No zajímají mě KLADY a ZÁPORY a to skutečně jen od těch co jí sedlali/jí!
Slibuji si menší unavenost,rychlejší projetí trialových pasáží a sjezdů a v neposlední řadě jednodušší servisování,kdyby se to posralo hodně?Co mě hodně zajímá je kolik zajede v plném nasazení minut na jednu nádrž,startovatelnost po kotrmelci,výdrž komponentů,nutnost úprav,chování na rozličných terénech.Taky ještě připojím anketku 200/250/300 což v praxi je 34/37/44KW ,anebo taky 97/101/106(e)kg
1 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
Naposledy editováno 10.03.2009 22:25:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
každý výfuk jede jinak
takové úzké píšťaly pod nádrží se dšlaly do tuším 2006 a jely mizerně, proto se nahrazovaly laďákama
od 2007 jsou o hodně lepší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
Wario>Vana666> a co tenhle ladák ?
HGS EXC 200
Doma a FMF jsou vyzkousene, ty funguji na KTM luxusne.....
1 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
EXCko mi při větších skocích de na dorazy .
1 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
já mám pérování hodně změkčené, vážím přes devadesát kilo ale předky mi při skocích na doraz nechodí
zadek jo ten občas bouchne, ale předky na lavicích nikdy
snad jen při brzdění na roletě s kopce ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
Takže moc nechápu jak ti to může chodit na doraz
není tam něco špatně ?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
Jinak problém s únikem kapaliny vyřešen bylo to pouze víčko .
nevíte jestli by tyhle kryty chladiče pasovali na EXC 200 05 ??
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/doplnky/261413-ktm-exc-450.html
Vana666>Wario> podle mě jsou přední i zadní WP na EXC sériově nastavené tak na třicetimetrové lavice. Abych s tím mohl do lesa, nestačí jen odklikat ale tlumič se musí rozebrat a upravit uvnitř.
Takže moc nechápu jak ti to může chodit na doraz
není tam něco špatně ?
Jestli se do toho muzu vmisit, tohle me docela zaujalo. Mam EXC125 r.v.2004 a s podvozkem nejsem spokojenej, je to na me moc tvrdy. Hral jsem si s utlumama, vzadu jsem v pohode zmensil i predpeti pruziny, ale predek je porad moc tvrdej. Podle manualu me napadlo jediny reseni - novy pruziny vpredu. A tim rozebranim a upravou tlumice je mysleno co konkretne ? Jestli se muzu zeptat zkusenejsiho z nejzkusenejsich
Jezdim spis po prirode nez po trati a vazim 61kg (proto jsem taky s moji vahou a "silou" sel do 2T 125 i kdyz puvodne jsem chtel EXC200, ale tu byl problem sehnat) A jeste jak poznam jaky typ pruziny tam mam abych mohl pripadne sehnat mekci, byva na nich neco napsano ?
2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
Když vidle nechodí lehce tak to pak může být vnímaný jako velká tvrdost a nestabilita. Způsobený to může být špatnou montáží vidlic (zkřížením). Správně se mají povolit horní brýle, povolit kolo, utáhnout horní brýle, shodit ze stojanu, pořádně zapumpovat řidítkama (aby se osa kola usadila v objímce vidlic) a pak dotáhnotu kolo.
Další příčina můžou být vydřený teflonový futra - to pak je třeba rozdělat a futra vyměnit, koupíš nový za cca 1200,- v motoline.cz
Jak to rozdělat tady už párkrát popsaný bylo.
Vydřený futra se poznají tak že sundáš jednu vidli a zkusíš jak chodí nezatížena a pak jak bočně zatížená (zároveň ji budeš jakoby lámat napůl a stlačovat)
No a nebo máš fakt moc tvrdou kompresi, a pokud nezabralo úplný povolení šroubku na spodní straně vidlic, tak můžeš ještě vyzkoušet 2,5W olej. A jestli jsi technicky zdatnej tak další level je přeskládání planžet - popsáno zde: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=38036&fid=28&pgr=#goto1342638
Jo a ještě vyzkoušej nastavit odskok (plastový štelovák na horní straně vidle) na cca čtvrtinu od plnýho zašroubování.. mě se to tak osvědčilo.
Co se týče pružin tak ty obvykle za pocit tvrdosti nemůžou, ale protože vážíš míň než standart tak bys asi potřeboval měnčí.. nicméně je to ranec, stojí nějak 3000,-. Takže jestli to chceš jen trochu zelpšit tak pod horní zátkou vidlice jsou silonový podložky, když jednu z nich vyhodíš tak aspoň trochu snížíš předpětí a motorka by měla být stabilnější.
Tu stabilitu ještě vylepšíš tím že popustíš vidlice dolů v brýlích (tj předek motorky bude výš)
2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
To Wario: Jinak mi to kmita na nerovnostech cca od 50-ti km/h vyse, zrovna ted v nedeli jsem jel po hrbatym poli a tesne predtim nez me to shodilo, tam bylo asi 60km/h, jeste ze ma clovek ty chranice a pada aspon do mekyho kdyz je vsude tak mokro a bahno. Takze takhle jak to mam je to dobry tak do lesa do bahna nebo do snehu. Pred EXC jsem mel DT125 a to bylo meky zase moc, hlavne kvuli lepsimu podvozku jsem sel do KTM (a taky protoze KTM jako jedina fabrika dela ostry 2T endura na papirech) , ale zase si to neumim nastavit Jeste jednou diky za rady a o vikendu budu laborovat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
PetrTM>Frankie> Jen poopravím že KTM zdaleka není jediná fabrika co dělá ostrý enduro na papírech...nějak ti vypadly značky TM, Husqvarna, GasGas, HM, KL Kawasaki...
On ale mluvil a Kvalitni Tereni Motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
PetrTM>Frankie> Jen poopravím že KTM zdaleka není jediná fabrika co dělá ostrý enduro na papírech...nějak ti vypadly značky TM, Husqvarna, GasGas, HM, KL Kawasaki...
mluvil jsem o dvoutaktnim enduru na papirech, takze to uz nam vypadli vsichni japonci, Husqvarnu jsem zamitl okamzite po zkusenostech s nahradnimi dily, no a TM a GAS GAS vyrabeji motorky relativne chvili, takze jetiny jsou drazsi a mne se do toho nechtelo davat moc penez.
A samozrejme co se tyce KTM - Kartoffel Transport Maschine, Kurva To je Mrdka, Kokot Tlaci Motorku, Kazdy Tyden Motor, Klub Teplych Motorkaru atd atd. jsem uz tady nekde cetl, takze jsem vedel do ceho jdu I kdyz samozrejme Kvalitni Terenni Motorka taky nezni spatne
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
Vespa>Frankie> to zní jakobys to měl fakt v háji, určitě ověř ten chod.. to má obrovskej vliv. I kdybys ty tlumiče měl naladěný na 100 kilovýho týpka tak tě to nemůže shodit.
Jeste bych se chtel zeptat na rozsah toho nastaveni. Nastaveni ktery popisuje vyrobce jako standardni (a ktery jsem si nastavil jako vychozi a to postupne menim) je zhruba v polovine rozsahu, jak stlaceni, tak utlum. Kdyz to zkusim nastavit treba uplne na minimum znamena to ze se to bude chovat jako by tam tlumic uplne nebyl a nebude to tlumit vubec a jen skakat, anebo tam urcitej stupen tlumeni bude vzdycky i kdyz bude to bude nastaveny na minimum ?
Pokud to chceš jako gaučík do lesa, obvykle se musí hrábnout do vnitřku tlumiče a přenastavit úplně jinak, klikání nestačí.
Někdy se výrobci dokonce podaří pro nějaký model a rok že origo nastavení je příjemné a vyhovuje - např. zadek 200EXC mod.2007 (ale předek ne ! )
Je to ale výjimka a většinou se musí ladit předek i zadek
1 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
stačila by i jen pravá strana , nebo kde koupit ?? dík
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
světlo ktm exc KTM EXC 200 | guzzista | 1 | Včera v 10:09 assassin |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
20mm osa na 26mm ráfek KTM KTM EXC 200 | 18IsBack | 8 | 2.5.2023 v 22:04 Kohlstein |