globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hnutí odporu proti čínské okupaci...
 
23.7.2007 v 15:00
V "klubu čínských čoprů" nás pořád peskují za negativní zkušenosti s čínskýma pseudomotorkama. Proto zakládám toto téma, kde jsou naopak špatné zkušenosti vítány. A jako první oficiální počin tohoto hnutí pořádáme s "Jawawebem" jízdu okolo republiky na fichtlech. Cílem je, abychom ukázali, že už před padesáti lety se v naší zemi dělaly spolehlivější stroje, než ty, kterými nás poslední dobou nekontrolovaně zaplavují čínští soudruzi... Jízda se bude konat 28.-30.9.2007.
Předchozí
1... 8 9 10 11
Následující

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

27.3.2008 v 19:47 | Nahoru | #301
Jsem proti Jawasaki apod.výplodům východní inteligence.Výrobky shit!Motorka musí být perfektní výrobek,dokonalý výtvor.

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

29.3.2008 v 00:11 | Nahoru | #302

Jawaweb>650ccm> nejde srovnávat 125 a 650, to bohužel nejde


Jo, srovnávat 125 a 650 zrovna moc nejde. Ale srovnávat páčky, lak, sváry, kvalitu,atd. samozřejmě jde.Kdo chtěl, tak to od autora ("650") pochopil.

A pod čarou, aby bylo jasno.Nejsem žádnej fanda čínskej motorek, natož Číňanů(ten Tibet to je ostuda,navíc bohužel už stará několik desítek let).
Léta jsem lítal na všem možným i nemožným. Bylo mi jedno, že se to třeba jmenovalo Honda a že to bylo vyrobený někde ve Španělsku (SLR 650) či v Brazilským pralese (XR125).Zajímalo mě hlavně, jak to funguje a jak mě to dokáže pobavit.A v tomto směru dávám jedničku i TRce z Číny,která mě na to poskakování po příkopech docela baví a nic z ní dokonce ani nepadá. I proto mě tak vždy rozesmějou ti neomylní odborníci na Čínskou tématiku, kteří tak přesně (a často dopředu) ví, jak to s tou kvalitou nejen je(jo nasekali v tý Číně i fůru šmejdů a falsifikátů, s tím souhlasím), ale hlavně jak to i bude.A šíří svý přesvědčení a znalosti i pomocí počítačů, jejiž převážná část komponentů byla vyrobena v Singapuru, na Filipinách či právě v Číně, foťí si svý " Yamahy vyrobený třeba ve Francii" značkovými Olympusy zase z Číny a tak dokola...
Dnes se toho fůra stěhuje na východ a zřejmě to tak bude dopadat i v budoucnu. Ne zrovna před lety kvalitní Korejci(Kia, Hyundai) nakonec dobývají nejen Evropu a dávají 7miletou záruku...Indiáni (TATA) koupili nedávno bývalou anglickou chloubu Rovera.Myslíte,že Číňánci zůstanou zase tak pozadu? Co s tím uděláte, vy antičíňanský odborníci???Jak zvýšíte čínskou zeď, aby nám sem ty "šmejdy" přes ní nevozili, případně zařídíte, aby jejich výrobky byly aspoň dvakrát tak dražší než ty ostatní a né podstatně levnější??? Tak Good Luck

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

29.3.2008 v 08:07 | Nahoru | #303
Dady> vítej mezi náma http://www.motochina.cz/

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

29.3.2008 v 09:50 | Nahoru | #304
Dady> já bych neřešil kde je co vyrobený,ale kdo kontroluje kvalitu...pokud jsou nějaký vocamcaď pocamcaď,tak je to v poho,horší je,že je tam mraky firem,který žádný vocamcď pocamcaď nemají...většinou ty domácí obšlehávači..je otázka času,než se naučej to,že vyrobit něco za levně není problém skoro nikde,horší je si za tu s..čku pak ručit...

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

29.3.2008 v 11:00 | Nahoru | #305
to Dady: neříkám, že všechno z Číny je šmejd, ale většina automobilových či motocyklových výrobků...
Bohužel mám na to pádné důkazy, neboť s Číňany spolupracujeme...
Co se týče např. fototechniky, či jiných odvětví, tak s tím moc zkušeností nemám (až na nějaké součástky) takže tam soudit nemůžu. Ale čínské "originál" hodinky Tag Heuer fungovaly měsíc a kamarádovi jeho hodinky Breitling asi půl roku. Ale nerozeznal bys je od originálu...
Zatím je to stou kvalitou spíše průšvih, ale neříkám, že to tak bude i v budoucnu, pokud půjdou cestou kvality jako např. Korejci...
Ale Tobě jako jejich obdivovateli to asi vysvětlovat nemusím... lol
Taky good luck

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

29.3.2008 v 20:54 | Nahoru | #306
martins> Ale tobě jako jejich obdivovateli to asi vysvětlovat nemusím...

