globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 15:09 | Nahoru | #421
Jirka: na ladeni se muzem domluvit, pripadne ti muzu dat instrukce, pujcit box a muzes zkouset... tim ze ty moznosti jsou omezene je mozne prozkouset ruzne kombinace a i pri jizde posoudit jestli je to lepsi nebo ne... ja sam sem si nasel rovnej usek asfaltky do kopce u nas ve voj. prostoru a pridal jsem benz a dal vyjezd do kopce.... zkusil pridat jeste vic a dalsi pokus... takhle sem se po nakem case dostal na nake nastaveni... se kterym sem spokojenej...

jestli se mi podari nejak poresit brzdu tak by se to dalo samo dostat do jinejch dimenzi... ale to je zatim ve hvezdach...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 15:13 | Nahoru | #422
petr.R1: napsal jsem ti soukromou zpravu...

jestli umis tu TEKA za nakou rozumnou cenu.. pripadne kdyby treba byla moznost sehnat za lepsi cenu tu origo teku kdyz je ted teka2 ... byl bych moc rad...

muzu ti treba na oplatku poskytnout schema toho yosh boxu, kdyby ses necejtil na stavbu tak ho muzu i vyrobit.. ale je to pasivni prvek, radi to naky odpory na urcity vystupy atd... takze easy job...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 16:30 | Nahoru | #423
assassin> To je super,ale na to odladení bych radsi vyuzil tvych zkuseností,přeci jen,uz se v TL hrabeš nejakej ten pátek a ja ho mam první sezonu.Navíc se v přípravě směsi moc neorientuju,takze si nejspíš nebudu vědet rady při konkr.problému ,taky necekam že to bude zadáčo
Vysledoval jsem,že lítáš mezi Prahou a Jincema...?To bych ti to mohl dovalit do tech Jinců?...jo a nevíš náhodou odkaz na nejaký stránky kde se zabejvaj upavou airboxu na TL-S,zatim mam jen na TL-R Az budu otravnej moc tak me zastav,kdyz jde o mašiny nemam zábran THANX!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 17:04 | Nahoru | #424
Jirka: jj dilnu mam v Jincich. zkusim nejak popohnat tu brzdu, preci jen ladeni pomoci litani do kopce neni uplne to vono:)

upravu airboxu sem narychlo spichnul a dal to sem:
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=44495&fid=6&l=1644172#goto1644172
abych tu nezaneradil pernovi vlakno..
casem to nejak vylepsim... dodam vlastni foto...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 17:04 | Nahoru | #425

Prasouš>Zdar střelci, poraďte prosím. Na Fároše 08 koukám po fýfukovém systému (akrap) a teď nevim jestli svody titan nebo nerez. Je mi jasný, že titan bude lehčí, ale nevim jestli se dá popř. opravit. Podle tabulek by výkovový rozdíl neměl být, tak nevim jestli je pro mě amatéra rozumný dát o těch 18 tis víc... 29 proti 47... Budu vděčnej za rady....



Radím si zlaťáčky (18tis.) navíc ponechat na důležitější věci. V tom fakt není rozdíl kromě hmotnosti a krásný barvy titanu! Naopak titan je trochu "dynamičtější" co se teploty týká a tak se hůř ladí výkon, než u nerezu. Jo a titan někdy trochu praská (minimálně úchyty a příruby, atd. - ale taky jde opravit)..
Když si vzpomenu, že jsem tu nabízel komplet racing Arrow (titan) na R1 2007 za 24tis., tak mi jen rozdíl 18tis. u "vajglíku" na CBR přijde strašně moc...kolik to pak koštuje celý, když jen materiál se odrazí tolik v ceně??

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 17:21 | Nahoru | #426
Díky za rady, zase ušetřím ... Přiznám se, že 08 ještě nemám, bude nějak v lednu, ale věci si pomalu chystám už teď... Vánoce utečou jako voda a než se rozkoukám tak bude konec ledna... V DKracingu mi řekli, že se na komplety čeká až 2 měsíce, tak ať to raději mám doma dřív.... Jo a musím být rychlej, když mě v týmu tolerujou 3 ducny....

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 18:30 | Nahoru | #427
Perňo, rychlíci a odborníci, máte někdo zkušenost s gsxr 750 rok04? Mám s ní drobné trápení, má neskutečně škubavej přechod do záběru, tzn někde ve vrcholu zatáčky hodně citlivě přidávám abych už víc nezpomaloval, někdy krásně plynule zabírá ale většinou vesele dál brzdí motorem, pak to strašně škubne a někdy to ustojim a někdy to neustojim-auauau..., jezdim tempem svižnýho turisty(2:21,1:51) a s jinejma motorkama ten problém nemam. K někomu na brzdu se teprve chystám, ke komu byste jeli?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 18:56 | Nahoru | #428
nemel by nekdo zajem o lehky 17-ti palcovy kola PVM?Dale mam na prodej velky chladic Febur a kotouce 320 mm tloustka 7 mm-nove s odsroubovatelnyma nytama taky zn.PVM,ceny dohodou,kdyztak piste na mail msovicek@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 20:56 | Nahoru | #429
mam dotaz:
co vecsi (racing) chladic
jake mas s tim skusenosti a
jak moc je ho zapotreby ?
v cem vsem je vyhodnejsi nez obycejni ?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 21:02 | Nahoru | #430
no vyhody sou jasny,motor se lip chladi a udrzi si svoji optimalni teplotu i pri tech nejvetsich vedrech.ja s tim jezdim okolo 70 stupnu.A prave v teto teplote dava motor nejvetsi vykon,vlivem tepla treba pri 95 stupnich ztraci 5-8 koni,coz je dost....to ti daji komplet ladaky i se svodama a pritom toto je levnejsi a setris tim taky motor

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 21:03 | Nahoru | #431
Je to tak:tolerujeme v teamu to naše prasátko s jeho hondicí ale musí nám dobře startovat(což se mu daří) a v hospě platit pivsony

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 22:16 | Nahoru | #432
assassin> Tý jo.Tak ty až takhle?!Vlastní brzda,hmmmm No ja na to nijak nespěcham,ale bylo by supr mít nalazeno na Dvouval den ...co ty na to?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.11.2008 v 11:01 | Nahoru | #433

Babu>Perňo, rychlíci a odborníci, máte někdo zkušenost s gsxr 750 rok04? Mám s ní drobné trápení, má neskutečně škubavej přechod do záběru, tzn někde ve vrcholu zatáčky hodně citlivě přidávám abych už víc nezpomaloval, někdy krásně plynule zabírá ale většinou vesele dál brzdí motorem, pak to strašně škubne a někdy to ustojim a někdy to neustojim-auauau..., jezdim tempem svižnýho turisty(2:21,1:51) a s jinejma motorkama ten problém nemam. K někomu na brzdu se teprve chystám, ke komu byste jeli?



A nezakouří ta motorka někdy divně?? Neškube to i v jiných situacích, než jen v náklonu ve vrcholu zatáčky? Já měl podobný problém s GSXR1000 K1, bylo špatné (ne úplně) čidlo polohy škrtících klapek (to důležitější co snímá klapky ovládané lankem, ne ty ovládané servem). Bylo jen rozkalibrované a mělo trochu mechanickou "vůli", takže nešlo seřídit úplně na 100%, ale po zdlouhavém nastavování se zadařilo to o dost zlepšit.. Mě ta motorka někdy i chcípala!
Bude to něčím podobným..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.11.2008 v 11:08 | Nahoru | #434

HausO>mam dotaz:
co vecsi (racing) chladic
jake mas s tim skusenosti a
jak moc je ho zapotreby ?
v cem vsem je vyhodnejsi nez obycejni ?



Má smysl, až když motor ladíš na vyšší výkon a děláš třeba zásahy do hlavy válců a zapalování ...to vše vede k daleko většímu zahřívání a namáhání, proto se u superbiků dává větší chladič! Je to totiž NUTNOST!
Ale u třídy superstock je zakázaný! Takže se dá jet i se sériovým chladičem, protože povolené úpravy nejsou až takové, aby vedly k nadměrnému zahřívání motoru oproti sérii.. Hodně důležitá je správná montáž kapotáží! R1 04-06 měla s chlazením problém, takže přední kapotáž "našponovat" co nejvýš a někdo jezdil dokonce i bez př.blatníčku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.11.2008 v 11:12 | Nahoru | #435
Perňa #81> Nazdor "kokoťák"!
Ještě piješ?

A co to enduro nebo cross!
Včera jsem byli v Chotyni ,u vás doma, na trati!
Je to tam bezva a zábavné!Na blbnutí výborné!
To je posilovna a trenink!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.11.2008 v 11:29 | Nahoru | #436
2LEKO> Já? Nikoliv - NIKDY!!!

No ehm, víš ...finanční krize na mě dolehla, ale už poněkud dřív, než na celej svět (asi tak před 15ti lety, kdy jsem začal s motorkama - nejlepší "vysavač" konta )!

Jj, pěkně to tam kluci vybudovali a naše starostka tomu dala požehnání - je dobrý mít si kam v klidu zajezdit! Hele a co ten dvojitej skok? Dáváš ho najednou? Minule to tam dával "Óma" na čtyřkolce a vypadalo to jednoduše! (ale on je vyhrabanej a hlava vychlastaná, fakt to na tom umí!)

Přemýšlím o tom crossu, ale nemám ještě ani výbavu jako jsou hadry, boty, chrániče a helmu :\ A pak ještě nějakej ten 125 2T vehikl za 35tis.
Momentálně upřednostňuju zimu, asi budou nový lyže...to je taky dobrej trénink..rozhoduju se mezi 88mm tlustýma (ty zelený) anebo trošku HardCore Baggy (ty pekelný černý) 102mm pod botou Co radíte, děcka??

