globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 15:34 | Nahoru | #271
Čus, řešim problémek co jezdit za pneu??
Supercorsy/Qualifier RR/BT002 nebo nějaký slick????

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 15:43 | Nahoru | #272

Boris_The_Blade>Čus, řešim problémek co jezdit za pneu??
Supercorsy/Qualifier RR/BT002 nebo nějaký slick????

něco víc turistickýho bys neměl... tohle je už na hodně velkou kudlu a na to loudání se není potřeba tak hustý gumice...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 16:07 | Nahoru | #273
Takže mam tady ještě předek origo BT015
Poškej on ti to Zdenda za mě spočítá....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 16:09 | Nahoru | #274
Boris_The_Blade> už jsi velkej kluk - neposílej na mě někoho jinýho...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 16:42 | Nahoru | #275
Ale ty seš starší....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 17:21 | Nahoru | #276
to Perňa: hele ještě mám jeden stupid dotaz, už to na foru určitě proběhlo, ale ješte pleas jednou: otázka powercomandru....k čemu tahle krabička vlastně slouží, jak složitá je montáž, jestli je to bezúdržbové nebo je to třeba pořáde ladit, jako jiné nastavení na jiný okruh a hlavně, jestli to pro mě, začátečníka, má vůbec smysl a nebo to je opravdu už pro závodníky....dík

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 17:29 | Nahoru | #277
Měl bych taky dotaz: jak mažeš hodně řetež? a jestli si měl možnost vyzkoušet rozdíl pouze ve vyměnění řetezovky -serie vs. závodní. díky

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 18:25 | Nahoru | #278
ducati1098 - sice nejsem perna ale imho to nevadi
powercomander je jak jiz nazev napomina na rizeni charakteristiky motoru tedy se nim serizuje jak prubeh vykonu tak tociveho momentu
jeho potreba je na svazeni, spravidla je ho vhodne dat pokud mas bud ladene vyfuky nebo sportovy vzduchovy filtr, kde se pouziva hlavne k vyhlazeni `dir` ve vykonu,
lze udelat i vice palivovych map a pak si je muzes prehazovat
ale imho lepsi je mit co nejcistejsi mapu a ladeni prevadet na rozete/kolecku
zaverem PC je vhodny pro kazdeho kdo mam sportove vyfuky nebo filtr ale neni zas tak nutni...

YOSH BOY myslim ze to tu je hned na zacatku v upravach a imho je to jedna z prvnich veci co se dela, tedy pouziva se 520 (lehci ale slabsi) proti seriove 530 (tezsi ale pevnejsi)0
retez 520 udela rozil cca 2-5koni proti 530
o tom mazani to uz je na pernovi
(sry chlape ze jsem se ti tady tak vetrel)

Naposledy editováno 26.10.2008 18:28:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 18:34 | Nahoru | #279
HausO> super...dík...takže v kombinaci s Termignonama, vč. svodů a řídící jednotky je to vhodné....ju? tzn...udělám si jedno nastavení a pak už to můžu případně ladit jenom převodama....ale předpokládám, že to optimální nastavení, resp. mapu mi asi nastavaní nějaký odborník, neb já bych to nastavil tak, že bych to ani nenastartoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 18:38 | Nahoru | #280
Ducati1098> zvládneš to i sám ... nebo s někým kdo to jednou dělal, koupíš si prostě pow.com. pro svoji moto u kterého bude na CD několik map, vybereš dle toho co máš namontovaný ,, určitě tam bude i komplet Termignoni + filtr, tuto mapu naharaješ pomocí lap-topu do power com a je to ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 18:38 | Nahoru | #281

HausO>
..retez 520 udela rozil cca 2-5koni proti 530
o tom mazani to uz je na pernovi
(sry chlape ze jsem se ti tady tak vetrel)



Toto je chybne napsano. Retez "neudela" zadny vykon, pochopitelne. Rozdil ve treni mezi tesnenou radou 520,525 a 530 nebude markantni. Rozdil je v tom, jake setrvacne sily musis pri zrychlovani (a zpomalovani taktez) prekonat, cili se da napsat, ze lehci retez zpusobi to, ze na stejne zrychleni motocyklu ti staci mensi moment, resp. ze pri stejnem momentu bude moto zrychlovat nepatrne lepe. Dalsi veci je gyroskopicky moment a jeho negativni ucinky na prujezd zatackou.

Zadny vykon

Naposledy editováno 26.10.2008 18:39:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 18:53 | Nahoru | #282
DavR1> dík...no jen abych nebyl první,kdo to posere....-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
takže obecně to dopouručujete? no resp. jeslti to má nějaký valný smysl pro lamu, jako já....sice plánuju na příští rok jenom okruhy, ale třeba jestli není lepčí nasypat prachy někam jinam, do jiných věcí...... ( tím nemyslím přepáčka, řídítka.........takovou tu klasiku)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:10 | Nahoru | #283

Ducati1098>DavR1> dík...no jen abych nebyl první,kdo to posere....-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
takže obecně to dopouručujete? no resp. jeslti to má nějaký valný smysl pro lamu, jako já....sice plánuju na příští rok jenom okruhy, ale třeba jestli není lepčí nasypat prachy někam jinam, do jiných věcí...... ( tím nemyslím přepáčka, řídítka.........takovou tu klasiku)



Kluci ti už odpověděli, kuju jim
Pokud dáš výfuky včetně svodů a průchodnější filtr, určitě to smysl má. Můžeš pak docílit i nižší spotřeby, ale hlavně zoptimalizovat křivku výkonu.. Můžeš jít cestou vyššího výkonu "nahoře" na úkor spodního rozsahu nebo naopak anebo kompromis.. U některých modelů motorek umí powercommander i funkci "shiftkill", což je dobrý při použití rychlořazení (quickshifteru)..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:12 | Nahoru | #284

Boris_The_Blade>Čus, řešim problémek co jezdit za pneu??
Supercorsy/Qualifier RR/BT002 nebo nějaký slick????



Žádné nejsou špatný.. Musíš si vybrat pro tebe tu nejvhodnější s poměrem cena/výkon, což má nejlepší asi Dunlop anebo Bridge (v Brně určitě). Vychytáš si pak nastavení podvozku na ně a budeš spokojený

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:17 | Nahoru | #285

YOSH_BOY>Měl bych taky dotaz: jak mažeš hodně řetež? a jestli si měl možnost vyzkoušet rozdíl pouze ve vyměnění řetezovky -serie vs. závodní. díky



Rozdíl tam je, prostě "výkonová ztráta" daná převodem je menší, to už poznáš pouhým roztočením zadního kola rukou u sériového řetězu anebo slabšího 520. A vysvětlením je to, jak tady psal Dawe (děkuji Pane Ingenýre, víš o čem je řeč! )

Spíš než mažu ho dost často čistím, to je pak hodně znát a lehkost chodu je znát! Pak mažu jen lehce ty válečky, co běhají po zubech.. Nic víc. Musí to být hezký, čistý, zlatý, ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:20 | Nahoru | #286

DavR1>Perňa #81> co pěkný, ale lehký to bude , ale ty vidle budou starej model ne?



Hmm, nejsou to ty plynovky za 300tis., to ne. Ale fungovat to asi bude a k tomu jsou brejle jak hovado! Už vidím ty hustokrutý nálety do zatáček jak po kolejích!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:25 | Nahoru | #287

petr.r1>Perňa #81> Ahoj možná trochu off topic protože já nemám žádnou okruhovku ale dnes mě opustila spojka na R1 07 to si snad yamaha děla srandu moto mám od jara novou najeto 6000 km,je sice pravda že ji dost často beru přes spojku na 2 na zadni a proběhli i nějaký sprinty kdy při rozjezdu spojka trpí ale tohle jsem nečekal,u Tebe v profilu píšeš že R1 trpí na spojky,chci se zeptat to Ti odchazí taky tak brzo ? a jaké lamely a pružinky jsi při výměně použil ? teda já měl i R1 99 s tou sem jezdil uplně stejně a spojku jsem dělal až ve 30000 km



Je to tak, jak psal DavR1. Spojka od modelu 04 nic moc nevydrží a musíš si sakra rozmýšlet zacházení s motorkou! Já ji na 07ce měnil jen jednou a dávám vždy originál!!! Pouze tu užší zadní lamelu nahrazuju jednou klasickou a měním zároveň i plechy a dávám silnější EBC pružiny. Už se mi rozsypaly i pružinky antihopingu! A POZOR, když spálíš spojku je dobrý po výměně lamel vyměnit i olej!

A R1 není potřeba zvedat přes spojku, dvojka jde sama plynem A kór když dáš dopředu o zub míň..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:25 | Nahoru | #288
Perňa #81> tak dodatečně ještě jednou "vše nej"!
Omluva za neúčast!
Fyzická únava mě zničila!

Zítra ti hodím zbytek fotek - odpo nebo navečer!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:27 | Nahoru | #289

v.lukes>Perňa #81> Dík Perňo Akorát jenom doplnění pro lamy (teda mě ), když povezu motku bez TP na vozejku na okruh, musím mít sport.průkaz, když nebudu mít ani ten, tak je to průser a cajt mě může považovat za "zloděje"... nebo?



Úplně přesně ten legislativní postup neznám Ale v tomto bych věřil tomu, co píše DavR1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:32 | Nahoru | #290
2LEKO> Ano pane, jsem si to myslel Dneska jsme s Vencou byli omrknout motokrosovou trať tady u nás v Chotyni a vypadá dobře.. Jsem hrozně nahlodanej si pořídit crosku (125 2T) a trochu se něco přiučit..myslíš, že mi to něco "dá"??

Zítřku zdar. Vykalená existence Perňa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:37 | Nahoru | #291

Perňa #81>DavR1>Perňa #81> co pěkný, ale lehký to bude , ale ty vidle budou starej model ne?

Hmm, nejsou to ty plynovky za 300tis., to ne. Ale fungovat to asi bude a k tomu jsou brejle jak hovado! Už vidím ty hustokrutý nálety do zatáček jak po kolejích!!


Já tím myslel že jsou tam brzdiče ze starého modelu, tím pádem předpokládám že i vidle budou starší ...
07-08 má 6ti pístky ne??

Naposledy editováno 26.10.2008 19:37:56

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:47 | Nahoru | #292
DavR1> Šlo o to, že nestíhal (nebo nechtěl) koupit ty držáky brzdičů na model 07 a tak tam nechal tyhle, včetně kotoučů z modelu 06. Jináč ta vidle je straší univerzální..po repasi u Zuppina, fungovat asi bude skvěle..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 19:47 | Nahoru | #293

Perňa #81>2LEKO> Ano pane, jsem si to myslel Dneska jsme s Vencou byli omrknout motokrosovou trať tady u nás v Chotyni a vypadá dobře.. Jsem hrozně nahlodanej si pořídit crosku (125 2T) a trochu se něco přiučit..myslíš, že mi to něco "dá"??

Zítřku zdar. Vykalená existence Perňa



Adrenalin,fyzičku,radost a pocit"mrdala" ,v porovnání s těma co to umí!
Včera tam byl SALI a Čermoň - a říkali,po závodě,že to je "sebevražda"!
Mě těší,že "přeborník volné nad 600 - 2007" a "vicemistr STOCK 1000 / 2008- byl jenom 5.míst přede mnou!

Naposledy editováno 26.10.2008 19:48:58

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 21:01 | Nahoru | #294
čau Penňo tak jak je po včerejší kalbě? já jsem ještě teď rozbitej

2LEKO: škoda že jste nedorazili, bylo to peklo, jako obvykle, zvířata nezklamala

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 21:08 | Nahoru | #295
Zdarec,mám dotaz nejen na Perňu,ale na všechny kteří s tím mají nějakou zkušenost... Letos jsme jeli 1.rokem CECky (Mechanictoys 131) bezva závody,adrenalínku hromada,super parta,srandy kopec,pohoda a tak chceme jet i v dalších letech Rýsují se sponzoři tak jsme založili o.s. a otázka zní jak cenově rozvrhnout na mašině reklamu? Díky za rady

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 21:13 | Nahoru | #296

Corela#9>čau Penňo tak jak je po včerejší kalbě? já jsem ještě teď rozbitej

2LEKO: škoda že jste nedorazili, bylo to peklo, jako obvykle, zvířata nezklamala



Tak já to tušíl!Tak aspoň je mi dneska dobře!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 21:18 | Nahoru | #297
Ducati1098> no pises takže v kombinaci s Termignonama, vč. svodů a řídící jednotky je to vhodné....ju? myslim ze powercomander nepotrebujes bo mas jinou ridici jednotku nastavenou na tve terminony(pokud se pletu tak me neukamenujte)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 21:44 | Nahoru | #298
ST3> no čeče to je možná pravda, neb k těm ĺaufum dávají i řídící jednotku....ale jde o to, jesltli třeba ještě v kombinaci s comandrem se nedosáhne optimálnějšího nastavaní a výkonu....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.10.2008 v 22:00 | Nahoru | #299
Ja mam full race kit a bylo my to tak receno,ale samo ze de koupit i bez jednotky a pak zalezi co vyjde levneji a bude lepsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.10.2008 v 11:34 | Nahoru | #300
Ducati1098> Hele já nevím jaké jsou tvé finanční možnosti, ale myslím že tvůj bajk jako jeden z mála dvouválů skutečně jede dost i v sérii. Myslíš že je nutné se vrtat do CDI abys dostal pár koní?

Není lepší ty prachy prostě vrážet spíš do ježdění? Až se budeš s Perňou honit v Brně 2:10 pak bude každej koník dobrej...to zas jo.

Naposledy editováno 27.10.2008 11:35:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35624 Včera v 22:01 Veverčák
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist