koukněte, že celá ta špička vůbec netrénuje. Proč??Protože na to nemaj prachy. Většinu lidí stojí ježdění hlavně vstupný a to samé dají na pneu. Ale tady ti piloti když mají sadu na 2x20 min. tak ta druhá jízda stojí za hovno.Takže se netrénuje, protože to pak testovací den s 8x 20 min by stál 4 sady + to ostatní, tzn. 50 litrů a to jako minimálně 50!!!Když vemete, že trénovat musí před samotnými závody aspoň 2-4 jízdy tak málo komu zbude na ježdění mimo závody. Zajímalo by mě, jak by jely kdyby mohly před každým závodem 2 dny testovat.Když se k tomu připočtou desky,řetěz,olej,repase motoru a podvozku tak se nedivím že netrénují.
Další věc co je důležitá: Pokud chcete od toho Itala, aby s váma mluvil na úrovni-jedno jak rychle jedete, tak se ho nikdy neptejte kolik ta pneu vydrží JÍZD!!! Prostě závod má 13 kol a každýho zajímá jestli na té pneu dojedeš celých 13 kol, nikoho nezajímá jak ta pneu pak bude vypadat. Prostě 13 kol a vyhodit. Spíš platí 8 kol full, pak 3 kola na 90% a pak to musíš hochu nějak vykouzlit. Jako řešit jestli to vydrží 5 nebo 8 jízd, to je bezpředmětný. Pokud někdo chce jet fakt rychle, měl by si sehnat fakt balík zlaťáků a má šanci tu všechny posrat...

Naposledy editováno 05.01.2011 21:19:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.1.2011 v 21:46 | Nahoru | #4
.Kolda.> stoji asi 1300kc,leze se do nej na ostro,hlavne se ti nikde nic neschrne a nevohrne,z kombosky krasne vyskocis,Dejv uz ho take dostal k jezisku ,tak zatim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35354 Dnes v 17:29 doucha
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist