rozhodl jsem se s Vámi podělit o své zkušenosti s tímto "strojem", některé zážitky jsou ještě živé...
Tudle motorku jsem si loni pořídil, protože jsem sháněl něco menšího, levného a nového (v domění, že tka bude zajištěna bezporuchovost) na občasné projížďky po okolí. A můj Simson už na to nebyl to pravé ořechové
Od počátku byly s Yuki problémy:
1)po pár kilometrech mi přestal fungovat blinkr - prodřený špatně uchycený kabel
2) po 500 km vytahaný řetěz - výměna
3) v 1500 km - utřepal se konektor od zapalování.
4) 2000 km - stržený závit v držáku stupačky
4) 3000 km - opět nefunkční blinkr a světlo - vadné objímky.
4) 3800 km - opět vytahaný řetěz a rozsypané silentbloky v zadní rozetě - výměna. Krom toho odešla 1 svíčka.
U každé takové opravy stála motorka 2-3 týdny v servise, takže je jasné, že člověk si sezónu moc neužije.
To nejlepší ale na závěr:
Dneska jsem vyrazil na výlet v domění, že to bude krásně strávený slunečný den. Po 40 km se mi při jízdě z kopce do levotočivé zatáčky najednou v cca 60-70 km rychlosti zablokovala řídítka, a po krátkém brždění jsme já i přítelkyně skončili s motorkou v potoce. Děkujeme Bohu, že jsme měli dobré oblečení, přilby a cestou že nebyl žádný strom, sloup nebo auto v protisměru.
Odnesli jsme to teda jenom pohmožděninama a odřeninama, a v promočeném oblečení jsme hodinu čekali na odtah. Motorka je ze předu a ze strany očesaná, kostra ohlá a spravovat ji asi nemá smysl.
A jak že se to mohlo stát? Když jsme za pomocí jiných motorkářů (fakt moc díky všem!) vylezli a motorku vytáhli, zjistili jsme, že na vidlici vpředu chybí zamykání řídítek!!! To se během jídy uvlonilo a zapadlo mezi kostru a vidlici tak, že motorka jela pouze jedním směrem a na tlak na řídítka vůbec nereagovala.
Doporučení pro případné zájemce - NIKDY si nekupujte NIC, na čem je závislý Váš život, a vyrábí se v ČÍNĚ!!! Maximálně tak kalkulačku nebo DVD přehrávač....
Martin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Pheta>Raptor.1> myšleno tak, že při svém demagogickém umu se chytneš toho "upadnutého detailu" a spojíš ho s tím zaseklým řízením, jak jsi tady už několikrát předvedl podobnou věc (otázka v tvém původním dotazu na mne, srovnání normálního výrobku s padělkem, výkon 2T a 4T...)
jinak není nutné vyměňovat, jen si všímat - viz vytáhnutý šroub. Když by mi začla drnčet stupačka, tak prostě vezmu klíč/šroubovák a šroub dotáhnu/vyměním. Pokud nejsem "uživatel" a nepojedu s tím do servisu a pak budu plakat, že mi motka stojí týden v servisu.
Hele, jak tak čtu tvoje příspěvky, tak tobě je 15 let a motorku ti koupil táta, co?
Když si tak klidně povyměňuješ špatné díly za svoje neoriginál a pak se ti rozsype převodovka, jseme fakt zvědavý, jak budeš u výrobce (prodejce) uplatňovat záruku, když sis půl motorky přestavěl doma v garáži...
Ještě jeden postřeh - ty nejsi "uživatel"? Tak to musíš být buď designer, konstruktér nebo výrobce.
Takže ještě jednou fakt sorry...
Jo a nemohl bys sem napsat fabriku, kde je ten darker dělaný? - opiš to z velkého techničáku, jestli ho máš doma. Dík.
Naposledy editováno 20.10.2008 09:56:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki 250 Chopper Yuki Chopper 250 | Kimmi | 13 | 15.12.2010 v 20:56 čoprak |
@ Yuki Darker 250 | kawapepek | 5 | 17.5.2008 v 14:34 Fufi |