Čus Martins,jak jsi nato prosímtě přišel? Pokud myslíš Číńánky a jejich automoto výtvory, špatně jsi četl zvláště úvod mýho příspěvku.
A pokud myslíš Korejce a jejich zmiňovaný auťáky,do práce jezdím v pětkovým golfu a v "korejci" jsem nikdy neseděl...

Zdravím a přeju s Číňánky jen úspěšnou spolupráci, bez šmejdů a průšvihů

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

29.3.2008 v 21:19 | Nahoru | #307

panakocz>Dady> vítej mezi náma http://www.motochina.cz/



Dík za info, vím o Vás a rád si občas něco zajímavýho přečtu.
A to přesto, že se zrovna za skalního fandu čínských motorek nepovažuju.Ale ani nezatracuju...jak už jsem napsal, s TRkovým enduromopedem jsem hodně spokojenej...
Ať se daří

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

30.3.2008 v 10:24 | Nahoru | #308

Dady>martins> Ale tobě jako jejich obdivovateli to asi vysvětlovat nemusím...

Čus Martins,jak jsi nato prosímtě přišel? Pokud myslíš Číńánky a jejich automoto výtvory, špatně jsi četl zvláště úvod mýho příspěvku.
A pokud myslíš Korejce a jejich zmiňovaný auťáky,do práce jezdím v pětkovým golfu a v "korejci" jsem nikdy neseděl...

Zdravím a přeju s Číňánky jen úspěšnou spolupráci, bez šmejdů a průšvihů



Čus Dady, přišel jsem na to tady: Dady píše: I proto mě tak vždy rozesmějou ti neomylní odborníci na Čínskou tématiku, kteří tak přesně (a často dopředu) ví, jak to s tou kvalitou nejen je(jo nasekali v tý Číně i fůru šmejdů a falsifikátů, s tím souhlasím), ale hlavně jak to i bude.A šíří svý přesvědčení a znalosti i pomocí počítačů, jejiž převážná část komponentů byla vyrobena v Singapuru, na Filipinách či právě v Číně, foťí si svý " Yamahy vyrobený třeba ve Francii" značkovými Olympusy zase z Číny a tak dokola...

A ještě: Myslíte,že Číňánci zůstanou zase tak pozadu? Co s tím uděláte, vy antičíňanský odborníci???Jak zvýšíte čínskou zeď, aby nám sem ty "šmejdy" přes ní nevozili, případně zařídíte, aby jejich výrobky byly aspoň dvakrát tak dražší než ty ostatní a né podstatně levnější??? Tak Good Luck

Přišlo mi, že se za ně statečně biješ... lol
Ale nic ve zlém, ber to s nadsázkou...

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

30.3.2008 v 19:40 | Nahoru | #309
martins> V pohodě, na trochu jednostraný pohledy "vše číňanský je šmejd a nikdy jinak" jsem reagoval úmyslně trochu provokativně...nakonec jiných se to týká víc než zrovna tebe viz např. technický experti typu "stále budu tvrdit, že čína je hromada šrotu" atd.
Ahoj

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

30.3.2008 v 21:23 | Nahoru | #310
Dady> Jasně...já to beru taky v pohodě. Dnes se spousty výrobních linek a pobočných závodů přesouvají právě do Číny nejen z důvodu nízkých nákladů na výrobu, ale také z důvodu strategie východních trhů...
Zatím kvalita pokulhává za kvantitou, ale pokud se na to dohlédně, tak do budoucna se to zlepší...
Ale tak jako tak v Čínském trhu vidím do budoucna problém...buď bude špatná kvalita, nebo při dobré kvalitě nám budou brát práci...
Ale to je asi stejně nezadržitelný vývoj, bohužel...
Ale mne neberte vážně, já jsem protikomunisticky a protičínsky zaměřený jedinec...

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

25.2.2009 v 17:09 | Nahoru | #311
Z činy občas něco upadne ale vetšinou to jsou dekorace a po mych 25000km si myslim že vim že to neni uplně to prave ale nikde mě nenechala to se musí nechat prostě jen to chce sundat zbytečnosti a to co je potřeba dolati a jezdi jak divá

1 reakcí na tento příspěvek Hnutí odporu proti čínské okupaci...

22.3.2009 v 21:27 | Nahoru | #312
No nevím chlapi ale na číně bych nejezdil ani zadarmo...když si člověk pořídí motorku tak chce kvalitu a nepochybně hezké poježdění že? Což čínské motorky těžko splňují...jak jsem se dočetl u jedno nejmenovaného majitele číny v databázi: Po koupi této motorky musíme neprodleně zkontrolovat všechny šrouby, eventuelně vyměnit, dotáhnout, dále moto prohlédnout a oprskané chromované díly si nechat vyměnit. Dál doporučuji vyměnit řetěz...atd. atd. Proboha co je to za stroj když po koupi funglovky neděláte nic jinýho než repasujete celé moto?!? To mi příjde do nebe volající přece nebudu opravovat nový stroj sotva jsem ho přivezl domů...? Někde se ušetřit musí to platilo, platí a platit bude, číny lákají především na cenu, na druhém místě asi design ( uznávám že některé motorky jsou designově velice povedené a moc se mi líbí - např Yuki SM, TR...) Toto potěšení si však v zápětí zkazíme detailnějším pohledem na moto - rám vypadá jako svařený petiletým děckem z noh od školních židliček, a celé moto po stránce předimenzování nosných prvků znatelně zaostává (např.: kivka, brejle atd.) Osobně bych nemohl mít stroj u kterého bych se bál že se každou chvilkou rozsype...Pro příklad uvedu kamaráda kterému nedávno za jízdy upadl výfuk i s držákem což se může zdát úsměvné ale zároveň trapné...Můj názor je zde asi čitelný ale zároveň bych chtěl dodat, že výběr mota je každého individuální záležitost a přeji majitelům těchto hraček hodně ujetých km...

(reakce na) Hnutí odporu proti čínské okupaci...

23.3.2009 v 08:14 | Nahoru | #313

rc82>No nevím chlapi ale na číně bych nejezdil ani zadarmo...když si člověk pořídí motorku tak chce kvalitu a nepochybně hezké poježdění že? Což čínské motorky těžko splňují...jak jsem se dočetl u jedno nejmenovaného majitele číny v databázi: Po koupi této motorky musíme neprodleně zkontrolovat všechny šrouby, eventuelně vyměnit, dotáhnout, dále moto prohlédnout a oprskané chromované díly si nechat vyměnit. Dál doporučuji vyměnit řetěz...atd. atd. Proboha co je to za stroj když po koupi funglovky neděláte nic jinýho než repasujete celé moto?!? To mi příjde do nebe volající přece nebudu opravovat nový stroj sotva jsem ho přivezl domů...? Někde se ušetřit musí to platilo, platí a platit bude, číny lákají především na cenu, na druhém místě asi design ( uznávám že některé motorky jsou designově velice povedené a moc se mi líbí - např Yuki SM, TR...) Toto potěšení si však v zápětí zkazíme detailnějším pohledem na moto - rám vypadá jako svařený petiletým děckem z noh od školních židliček, a celé moto po stránce předimenzování nosných prvků znatelně zaostává (např.: kivka, brejle atd.) Osobně bych nemohl mít stroj u kterého bych se bál že se každou chvilkou rozsype...Pro příklad uvedu kamaráda kterému nedávno za jízdy upadl výfuk i s držákem což se může zdát úsměvné ale zároveň trapné...Můj názor je zde asi čitelný ale zároveň bych chtěl dodat, že výběr mota je každého individuální záležitost a přeji majitelům těchto hraček hodně ujetých km...



Téměř přesně před rokem projel můj syn naposledy svoji čínu a odložil ji (přesedl na 5x větší kubaturu).
Tak se té opuštěné motorčičky chopila moje žena. Za ten rok natočila asi 1 tisíc (hlavně krátké nedělní vyjížďky na Konopiště, na Slapy atd. + jednou s plnou bagáží do Orlických hor) - víc by stejně nenajezdila ani s novou Italkou či Japonkou.
Údržba spočívala v doplňování benzínu.
Závadu měla - ohnutou páčku i pedál brzdy (zahodila to na pravý bok). Oboje šlo lehce narovnat zpátky (výhoda čínské oceli).

Minulou sobotu jsem "ten čínský krám" vytáhl z garáže, otřel prach, dofoukal gumy, roztlačil (4 roky stará baterka, jednou v zimě dobíjená, prostě to nechtěla uvést do pohybu) - a ono to zase jezdí!!!!

V čem je problém?

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

23.3.2009 v 09:30 | Nahoru | #314
A co takhle cesta na 23 dnů a 7500 km a to vše na 50 ccm skútru od Kentoye ??

Kentoya za polární kruh

Nebo známá cesta na YUKI z Číny ...

YUKI

Kupovat číňana je diskutabilní,ale kdo chce solidní přibližovadlo, tak proč. Číňan je motorově celkem v klidu, sice nižší výkon než stejná kubatura u japonce, ale někomu to stačí. Problémem je lícování dílů, uvolněné kdeco.

O vaší cestě by měl vědět někdo z českých výrobců. Tam je ta chybka.

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

23.3.2009 v 11:23 | Nahoru | #315
tak to abych Vás na své Jawce s čínským motorem rači nepotkal, ještě bych se stal objetí davového linčování

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

23.3.2009 v 16:32 | Nahoru | #316
Kdepak sou ty 2 borci co tady hlásali źe objedou čr na fichtlech? Zas jen hromada prázdnejch řečí a skutek utek Jinak sem spokojeným majitelem čínské mrdky, za ty prachy paráda, zaplaťpánbů za čínu, jinak bych jezdil leda tk na tom pincku. I když nic proti němu, mít v kůlně pojízdného fichtla nebo babetu považuju za národní nutnost

Hnutí odporu proti čínské okupaci...

23.3.2009 v 16:48 | Nahoru | #317
vždyť já jen římám svůj názor a svoje zkušenosti...neříkám že to není možný ujet na ní tisíce kilometrů...
Předchozí
1... 8 9 10 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist