Díky všem za radu a případné zkušenosti ať dobré či špatné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
Tam kde projede lesáckej traktor tam projedeme taky i v bahně a do pořádnejch kopců.
Zatím jsme vyjely všude i po schodech - a to sem musel vrazit pupek mezi řidítka aby sme se nepřevrátili do zadu - jak to bylo prudký - dřív tě zastaví mozek a motorka pojede dál. Ta pevná osa je stabilní jak v terénu tak na asfaltu , sedák je pohodlnej i pro dva , mám na tom velkej kufr s opěradlem . Protože to nemá předek a pohání to řetěz ,
je to lehký ( 230 Kg ) a dobře se to ovládá , v solo jízdě se stím dá i skákat.
Po 1200 km zatím oboustraná spokojenost .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
jestli ti jde o mototuristiku - procházky po horách , lesích a loukách v sedle čtyřkolky
a ňákej přejezd po komunikacích a ve městě - tak to je to pravé a stačí to
jezdíme na procházky 2-4 hodinové najedeme od 30 do 80 km podle terénu
jestli to znáš kolem Děčína tak je to tam samej kopec
zkus se na tom svézt a uvidíš , já jsem na MAXovi jel poprvé v půjčovně v Liberci
lukmasin>
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
...nevíš co to je za typ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
Linhai uz nikdy!!!!!!!!!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
Mám Linhaje, LC 320, koupeno nové, najel jsem s tím 10500 km
pokusím se být stručný:
po 50 km odešlo čidlo tachometru
po 800 km se to začalo lehce hřát, vyměnili těsnění pod hlavou
lehce prosakuje olej kolem jednoho plastového čidla na převodovce
to jsou všechny závady
pak už jen výměny oleje, běžná údržba a "tuning"
po 2500 laděný výfuk, velmi výrazně to "oživlo"
po cca 3000 km jsem si tam dal přídavná světla /2x55W/ ale ouha, alternátor nestíhal dobíjet, origo světla 2x35W k tomu ty dálkový, prostě to bylo moc. Takže jsem to všechno odpojil a dopadlo to tak že jsem všude nacpal LED /zadní blinkry, zadní světla/ a do předu dal xenony 2x35 W /přestavbová sada pro os. auta, koupeno v Brně, D&M autodoplňky, 4500 za komplet/ a vidím jako ve dne.
Po cca 6000 km se mi to zdálo nějaký pomalý, byly sjetý válečky ve variátoru. Když už jsem vrtal do toho variátoru, tak jsem nakonec koupil celej novej sportovní variátor /scootland brno/ motor je okopčená Yamaha, takže tam pasuje většina dílů z Yamahy Majesty 250, tudíž variátor pro zmíněnou Yamahu, cena něco přes 2600. je to živější a maximání rychlost stoupla na téměř 90 km/h. K nákupu mě přiměla cena "origo" válečků od Journeymanů, náhradní válečky od nich vyšly dráž než celej variátor i s válečkama na Yamahu.
po 7000 výměna gum, koupil jsem za cca 2000 u maxxise, stály za houby, po měsíci šly do kytek.
po 8000 výměna zadních disků
Problém jsou zadní kola, mají 10" palcový ráfek, a gumy na tenhle rozměr /25x10/ téměř žádný nejsou a nebo příšerně drahý. Takže když jsem to spočítal, vyšlo mi jako nejlepší vyměnit zadní disky za 12". Ty stály 3000 za kus a v Abecu v Brně mi prodali jen zadní. Gum na 12" disk je mraky. Co jsem dal za disky, ušetřím velmi rychle na gumách. Cheng shung nebo jak se jmenovalo na 10" stojí 2000, a vydrží měsíc, za stejné peníze mám na 12" Dunlopku která vydrží rok, takže je to velmi jednoduché počítání.
Tolik zhruba vývoj, sjezdil jsem celou republiku, nikdy jsem nezůstal nikde trčet, nemám s tím problém jezdí to k plné spokojenosti. Je to třístovka takže žádná velká divočina, ale vyjelo to všude kam jsem potřeboval.
závěr si udělej sám
Leoš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
http://fotoalba.cent...age%3D1%26offset%3D0