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.11.2008 v 20:15 | Nahoru | #437
Perňa #81> ty hele já bych to viděl radši na ty užší... kvůli zranění líp je utrhneš a bude lepší zážitek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.11.2008 v 18:23 | Nahoru | #438
UIAA> Když ty tlustý jsou v prašanu perfektní! Vím že se tam čoek v našich podmínkách (nebo aspoň poslední dvě zimy) moc nedostane a spíš se hobluje sjezdovka anebo snowpark... Kua dilema

U motorky mám víc jasno, co chci..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.11.2008 v 21:42 | Nahoru | #439
hele závodníci...na svých okruhovkách používáte standartní seriový budíky, nebo berete nějaký special, třeba jenom ortáčkoměry a případně ukazatel zařazené rychlosti?...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.11.2008 v 17:59 | Nahoru | #440
Omlouvám se, pokud toto již někdo radil jinde, případně děkuji za odkaz na jiné místo na fóru.

Pustil jsem se do předělání plastu na podsedlovce CBR 954 na racing laminátový podsedlák a narazil jsem .

Dotaz č.1: je nutné předělat uchycení regulátoru napětí --> je na vnější straně a zdá se mi, že se přes něj ten nový laminát nedá přetáhnout? Pokud předělat, kam je to nejlepší uchytit?

Dotaz č.2: co s elektronickým mozkem a baterií. V originálních plastech je na to v tom spodním plastu udělán kastlík, ale v nových laminátech je tam jen díra .

Dotaz č.3: Ju nutné na nový laminát udělat nové držáky?

Předem moc díky za pomoc, nevěděl jsem že se do toho pustím svépomocí, ale zima bude dlouhá )).

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.11.2008 v 19:30 | Nahoru | #441
co si myslite vyjde levneji jezdit treba daksny nez 600? myslim co se tyce oprav a nahradnich dilu? pac startovne bude stejne ze?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.11.2008 v 20:21 | Nahoru | #442
Jasně, že jo. Dakšn je výrazně jednodušší motorka, než třeba šestka štok. Navíc ve dvoutaktech už ten vývoj nejde tak sběsile dopředu jako ve čtyřtaktech, takže si pěkně zazávodíš i na starším bajku. Navíc je tam míň spotřebáku. Oleje je tam panák a kousek, gumy 110 + 150 jsou levnější, než 120 + 180 a navíc je Dakšn žere o poznání méně. Brzdový kotouč je tam jenom jeden a destiček tak kupuješ polovic. Řetěz je taky skoro nesmrtelný. Pokud ale vážíš 80+ kg, tak je to nic moc.....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.11.2008 v 20:29 | Nahoru | #443
myslel sem si to !plejba dik!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.11.2008 v 17:29 | Nahoru | #444
JirkaVFR1> Jo tak tohle je různý u různých motorek. U většiny novějších typů a dobrých laminátů není potřeba už nic dotvářet, prostě jen navrtáš a pasuje to na origo držáky..

Pokud to máš u CBR takhle, budeš muset trochu improvizovat a nechat vyrobit nějaký "kastlí", atd. Takhle na dálku to nejde posoudit.. U GSXR1000 K1 jsem taky musel trochu vymejšlet u podsedláku.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.11.2008 v 21:34 | Nahoru | #445
tady se řeší litry, vedle 750 tak se trochu vetřu se šestkou Nevěděl by někdo z vás o nějakých laminátech na R6R 2006-07? bral bych i zbořený, ale opravitelný. nechce se mi dávat takovou raketu za nový, když to nemam na parádu, ale max. 2x do roka na okruh (vim, dobrej vzhled zrychluje, ale to doženu rychlejma samolepkama ). popřípadě bych bral i jiný racing díly. díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.11.2008 v 21:41 | Nahoru | #446
Perňa #81> stejně šetříš na sezónu ... woe prašan v CZ si mě rozesmál a kvůli tomu, že jednou nebo dvakrát dáš Alpy .... mno a pak jezdíš na Ještěd na večerní lyžování neřeš a nech se vést cenou.
mě bohatě stačí carvy

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.11.2008 v 10:12 | Nahoru | #447
Zajímaly by mě názory na brzdový obložení... tak prosím info sem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.11.2008 v 12:06 | Nahoru | #448

véna>tady se řeší litry, vedle 750 tak se trochu vetřu se šestkou Nevěděl by někdo z vás o nějakých laminátech na R6R 2006-07? bral bych i zbořený, ale opravitelný. nechce se mi dávat takovou raketu za nový, když to nemam na parádu, ale max. 2x do roka na okruh (vim, dobrej vzhled zrychluje, ale to doženu rychlejma samolepkama ). popřípadě bych bral i jiný racing díly. díkes



pokud nenabídne někdo tady, zkus zajít na forum na www.cec.cz tam se občas nechá sehnat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.11.2008 v 17:37 | Nahoru | #449
Corela#9> vidíš to mě nenapadlo, dík

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.11.2008 v 18:46 | Nahoru | #450
Zdarec!Chtěl jsem se optat jestli se taky nejak upravuje kyvná vidlice,popřípadě jestli se ji při závodním použití věnuje nejaka zvláštní péče(vim,asi to patří jinam,ale závodníci se setkají s ledasčim )Dík!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35628 Dnes v 10:08 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist