Jawaweb>650ccm> nejde srovnávat 125 a 650, to bohužel nejde
Jo, srovnávat 125 a 650 zrovna moc nejde. Ale srovnávat páčky, lak, sváry, kvalitu,atd. samozřejmě jde.Kdo chtěl, tak to od autora ("650") pochopil.
A pod čarou, aby bylo jasno.Nejsem žádnej fanda čínskej motorek, natož Číňanů(ten Tibet to je ostuda,navíc bohužel už stará několik desítek let).
Léta jsem lítal na všem možným i nemožným. Bylo mi jedno, že se to třeba jmenovalo Honda a že to bylo vyrobený někde ve Španělsku (SLR 650) či v Brazilským pralese (XR125).Zajímalo mě hlavně, jak to funguje a jak mě to dokáže pobavit.A v tomto směru dávám jedničku i TRce z Číny,která mě na to poskakování po příkopech docela baví a nic z ní dokonce ani nepadá. I proto mě tak vždy rozesmějou ti neomylní odborníci na Čínskou tématiku, kteří tak přesně (a často dopředu) ví, jak to s tou kvalitou nejen je(jo nasekali v tý Číně i fůru šmejdů a falsifikátů, s tím souhlasím), ale hlavně jak to i bude.A šíří svý přesvědčení a znalosti i pomocí počítačů, jejiž převážná část komponentů byla vyrobena v Singapuru, na Filipinách či právě v Číně, foťí si svý " Yamahy vyrobený třeba ve Francii" značkovými Olympusy zase z Číny a tak dokola...
Dnes se toho fůra stěhuje na východ a zřejmě to tak bude dopadat i v budoucnu. Ne zrovna před lety kvalitní Korejci(Kia, Hyundai) nakonec dobývají nejen Evropu a dávají 7miletou záruku...Indiáni (TATA) koupili nedávno bývalou anglickou chloubu Rovera.Myslíte,že Číňánci zůstanou zase tak pozadu? Co s tím uděláte, vy antičíňanský odborníci???Jak zvýšíte čínskou zeď, aby nám sem ty "šmejdy" přes ní nevozili, případně zařídíte, aby jejich výrobky byly aspoň dvakrát tak dražší než ty ostatní a né podstatně levnější??? Tak Good Luck
Bohužel mám na to pádné důkazy, neboť s Číňany spolupracujeme...
Co se týče např. fototechniky, či jiných odvětví, tak s tím moc zkušeností nemám (až na nějaké součástky) takže tam soudit nemůžu. Ale čínské "originál" hodinky Tag Heuer fungovaly měsíc a kamarádovi jeho hodinky Breitling asi půl roku. Ale nerozeznal bys je od originálu...
Zatím je to stou kvalitou spíše průšvih, ale neříkám, že to tak bude i v budoucnu, pokud půjdou cestou kvality jako např. Korejci...
Ale Tobě jako jejich obdivovateli to asi vysvětlovat nemusím... lol
Taky good luck
Čus Martins,jak jsi nato prosímtě přišel? Pokud myslíš Číńánky a jejich automoto výtvory, špatně jsi četl zvláště úvod mýho příspěvku.
A pokud myslíš Korejce a jejich zmiňovaný auťáky,do práce jezdím v pětkovým golfu a v "korejci" jsem nikdy neseděl...
Zdravím a přeju s Číňánky jen úspěšnou spolupráci, bez šmejdů a průšvihů
panakocz>Dady> vítej mezi náma http://www.motochina.cz/
Dík za info, vím o Vás a rád si občas něco zajímavýho přečtu.
A to přesto, že se zrovna za skalního fandu čínských motorek nepovažuju.Ale ani nezatracuju...jak už jsem napsal, s TRkovým enduromopedem jsem hodně spokojenej...
Ať se daří
Dady>martins> Ale tobě jako jejich obdivovateli to asi vysvětlovat nemusím...
Čus Martins,jak jsi nato prosímtě přišel? Pokud myslíš Číńánky a jejich automoto výtvory, špatně jsi četl zvláště úvod mýho příspěvku.
A pokud myslíš Korejce a jejich zmiňovaný auťáky,do práce jezdím v pětkovým golfu a v "korejci" jsem nikdy neseděl...
Zdravím a přeju s Číňánky jen úspěšnou spolupráci, bez šmejdů a průšvihů
Čus Dady, přišel jsem na to tady: Dady píše: I proto mě tak vždy rozesmějou ti neomylní odborníci na Čínskou tématiku, kteří tak přesně (a často dopředu) ví, jak to s tou kvalitou nejen je(jo nasekali v tý Číně i fůru šmejdů a falsifikátů, s tím souhlasím), ale hlavně jak to i bude.A šíří svý přesvědčení a znalosti i pomocí počítačů, jejiž převážná část komponentů byla vyrobena v Singapuru, na Filipinách či právě v Číně, foťí si svý " Yamahy vyrobený třeba ve Francii" značkovými Olympusy zase z Číny a tak dokola...
A ještě: Myslíte,že Číňánci zůstanou zase tak pozadu? Co s tím uděláte, vy antičíňanský odborníci???Jak zvýšíte čínskou zeď, aby nám sem ty "šmejdy" přes ní nevozili, případně zařídíte, aby jejich výrobky byly aspoň dvakrát tak dražší než ty ostatní a né podstatně levnější??? Tak Good Luck
Přišlo mi, že se za ně statečně biješ... lol
Ale nic ve zlém, ber to s nadsázkou...
Ahoj
Zatím kvalita pokulhává za kvantitou, ale pokud se na to dohlédně, tak do budoucna se to zlepší...
Ale tak jako tak v Čínském trhu vidím do budoucna problém...buď bude špatná kvalita, nebo při dobré kvalitě nám budou brát práci...
Ale to je asi stejně nezadržitelný vývoj, bohužel...
Ale mne neberte vážně, já jsem protikomunisticky a protičínsky zaměřený jedinec...
1 reakcí na tento příspěvek Hnutí odporu proti čínské okupaci...
rc82>No nevím chlapi ale na číně bych nejezdil ani zadarmo...když si člověk pořídí motorku tak chce kvalitu a nepochybně hezké poježdění že? Což čínské motorky těžko splňují...jak jsem se dočetl u jedno nejmenovaného majitele číny v databázi: Po koupi této motorky musíme neprodleně zkontrolovat všechny šrouby, eventuelně vyměnit, dotáhnout, dále moto prohlédnout a oprskané chromované díly si nechat vyměnit. Dál doporučuji vyměnit řetěz...atd. atd. Proboha co je to za stroj když po koupi funglovky neděláte nic jinýho než repasujete celé moto?!? To mi příjde do nebe volající přece nebudu opravovat nový stroj sotva jsem ho přivezl domů...? Někde se ušetřit musí to platilo, platí a platit bude, číny lákají především na cenu, na druhém místě asi design ( uznávám že některé motorky jsou designově velice povedené a moc se mi líbí - např Yuki SM, TR...) Toto potěšení si však v zápětí zkazíme detailnějším pohledem na moto - rám vypadá jako svařený petiletým děckem z noh od školních židliček, a celé moto po stránce předimenzování nosných prvků znatelně zaostává (např.: kivka, brejle atd.) Osobně bych nemohl mít stroj u kterého bych se bál že se každou chvilkou rozsype...Pro příklad uvedu kamaráda kterému nedávno za jízdy upadl výfuk i s držákem což se může zdát úsměvné ale zároveň trapné...Můj názor je zde asi čitelný ale zároveň bych chtěl dodat, že výběr mota je každého individuální záležitost a přeji majitelům těchto hraček hodně ujetých km...
Téměř přesně před rokem projel můj syn naposledy svoji čínu a odložil ji (přesedl na 5x větší kubaturu).
Tak se té opuštěné motorčičky chopila moje žena. Za ten rok natočila asi 1 tisíc (hlavně krátké nedělní vyjížďky na Konopiště, na Slapy atd. + jednou s plnou bagáží do Orlických hor) - víc by stejně nenajezdila ani s novou Italkou či Japonkou.
Údržba spočívala v doplňování benzínu.
Závadu měla - ohnutou páčku i pedál brzdy (zahodila to na pravý bok). Oboje šlo lehce narovnat zpátky (výhoda čínské oceli).
Minulou sobotu jsem "ten čínský krám" vytáhl z garáže, otřel prach, dofoukal gumy, roztlačil (4 roky stará baterka, jednou v zimě dobíjená, prostě to nechtěla uvést do pohybu) - a ono to zase jezdí!!!!
V čem je problém?
Kentoya za polární kruh
Nebo známá cesta na YUKI z Číny ...
YUKI
Kupovat číňana je diskutabilní,ale kdo chce solidní přibližovadlo, tak proč. Číňan je motorově celkem v klidu, sice nižší výkon než stejná kubatura u japonce, ale někomu to stačí. Problémem je lícování dílů, uvolněné kdeco.
O vaší cestě by měl vědět někdo z českých výrobců. Tam je ta chybka.